جاباما
۳۸۴۳۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کاهانی: کلاس گذاشتم نرفتم هفت!

آنها دوست دارند نصف شب درباره‌ی من حرف بزنند و من دوست دارم خانه‌ام باشم و از زندگی‌ام لذت ببرم. کلاس گذاشتم، نرفتم و همین برای همه عمرشان بس است.

خبرگزاری ایسنا: عبدالرضا کاهانی درباره‌ی اظهارات اخیر یکی از مسوولان حوزه هنری و حضور نیافتنش در برنامه‌ی «هفت» توضیحاتی ارایه کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» درباره‌ی اظهارنظر اخیر یکی از مدیران حوزه هنری درباره‌ی اینکه به شرط حذف بخشی از صحنه‌ها، فیلمش می‌تواند در یکی از سینماهای این نهاد به نمایش درآید گفت: بهتر است که آقای حمزه‌زاده (معاون هنری حوزه هنری) و هم فکرهایش دست توی جیب مبارکشان بکنند و فیلم مورد علاقه‌شان را بسازند و نه اینکه از جیب بقیه مایه بگذارند و با استعانت از سانسور به فیلم‌های آرمانی‌شان دست پیدا کنند.

کاهانی: کلاس گذاشتم نرفتم هفت!

وی تصریح کرد: آنها باید یادشان باشد که این فیلم‌ مال آنها نیست که اینگونه درباره‌ی آن حرف می‌زنند، همان‌طور که سینماهای حوزه هنری برای آنها نیست. فقط الان قدرت دارند و می‌توانند این سینماها را به ما ندهند.

کاهانی تاکید کرد: «بی‌خود وبی‌جهت» را من ساختم و هرگز به امثال آقای حمزه‌زاده اجازه‌ی دخل و تصرف نمی‌دهم. اگر قرار بود فیلم را قلع و قمع کنم که این کار را می‌کردم و خیلی زودتر از اینها از وزارت ارشاد مجوزش را می‌گرفتم و در یک زمان خوب آن را اکران می‌کردم نه الان.

این کارگردان همچنین ادامه داد: اساسا اگر من آدم سانسور پذیری بودم، وضعیتم بهتر از اینها بود. همین‌ که وزارت ارشاد یک جانبه فیلم‌ها را سانسور می‌کند برای هفت پشتمان بس است، آقای حمزه زاده و حوزه هنری دیگر چه کاره هستند!

کاهانی با اشاره به برخی نقل‌قول‌های مدیران حوزه هنری گفت: اینها به خاطر امنیت خانواده‌ها معتقدند که فیلم من نباید اکران شود اما من حاضرم ده‌ها سینما «آزادی» نداشته باشم ولی زیر بار این سانسورها نروم و به احترام همان امنیت خانواده‌ها، فیلم‌ خود را سالم به مردم نشان بدهم.

کارگردان «بی‌خود و بی‌جهت» در بخش پایانی این گفت‌وگو درباره‌ی اینکه چرا دربرنامه «هفت» حاضر نشده است گفت: هرگز پایم را جایی نمی‌گذارم که آدم‌های کم‌اهمیت، بی‌خود و بی‌جهت مشروعیت پیدا کنند. آنها دوست دارند نصف شب درباره‌ی من حرف بزنند و من دوست دارم خانه‌ام باشم و از زندگی‌ام لذت ببرم. کلاس گذاشتم، نرفتم و همین برای همه عمرشان بس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمالی

      دمت گرم

    • saeid

      حرفی نداشتی که بری....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج