۳۸۵۹۷
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین اخبار از سریال مهران مدیری +عکس

سه ویلا در شمال کشور به علاوه هزاران جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی، ۱۰ میلیون ریالی، ۲ میلیون ریالی و ۵۰۰ هزار ریالی به مخاطبان اهدا خواهد شد.

خبرگزاری فارس: در حالی که سریال «ویلای من» به روزهای توزیع نزدیک می‌شود و هنوز سوال‌های بسیاری درباره «قهوه تلخ» در ذهن مخاطبان این مجموعه وجود دارد، «مصطفی بصیری» مدیرعامل مؤسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» به جوایز گسترده این سریال جدید اشاره کرد و از ۱۰ هزار جایزه نقدی به همراه سه ویلا خبر داد که از سوی گلرنگ و با ضمانت این مجموعه بزرگ صنعتی کشور به برندگان اهدا خواهد شد.

آخرین اخبار از سریال مهران مدیری +عکس

وی گفت: سه ویلا در شمال کشور به علاوه هزاران جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی، ۱۰ میلیون ریالی، ۲ میلیون ریالی و ۵۰۰ هزار ریالی به مخاطبان اهدا خواهد شد.

بصیری اعلام کرد: زمان هر قسمت از این سریال، به صورت خالص تقریباً ۴۰ دقیقه است، و این به معنی احترام به بینندگان گرانقدر است. ضمناً به احترام مخاطبان زمان تبلیغاتی که پیش از هر قسمت مشاهده می‌شود به نسبت، محدودیت قابل توجهی دارد.

آخرین اخبار از سریال مهران مدیری +عکس

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی گلرنگ رسانه عنوان داشت: سریال ویلای من با قیمت ۳ هزار تومان عرضه خواهد شد ۳۰۰۰ تومان، به مدیرعامل مؤسسه فرهنگی گلرنگ رسانه بیان داشت: شرکت صنایع الکترونیک گلرنگ، تکثیر و تولید DVD این مجموعه را عهده‌دار است که به روزترین تکنولوژی تولید دیسک در کشور را در اختیار دارد.

آخرین اخبار از سریال مهران مدیری +عکس

بصیری تصریح کرد: «سریال ویلای من به شکل متمرکز و مویرگی، در زمانی کوتاه در تمام نقاط ایران، منظم و متداوم در اختیار مخاطبان عزیز قرار داده خواهد شد.

وی گفت: نحوه شرکت در قرعه‌کشی بزرگ جوایز سریال ویلای من به همراه توضیحات مهران مدیری در یک DVD رایگان تا چند روز دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

بصیری در پایان اعلام کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی ویلای من به نشانی http://vilayeman.com مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      با اینکه تقصیر آقای مدیری نبود اما با تجربه ای که از خریدن قلب یخی و قهوه تلخ داشتم از این به بعد سریال های ایرانی رو دانلود میکنم

      پاسخ ها

      • نامدار

        کار بدیه نکن همچی

    • بدون نام

      به سلامتی استاد

    • من

      من هنوز قهوه تلخ رو ی قسمتش هم ندیدم فیلم جدید می خاد بیاد!!!!؟

    • شیوا

      امیدوارم محتوای این سریال بهتر از قهوه تلخ باشه چون توقع من از مهران مدیری بیشتر و بالاتر ازقهوه تلخه...

    • صبا

      منم با توجه به تجربه ی خریده قهوه تلخ که از نصفش نذاشتن پخش بشه..................!..................اینم میخریم !چی میشه............فقط یه کم گرون نی!؟اون 2500رو هم به زور میخریدیم........قربونه استاد مهران مدیری برم.......

    • زهرا خانوم

      اه چرا باز به صورت dvd???منت کی رو بکشم برام بخره بیاره!؟عاشق کارای مهران مدیری ام.کاراش متفاوت و درست وحسابی و باارزشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج