۳۸۴۴۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دلایل پرویزی برای ساخت «لابی»

پرویزی گفت: فیلم «لابی» پر بازیگر بود و اگر تولید آن به بعد از نمایش فیلم اول (سمفونی تولد) موکول می‌شد اینگونه با فراغ بال و بدون دغدغه نمی توانستم از بازیگرانی که برای نقش ها نیاز داشتم بهره ببرم.

خبرگزاری فارس: پرویزی گفت: فیلم «لابی» پر بازیگر بود و اگر تولید آن به بعد از نمایش فیلم اول (سمفونی تولد) موکول می‌شد اینگونه با فراغ بال و بدون دغدغه نمی توانستم از بازیگرانی که برای نقش ها نیاز داشتم بهره ببرم.

دلایل پرویزی برای ساخت «لابی»

محمد پرویزی کارگردان فیلم سینمایی «لابی» درباره ساخت فیلم دوم وعلت ساخت فیلم دوم قبل از نمایش فیلم اول توضیح داد: هر کارگردانی علاقمند است تا ابتدا بازخورد فیلم اول خود را از سوی مخاطب و کارشناسان ببیند و سپس اقدام به ساخت فیلم دوم کند اما مشکل اصلی من تراکم کاری بازیگران و عوامل پشت دوربین در نیمه دوم سال بود.

فیلم «لابی» پر بازیگر بود و اگر تولید آن به بعد از نمایش فیلم اول (سمفونی تولد) موکول می شد اینگونه با فراغ بال و بدون دغدغه نمی توانستم از بازیگرانی که برای نقش ها نیاز داشتم بهره ببرم. به همین دلیل در نیمه اول سال و با فراغ بال فیلم «لابی» را جلوی دوربین بردم.

دلایل پرویزی برای ساخت «لابی»

کارگردان فیلم «سمفونی تولد» درباره انتخاب نام فیلم «لابی» توضیح داد: کلمه لابی چهار معنی متفاوت دارد در این فیلم که درهتل فیلمبرداری شد به معنای سراسر کلمه لابی توجه شده و داستان افرادی است که در حیطه بسته اتاق هتل اتفاقاتی را رقم می زنند که در لابی هتل هم تبعات آن اتفاق دیده می شود و به نوعی نتایج اجتماعی و عمومی اتفاقات داخل اتاق ها در لابی قابل رویت است.

دلایل پرویزی برای ساخت «لابی»

وی درباره این مهم که هر دو فیلم را به جشنواره فیلم فجر ارایه می دهد گفت: من ترجیح می دهم این تصمیم گیری را به عهده تهیه کنندگان بگذارم من هم اینک مشغول مراحل پس تولید «لابی» هستم اما بالطبع هر دوفیلم در جشنواره فیلم فجر رونمایی نمی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج