۳۸۴۴۸۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

دفاع سایبری شبانه روزی در وزارت دفاع آمریکا

وزارت دفاع آمریکا به تازگی واحد جدید دفاع سایبری خود را در آژانس سامانه‌های دفاع اطلاعاتی (DISA) زیر نظر فرماندهی عملیات جهانی، راه‌اندازی کرد.

وب سایت سایبربان: وزارت دفاع آمریکا به تازگی واحد جدید دفاع سایبری خود را در آژانس سامانه‌های دفاع اطلاعاتی (DISA) زیر نظر فرماندهی عملیات جهانی، راه‌اندازی کرد.
دفاع سایبری شبانه روزی در وزارت دفاع آمریکا

DISA واحد دفاع سایبری خود را که بزرگ‌ترین واحد در کشور آمریکا به حساب می‌آید، راه‌اندازی کرد. به گفته سرهنگ پل کرافت فرمانده عملیات جهانی DISA، این مجموعه 164 هزار فوت مربع مساحت دارد که در پایگاه هوایی اسکات در ایالت ایلینویز راه‌اندازی شده است.
مرکز فرماندهی، رهبری عملیات زیرساخت‌هایی را بر عهده می‌گیرد که شبکه اطلاعاتی وزارت دفاع آمریکا را تشکیل می‌دهند. کرافت عنوان کرد که این زیرساخت‌ها شامل مواردی زیر هستند:
  • دسترسی نظامی به اینترنت
  • واحد امنیت منطقه‌ای (JRSS) که ارائه‌کننده توابع متمرکز امنیتی ازجمله دیوار آتش و تشخیص نفوذ است.
  • پروتکل‌های امنیتی (NIPRNet) و غیرامنیتی (SIPRNET) وزارت دفاع
  • خدمات صوتی و تصویری
  • دستگاه تلفن همراه و دروازه فضای ابری
  • تضمین برای همه عملیات هوایی، اطلاعاتی و مأموریت‌های شناسایی که شامل مواردی مانند مدارهای کنترل از راه دور هدایت هواپیما، دفاع موشکی جهانی، فرماندهی و کنترل هسته‌ای و مدارهای کاخ سفید می‌شود.
این مرکز با در اختیار داشتن 1000 نفر پرسنل نظامی و غیرنظامی در هفت واحد مجزا و تخصیص بودجه 100 میلیون دلاری توانایی این را دارد که در هر نوبت کاری 300 نفر را به‌کارگیری کند. برای فراهم کردن انعطاف‌پذیری لازم در تغییرات مأموریتی آینده، این تأسیسات امکاناتی مانند طراحی فضای باز، پارتیشن با نصب آسان و ایستگاه‌های کاری ماژولار را ارائه کرده است.

اسکات درباره این موضوع که چرا این مرکز در پایگاه نیروی هوایی اسکات راه‌اندازی شده است گفت: DISA به مدت 20 سال است که در این محل قرار دارد و مرکز جدید که زیر نظر آن است نیز در این محل راه‌اندازی شد. وی افزود: «نیروی هوایی یک شریک بزرگ برای دیسا بوده و پایگاه هوایی اسکات که بیشترین عملیات سایبری نیروی هوایی در آن انجام می‌شود، درست در مرکز آمریکا قرار دارد.»

این فرمانده نظامی در ادامه با اشاره به استخدام نیروهای بومی در این مرکز خاطرنشان کرد که آن‌ها توانسته‌اند مشاغل غیرنظامی این مرکز را تا ۲۵ درصد افزایش داده و از سرتاسر جهان رزومه‌های کاری دریافت کنند.این فرماندهی عملیاتی شروع به ادغام واحدهای ذخیره ارتش و نیروی هوایی در ایالت‌های کلرادو، آلاباما و میسوری کرده است. دیسا قصد دارد با آموزش عملیات شبکه و دفاع سایبری در مواقعی از سال که به دفاع بیشتری نیاز است، از مجموعه‌های دیگر حمایت کند.

کرافت امیدوار است با امکانات آموزش در سطح جهانی، مرکز کنفرانس و اتاق مشارکت در این واحد بتواند یک ساختار ارتباطی راه‌اندازی کند که تأسیسات محلی بتوانند در زمینه امنیت سایبری با دانشگاه‌های بومی همکاری داشته باشند. این مرکز با ارائه خدمات رفاهی عالی قصد دارد پشتیبانی عملیاتی واحدهای نظامی را به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته ارائه کند. شایان ذکر است این مرکز با حضور سناتور دیک دوربین، نماینده ایالت ایلینویز در 11 اوت افتتاح شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج