۳۸۵۳۱۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طعنه موتورولا به انفجارهای گلکسی نوت ۷

انفجار باتری گلکسی نوت ۷ اخیراً به شدت رسانه‌ای شده و شرکت‌های رقیب هم از فرصت به‌وجود آمده برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: انفجار باتری گلکسی نوت ۷ اخیراً به شدت رسانه‌ای شده و شرکت‌های رقیب هم از فرصت به‌وجود آمده برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این‌بار نوبت به موتورولا رسیده تا طعنه‌ای به سامسونگ و کنترل کیفیت محصولات رقیب کره‌ای خود بزند.

موتورولا که حالا یک زیرمجموعه از لنوو محصوب می‌شود به تازگی گوشی‌های سری Moto Z خود را عرضه کرده و برنامه‌هایی نیز مثل ماژول پاوربانک Incipio OffGRID را نیز برای فروش بیشتر محصولاتش در نظر گرفته است. اما به نظر می‌رسد این شرکت نیز مثل هواوی نتوانسته دربرابر وسوسه تمسخر کردن بزرگ‌ترین فروشنده گوشی‌های هوشمند جهان مقاومت کند. این شرکت با انتشار تصویر زیر نوشته است: «در موتو، اولویت اصلی ما ایمنی است. برخلاف برخی تولیدکنندگان ما به بالاترین استانداردهای کیفیت و آزمایش در تمامی باتری‌های خود پایبندیم.»

طعنه موتورولا به انفجارهای گلکسی نوت 7

با وجود این‌که موتورولا به وضوح نامی از سامسونگ یا گلکسی نوت ۷ نبرده اما شکی نیست که آن را مورد هدف مستقیم خود قرار داده است. البته اگر بخواهیم منصف باشیم سامسونگ هم ایمنی را اولویت اصلی خود قرار داده و با وجود این‌که تنها بخش کوچکی از چند میلیون گلکسی نوت ۷ فروخته شده مشکل باتری دارند همه آن‌ها را برای تعویض رایگان فراخوانده است.

نکته جالب دیگر هم این‌که با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه خواهید شد لنوو هم سال گذشته برخی از نوت‌بوک‌های خود را دقیقاً برای همین مشکل آتش گرفتن باتری فراخوانده است. به هر حال در دنیای رقابتی گوشی‌های هوشمند و سازندگانشان چنین طعنه‌هایی عادی است و همه رقبا منتظر یک خطا از یکدیگر برای بهبود فروش خود هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج