۳۸۶۲۴۷
۹۲ نظر
۵۰۱۴
۹۲ نظر
۵۰۱۴
پ

حمله یالثارات به خندوانه و رامبد جوان: مجری‌ گری به سبک خواجه‌های حرمسرا!

هفته نامه یالثارات در تازه ترین شماره خود نسبت به برنامه خندوانه و رامبد جوان انتقادات تندی را مطرح کرد.

فرادید: هفته نامه یالثارات در تازه ترین شماره خود نسبت به برنامه خندوانه و رامبد جوان انتقادات تندی را مطرح کرد.

یالثارات درباره ی برنامه ی خندوانه نوشت: ترویج موسیقی و تشویق مردم به شادیِ پوچ و کاذب، بواسطه صرف وقت برای تماشای افرادی که تحت عنوان کمدین بازی‌گری می‌کنند، روندهایی است که رسانه ملی تنها از آنها برای جلب مخاطب استفاده می‌کند. البته در این میان شخصیت‌های عروسکی مثل جناب خان نیز زیرکانه مشغول بازخوانیِ ترانه‌های آن سوی آبی در وصف نوامیس مردم هستند و مجری برنامه نیز به سبک خواجه‌های حرم سرا در بین زنان مدعو، قهقه زنان با خوش‌وبش و بی‌حیایی، رفتارِ غیر شرعی را نهادینه می‌کند.

هفته نامه ی یالثارات در شماره ی اخیر خود در متنی با تیتر «از مجری‌گری به سبک خواجه‌های‌حرم‌سرا تا ترویج موسیقیِ حرام»، خواستار سخت گیری بیشتر شورای نظارت بر صداوسیما شد.

حمله یالثارات به خندوانه و رامبد جوان: مجری‌ گری به سبک خواجه‌های حرمسرا!

متن کامل متن یالثارات در پی می آید:

آیت‌الله سیداحمد خاتمی روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری با اشاره به عادی شدن بدحجابی در جامعه، به حوزه صدا و سیما ورود و تاکید کرده بود: «رسانه ملی به عنوان یک دانشگاه بزرگ، می‌تواند به مجری و بازیگر بگویند که این سیمای جمهوری است و پوشش خود را درست کنید.»

امام جمعه موقت تهران وارد مصادیق جزئی‌تری از عملکرد غلط و وارونه رسانه ملی نیز شده و با اشاره صریح به برنامه «خندوانه» ،گفته بود: «چند خانم در برنامه خندوانه قهقه می‌خندیدند تا مردها را بخندانند، به چه قیمتی می‌خواهیم شادی باشد؟ به قیمت شکستن حریم ها؛ خنداندن مردم کار پسندیده‌ای است، اما نه با شکستن حریم‌ها.»

اما رامبد جوان، سازنده و مجریِ برنامه خندوانه بعد از چند روز سکوت با انتشار یک ویدئو که با تلفن همراه از خود تهیه کرده بود خیلی ساده اذعان کرد که نیازی به پاسخ او نیست و اساسا اگر نیاز به ارائه پاسخ باشد، این مسئولین رسانه‌ملی هستند که باید به آن بپردازند. رامبد جوان در توجیه این موضع تاکید داشت که او تحت قوانین جمهوری اسلامی و نظارت مسئولین برنامه می‌سازد.!

یالثارات در آن مقطع طی گزارشی تحلیلی به این نتیجه رسید که «کسی در رسانه ملّی، جواب پَس نمی‌دهد»

اما واقعا این سازمان عریض‌وطویل به کجا پاسخگوست؟ رؤسای آن یکی بعد از دیگری صندلی و میز ریاست را به هم تحویل می‌دهند، اما رسانه ملی همچنان بر همان ریل قبلی حرکت می‌کند.ظاهرا شورای نظارت بر صدا وسیما بر اساس اصل ۱۷۵ قانون اساسی موظف به رسیدگی به عملکرد سازمان صدا و سیما و حساب پس کشیدن از رئیس آن است. این شورا متشکل از ۶ رجل اجرایی، قضایی و تقنینی است که در کنار مشغله‌های زیاد؛ باید بر کار سازمان عریض و طویل صداوسیما هم نظارت کنند!

اگرچه هنوز تعریفِ دقیق نظارت این شورا برای ما مشخص نیست؛ چه اهداف و سیاست‌هایی دارد؟ اختیارات و سیاستگذاری‌های اعضایش تا کجاست؟ نه گزارشی از عملکرد این شورا در اختیار مردم قرار می‌گیرد و نه مشخص است که این ساختار در مقابل تُرک‌تازی‌های رایج در رسانه ملّی چه کاره است؟

در حال حاضر حجت الاسلام اِژه ای به جای حجت الاسلام رئیسی در سمت ریاست این شورا انجام وظیفه می‌کند که هر دو نماینده قوه قضائیه در جایگاه معاون اولی و دادستان نیز خدمت کرده و می‌کنند. علی القاعده آنچه ظاهراً معلوم است، سازوکار عملکرد شورای نظارت بر صدا و سیما، آنطور نیست که قادر به جلوگیری از روند فاسد جاری در رسانه ملّی باشد. با این وصف درحالی طی سالهای آزگارِ گذشته تنها مأمن شکایت حزب الله از عملکرد صدا و سیما، همین شورا بوده، حالا امروز این تردید و سوال وجود دارد که نکند شاکیان سوراخ دعا را گم کرده باشند.

فضای رها شده رادیو و فضاحت‌های جاری در آن به کنار، اما حداقل تا کنون بارها به الگو سازی فاسد در رسانه ملّی و در قالب برنامه‌های جذاب هشدار داده‌ایم. شوخی با زنان نا محرم خندوانه و دورهمی در حالی با گذشت حدود ۲ سال از اجرای اولین دور از ساخت و پخش چنین برنامه هایی ادامه دارد که سازندگان آنها همواره از اهرمهایی با ظاهر دینی و فعالیت‌های شبه دینی - مدنی برای مشروعیت زایی در این برنامه‌ها تلاش کرده اند. چنین روندی با حضور عجیب و پر رنگ زنان محجبه چادری در حالی که با تن دادن به برنامه سخیفِ خندوانه مشغول دست زدن و هم نوایی با ترانه‌ها می‌شوند، آغاز شد.

این وضعیت با دعوت از برخی روحانیون و تلاش برای گره زدن فلسفه پوچ برنامه به احادیث و روایات و جعل واژه شادیِ دینی ادامه پیدا کرد. این روند چنان شیب تندی به خود گرفت که مهران مدیری در برنامه دورهمی، حداقل دو بار اقدام به نمایش افرادی کرد که با لباس روحانیت نه به عنوان میهمان، بلکه به عنوان تماشاچی مشغول تماشای محتوای سخیف این برنامه در محل اجرای آن بودند. خَلطِ محتوای بد با خوب در قالب اقدامات بشر دوستانه، مثل جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان و خیریه‌ها و… از جمله دیگر ترفندهای مشروعیت زایی است که محتوای فاسد در لابلای آنها زَرورق پیچی و مخفی می‌شوند.

ترویج موسیقی و تشویق مردم به شادیِ پوچ و کاذب، بواسطه صرف وقت برای تماشای افرادی که تحت عنوان کمدین بازی‌گری می‌کنند، روندهایی است که رسانه ملی تنها از آنها برای جلب مخاطب استفاده می‌کند. البته در این میان شخصیت‌های عروسکی مثل جناب خان نیز زیرکانه مشغول بازخوانیِ ترانه‌های آن سوی آبی در وصف نوامیس مردم هستند و مجری برنامه نیز به سبک خواجه‌های حرم سرا در بین زنان مدعو، قهقه زنان با خوش‌وبش و بی‌حیایی، رفتارِ غیر شرعی را نهادینه می‌کند.

این در حالی است که یکی از کج‌تاب‌ترین برنامه‌های ساخته شده در طول ۳۷ سال بعد از انقلاب، نیز تحت عنوان «شب کوک»، اولین تجربه خط شکنی در ترویج موسیقی را پشت سر گذاشت و دور جدید آن نیز در سایه تساهل حاکم بر رسانه ملی و فقدان اهرم‌های بازدارنده در راه است.

با این وصف به نظر می‌رسد قوه قضائیه باید علاوه بر جرائم رایج در سانه‌های مکتوب و مجازی، بر اساس وعده دادستان تهران به وضع وخیم جاری در رسانه ملّی نیز رسیدگی کند. اهمیت ورود قوه قضائیه به پرونده صدا و سیما از این منظر اهمیت دارد که مخاطبان در خطر انحراف آن نه اقشارِ ماهواره بین، بلکه مردم بینوایی هستند که با اعتماد به عملکرد نهادهای برآمده از نظام مثلا اسلامی، با خیال راحت ذهن عائله خود را به برنامه‌های شبهه‌ناک صدا و سیما می‌سپارند تا سبک زندگی آنان با اباطیل تزئین شده، دچار التقاط شود.

هشدار جدی به قوه قضائیه درباره عملکرد صدا و سیما از این منظر اهمیت مضاعف دارد که نااهلان مرتزق از بیت‌المال در این سازمان مشغول تولید برنامه هایی هستند که برآیند آن روند نرم تبدیل معروف به منکر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسه دیگه!!!!! خندیدنم گناهه؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گناه نیست ولی باعث قساوت قلبه

      • امیر

        خنده باعث قساوت قلبه ؟
        واقعا جالب بود

      • سعید

        شما اشتباه میکنی که یه این چرت و پرتا واکنش نشون میدی بزار خوش باشن

      • بدون نام

        امیر تو عقلت به این چیزا قد نمیده

    • بدون نام

      خیلی قدیمیه
      خونده بودم
      خبرهای جنجالی تاریخ گذشته گذاشتن کار سایت های زرده نه سایت شما

    • علی

      اینا چشونه بابا
      ما هم خدا رو قبول داریم نمازم میخونیم مملکتمونم دوس داریم پشتیبان رهبری هم هستیم اما دیگه این جور تفکرات رو هم نداریم

    • ترسو

      باز ميخواين چيكار كنيد و چه چيزي رو قايم كنيد كه آدرس غلط ميدين و فرار به جلو مي كنيد!؟

    • بدون نام

      مردم باید راضی باشند که هستند بقیه هیچ ...

    • ایرانبان

      .... اینکه آدمهای یالثارات فکر میکنن از طرف خدا مأمور شدن و فرشته ان تو توهم این قضیه سیر میکنن جدا ولی جالبه برام "ترویج خنده و صرف وقت و موسیقی حرام" .... میخوای همه جمع شیم زار بزنیم ؟؟؟ این چه اوضاعیه؟؟؟ وزارت فرهنگ چرا جلوی این زردنامه را نمیگیره؟؟؟؟

    • عباس از خوزستان شادگان

      روزنامه یالثارات باید توقیف بشه بدلیل اینکه هر هفته حملاتی رو علیه بازیگران ایرانی انجام میده

      پاسخ ها

      • ارش

        این روزنامه میخواهد معروف بشه

      • بدون نام

        توقیف شده ولی روش زیاده

    • مجید

      یا لثارات عزیز شما لطف کن یک منوی خنده برای مابپیچ ببینیم هنر تو چیه . خیلی دوست دارم مدل ارایه خنده توسط شما را بدونم.

    • سعیدسعیدی

      خواهش میکنم یالثارات خودش بیادوبرنامه طنزدرست کنه یاپیشنهادبدن چه طنزی درست بشه تامردم این همه بدبختی وقرض واجاره خونه وپول دواودکتررافراموش کنندتایه چندلحظه بخندن. ممنون میشم

    • بدون نام

      شاد بودن خندیدن جرم است ؟ همین کارا باعث میشه مردم بروند طرف ماهواره.

    • بدون نام

      بانخ وسوزن یاچسب 1، 2، 3، لبان مردم بدوزید تا دیگه نخندن ،با گریه همه چیز درست میشه

      پاسخ ها

      • ارش

        زنده باشی

    • بدون نام

      .بابا ملت میخان ازاد باشن این یا چیکارس ک این حرف ها رو میزنه.دورهمی و خندوانه خیلی هم خوب هستن.

    • جهان

      دوست عزیز من , زمانی منهم مثل تو فکر میکردم که باید در مورد همه آنچه که پیرامون وجود دارد , عکس العمل نشان بدهم و میپنداشتم که هر آنچه من فکر میکنم endکلام است و حقیقت محض. ولی وقتی همه ما گم شده ایم کسی نیست که راه رااز چاه تشخیص بدهد . همه ما روزی برای توجیه اعمالمان کارهایی کرده ایم که بعد ها متوجه شده ایم که ناهنجاریها را داشتیم نهادینه میکردیم و هر آنچه که داشتیم بنام بازسازی انجام میدادیم خود باروری بزهکاری مستتر بوده و امروز خود را نشان میدهد . آیا واقعا موضوع چیست ؟ کی راست میگوید ؟ مردم چگونه بخندند که کسانی مثل شما به یک مجری که از نظر خیلی ها این نوع حرکت ایشان یک نوع تحول بحساب میاید , به شما برنخورد . برای اینکه تعریف ها را از پدیده های گوناگون غلط تحویل مردم داده ایم و امروز جور در نمیاید . شما رنج میکشید و در مقابل نقطه مقابل ایده های شما رنجشان عمیق تر و عذاب آور تر است پس آنها چه بکنند ? سرشان را بکدامین دیوار بکوبند که شما به هر کنشی واکنش و از هر واکنشی هراسانید . با هر اصول منطقی مخالفید و از کسانی که یک عمر از نظم گفته اند اسما دفاع میکنید . این همه بی قیدی و تنفر از چیست . من نمی خواهم سخن بدرازا کشد . فقط یک چیز میمیاند . . دوست من فقط و فقط مطالعه کن.هیچ چیز قطعی و مطلق درست نمیباشد . معیارها در هر آن در تغییرو تحول و تکامل است .بخوان , و بخوان و بخوان

    • عاشق حسین

      بیخیال بابا

    • ارش

      منفی و مثبت ها نشون میده مردم چی میخواند .

    • بدون نام

      گناه بالا کشیدن بیت الماله

    • خودم

      نمیدونم اینا واقعا چی میخوان

    • مریم زارعیان

      همین دوتا برنامه درست درمون داره تلویزیون ایران،بابا نکنید،اینقدر افراط برای چی هست؟

    • کتی

      یالثارات یه کلمه هم در مورد این دزدیهای میلیاردی بنویس و پیگیر باش اینهمه اختلاس بدی وضعیت معیشتی وبدهی گرانی رکود از اینا بگو اگه این برنامه هارو بگیرید باید جاش ماهواره رو ببینند

    • باتیس

      ما مردم ولایت مدار ایران اسلامی اینگونه خنده های شیطانی که موجب از بین رفتن حرمت خانواده ها میشه رو محکوم میکنیم هدف امریکا و استکبار ضربه به اصل خانواده هاست...

      پاسخ ها

      • علی

        تکبیر

    • بدون نام

      برنامه ی خند وانه دلقک بازی است تا شاد کردن مردم.

    • بدون نام

      کاربر جهان لطفا میشه نظرتون رو یکم واضح تر بگین؟

    • ارش

      اگه بهشت هست این را بدان همین امثال رامبد جوان ... میرن بهشت زیرا حداقل مردم را شاد میکنند

      پاسخ ها

      • عباس از خوزستان شادگان

        دقیقا

      • بدون نام

        اره ..

    • بدون نام

      این نشریه باید توقیف شه

    • بدون نام

      همین کارا رو میکنن که کشورمون جزو غمگین ترین کشور هاست
      افسرده کردن ملت رو
      اگه میلاد یه امام باشه یع روز ، یه جشن خشک و خالی میگیرن اما فقط کافیه شهادت یه امام یا یه فرد باشه، هفت شب و هفت روز عزا عمومی اعلام میکنن

    • reza

      کاش اونی که گفت هر آنچه برای خود میپسندی برای دیگران بپسند اینو میدونست که ممکنه دیگران با اون هم سلیقه نیستن

    • امیر

      من از یالثارات میخام که بجای خنده پوچ خندوانه یه خنده پربار معرفی کنه

    • وطن

      خنده ی من از گریه غم انگیزتره
      کارم از گریه گذشته بدان میخندم
      تو این اوضاع و احوال که خنده مردم خشک شده رامبد بیچاره داره خودشو به در و دیوار می کوبونه که یه لبخند هر چند تلخ روی لبامون بیاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادم با فهم موقعي همه مشكلات مردم حل شد اون موقع ميشه خنديد نه يك مشت........... بيان مردم رو بخندونن

    • فرشاد

      حالاخوبه هفته نامه ای،شانس آوردیم روزنامه نیستی عزیزان من خیلی اگه ناراحتی واقعا ازخنده مردم دردوزجرمیکشی نگاه نکن گناه هرکسو پای خودش مینویسن

    • عادل

      نظر یالثارات به اعتقاد بنده یه مقدار بی انصافی است. به هر حال باید از یه جایی شروع کرد. خندوانه کلید این کار را زد و باید به هر حال اصلاحاتی هم انجام بگیرد اما به طور کلی نباید مرتبا مورد تهمت و ناسزا قرار بگیرند.

    • بدون نام

      برنامه خندوانه خیلی زشته باید تعطیل بشه مجری به طور علنی داره میرقصه و توهین میکنه

    • ساراازاصفهان

      افراط و تفریط تاکی؟تند روی تا کی؟؟

    • ابراهیم

      اگه این برنامه ها نباشه مخاطبین سوق داده میشوند به سریالهای مروج فساد و فحشا ی ترکیه ای من از عزیزانی که توانمند هستند خواهش میکنم متوجه این قضیه باشند که نقش مخرب سریالهای ترکیه ای بسیار ویرانگرتر از bbc وvoa میباشد چرا که مخاطب این سریالها قشر اسیب پذیر جامعه هستند, من از از دستگاهای نظارتی خواهشمندم قبل از اینکه شبکهای voa و bbc را با پارزیت مختل کنند فکری به حال این شبکه ها بکنند چون بنیان جامعه که خانواده باشد را از بین میبرد متشکرم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو كه اهلشي مي ري

    • غراب

      تاسف تاسف تاسف چرااقایان و....فقط به مسایل لذت بردن های چشمی نگاه میکنند چرا مسایل علمی ومسایل روانشناسی را واکاوی نمی کنند وفقط وفقط به جنبه های تهیجی وشهوانی این افراد توجه میکنند اینها اگر بیمار نباشند یقینا.....دست بردارید واینقدر بااحساسات مردم بازی نکنید اگر راست میگویید مردم طرفدار اینگونه شادیها نیستند به ارا ی مردم بگذارید وببینید مردم کجای این نظر سنجی هستند و چند نفر افرادی که فقط به فکر مسایل.....هستند کجا انوقت است که نابغه های این مملکت از دست مسایل خرافی وبیمار از این مملکت می گریزند واینادمها کیف میکنند...............انوقت است که خنده واقعی مردم تبدیل به گریه خواهد شد

    • بدون نام

      دریک کلمه بگوییم زنها حق ازخانه بیرون امدن ندارند چه رسد به انکه مجری تلویزیون شوند واقعا درقرن 21 گاهی حرفهایی زده میشود که انسان رابه تعجب وا میدارد

    • مهدی بزرگمهر

      انقد هم ارزش نداره حرف های افراطی های مثل یالثارات که بخوایم نظر بدیم ولی دست دوستان که انتقاد کردن درد نکنه و نظرات منفی بهشون گویایی همه چیه!تموم لحظه هاتوت خوش خندوانه ای

    • مهسا

      همیشه ی خدا یه عده یا از اینور بوم میفتن یا از اونور!

    • مهدی

      خداییش شهاب حسینی درست گفت

    • بدون نام

      برو بابا.....پشیمونم که جدیداً به جای ماهواره تلویزیون رو میبینم.....
      همین دوستان با کاراشون باعث میشن مردم ماهواره ببینن...مقصر خودشونن بعد میان میگن چرا ماهواره میبینید......کلاً رسانه ملی رو جمعش کنید با خیال راحت ماهواره ببینیم،اونوقت دیگه این همه درگیری هم نمیشه
      ثبت لطفن

    • eternity

      ........طوری زندگی می کند که انگار زندگی حق مسلم اوست.........

    • بدون نام

      ای روز نامه حیف زبان نداری ازت بپرسم مردم همیشه باید کریه کنندتا تو خوشت بیاید چرا با خنده مردم مخالف هستی

    • ارژنگ

      فکر یا لثاراتیا بستست....
      خییییییببیللللللللیییییی!!!

    • هادب

      با سلام.
      این چه وضعشه اخه شما چتونه چکار دارید میکنید چرا جلوی این امه گرفته نمیشه. مردم چکار کنن خسته شدیم دیگه هرکاری دوست دارین دارین میکنین ..... حالاهم خنده................. بسه ما خسته ایم زده به سرمون زیاد سربه به سر مردم نزارین بزارین لاقعل همین یکم خنده ای که هست باشه. ما پشت کشور ملت رهبر انقلاب هستیم اونا بحثش جداست......

    • بدون نام

      من با نطر شهاب حسینی موافقم

    • مهاجر

      لثارات نظرش را میگوید . رامبد برنامهایش را اجرا میکند .انهایی که علاقه دارند نگاه میکنند .یکی مثل من با فکر کردن به اقساط عقب افتاده ام واختلاسهای بی حساب می خوابم ...لا لا لا لا

    • ناشناس

      من کاری با مطلب بالا چه شخصی گفته یا نه کاری ندارم واقعا خنده کاذبی چه نتیجه ای داره جز وقت تلف کردن چیزه دیگه ای نداره یه نامحرم بیاد بخنده ما هم با خنده اون بخندیم اگه خواهر خودتون بیاد تو جمع داستان بگه و نامحرم بخنده راضی میشد یا هم اینقدر بیخیال و بیغیرت هستید که براتون مهم نیست

    • بدون نام

      درسته! یالثارات دوستت داریم! تو رو خدا خسته نشو و بگو.....

    • بدون نام

      زنده باد رامبد جوان، وکورباد چشمهایی که نميتونه شادی ولبخند هموطنش روز ببينه

    • tehran

      خیلی این کار مسخرس .. اه اه .. اینم قطع کنن تموم دیگه

    • سرزمین ما

      برنامه خیلی خوبیه خندوانه اینا دوس ندارن مردم شاد باشن

    • هموطن ایرانی

      ک برنامه شاد داریم ..اونم براتون سنگینه تحملش

    • بدون نام

      تند گفته اما گل گفته یا لثارات

    • محمد

      واقعا آدم حیرت میکنه

    • بدون نام

      ادب را از که آموختی
      گفتند از روزنامه یالثارات.

    • به نام وطن ايران

      جلوي بيكاري و گروني رو بگيريد . نه جلوي خنديدن مردم رو

    • محمددرضا

      سلام تا اونجا که من میدونم تو دین ما شاد کردن دل مردم جزو واجب ترین و خیر ترین کارها هست

    • بدون نام

      بابا چقدر بیکارید برید دنبال کسانی که پول مردم رو بالا میکشن بگردید، آنقدر در د تو دل این مردم هست که حد و اندازه نداره حداقل بزارید یک ساعت هم با این برنامه لبشون خندون بشه من که از آقای رامبد جوان به خاطر برنامش تشکر میکنم

    • بهار

      انقدر افسرده هستم که حتی خندوانه هم نمیتونه منو بخندونه، و دیدنش برام لطفی نداره، ما افسرده شدیم یا لثارات تو میخوای همه مث من باشن؟

    • ستار

      من با یالثارات آبم تو یه جوب نمیره، اما خدا وکیلی اگه از برنامه خندوانه جناب خانا حذف کنی چی ازش می مونه،یالثارات درباره رامبد هم درست گفته، همش داره جلو نوامیس مردم لیم بازی درمیاره، مجری انقده جلف نوبره

    • پوری

      جوگیری ام حدی داره بخدا

    • سرزمین آریایی

      هفته نامه عزیز برو دنبال سوژه هایی مثل اختلاس و افرادی که حق مردم رو میخوره نه جلوی خندیدن مردم .

    • یک خانم

      لثاراتی ها واقعا شورش و در آوردن، ...

    • بدون نام

      واقعا که ادم میمونه چی بگه ..کجای مثلا دورهمی ترویج فساده یا برنامه شب کوک چه مشکلی داره !!!!!!!

    • یک مسلمون

      یک عده آدم .. کاسه داغ تر از آش و خود بین که فکر میکنند آخرشند از بیکاری و برای اینکه اظهار وجود کنند نشستند و از دیگران ایراد میگیرند - کسانی که اگر رو بهشون بدی از رفتار های بزرگان دین هم ایراد میگیرند - یکی به این عزیزان بگه چند بار بخاطر اختلاسها و دزدی ها و و و و صداتون درآمده چند بار از کسانی که به نون شب محتاجند دستگیری کردی - بهتر نیست اول یک سوزن به خودمون بزنیم ببینیم کجای کاریم و چقدر روراستیم و چقدر ........

    • شکوفه طالبی

      واقعا که از این مملکت به خاطر این آدمای .. متنفرم..مطمئنم فقط برا فروش روزنامش این حرفا رو زده وگرنه .....بهتره سریال های ماهواره رو نگاه نکنیم کمتر از دیدنه خندوانه گناه میکنیم.

    • بهار

      چرا نظر قبلي من تأييد نشد؟

    • بدون نام

      البته که رامبد جوان به سبک حرم سرا مجری گری میکنه وبه واقع خنده کاذب را در جامعه رواج داده .باید اصلاح شود اما نه به این شیوه

    • محمد

      من خودم برنامشو دوس ندارم به نظرم خیلی لوسه. ولی جه ربطی داره؟ خیلی ها دوسش دارن. هرکی فک میکنه بده براش نبینه. زور نکردن که. توقیف برنامه ته خودخواهی و تحجره.

    • فقیر

      یک ساله گوشت قرمز نخوردیم،یالثارت این را پوشش خبری بده

    • گمنام

      بعضی انتقادات وارده بعضی نه. مثلا حضور چندتا روحانی در بین جمعیت برنامه دورهمی یه جور فریب برای مشروعیت بخشیدن به کل محتوای برنامه است وگرنه کسیکه خیالش از خودش و برنامه اش راحته چه نیازی داره متمسک به این روشها بشه. انتقاد در مورد قهمقه زنان نامحرم یا بعضی موزیکهای تند وارده. ماهیت این برنامه ها خوبه مردم نیاز به فراغت دارن ولی نباید این مسئله بهانه ای بشه برای ترویج هر رفتار و هر عملی.

    • بدون نام

      من رفتار این روزنامه رو تایید نمیکنم اما حدیث داریم خنده ى زیاد و بیخودی باعث زایل شدن عقل میشه.

    • بدون نام

      فقط
      اللهم عجل لولیک الفرج....

    • بدون نام

      خندوانه برنامه خوبيه ما براي احكام مرجع تقليد داريم نه نشريه اگه مرجع تقليد بگه كه نبينيد ما هم نميبينيم

    • امیر

      متاسفانه همین شماها هستین که بهتون............آنتوان چخوف میگه خطرناک ترین انسانها کسانی هستن که فهم کم و اعتقادات زیاد دارن

    • بی نام

      خواجه حرمسرا غلطه درستش خاجه حرمسرا هستش اما خوارج همون خوارج زمان حضرت علی (ع)هستن.

    • سرزمین آریایی

      باریکلا به این هفته نامه از قدیم گفتن خنده بر هر درد بی درمان بی دواست ....خدا اصلشو درست کنه

    • ناشناس

      نویسنده این مقالات کاملا هوشمندانه یه مطلب نگاه میکنند. اما در واقع اینها همان افرادی هستند که چند قدم جلوتر حرکت می کنند. و ....
      اگر این برنامه های جذاب پخش نشود دوباره برمیگردیم به همان دیش های علم شده مردم. تند روی جایز نیست نویسنده محترم. شما باید برای نشریه ای بنویسید که خط فکر مشخصی دارد. ..............

    • ناشناس

      خوب اگه برنامه خندوانه به نظر بعضی ها شادی بیهوده است خوب همونا بیان وسط و از ته دل و هدفدار مردم را شاد کنند احتمالا اونها روشهای خوبی برای شاد کردن مردم دارند،بسم الله

    • بهادر

      نشریه یالثارث با ارایه تفکرات رادیکال و انتقادهای توهین امیز نه تنها به فرهنگ سازی اسلامی کمکی نمیکند بلکه باعث دلسردی و انتقاد متقابل میشود و در حد هرکسی نیست که به عنوان یک داور ارزش های انسانی را به نقد بگیرد
      نشریه یاد شده احتیاج به بررسی قضایی در رابطه سواستفاده از دین اسلام را دارد و قابل تقبیح ایت

    • بهادر

      دخالت های بیمورد و فراانتقاد این نشریه هتک حرمت است و مجازات قضایی دارد انتقاد به جا باعث استحکام جامعه ولی توهین و بی احترامی باعث تشدید اختلاف است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج