۳۸۶۳۱۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

با جویشگر بومی، موسیقی فارسی جستجو کنید

علی محمد زارع بیدکی، مدیر طرح موتور جستجوگر بومی «پارسی جو» اظهار داشته است با راه اندازی سرویس «آوا» و آغاز خزش فایل های موسیقی فارسی، جویشگر هوشمند بومی پارسی جو موفق شده است از مرز خزش دو میلیون موسیقی بگذرد.

خبرگزاری مهر: علی محمد زارع بیدکی، مدیر طرح موتور جستجوگر بومی «پارسی جو» اظهار داشته است با راه اندازی سرویس «آوا» و آغاز خزش فایل های موسیقی فارسی، جویشگر هوشمند بومی پارسی جو موفق شده است از مرز خزش دو میلیون موسیقی بگذرد. به گفته بیدکی، پارسی جو با این ساز و کار به کامل ترین جویشگر صوتی در ایران و کشور های فارسی زبان تبدیل شده است.
با جویشگر بومی، موسیقی فارسی جستجو کنید

وی در توضیح نحوه عملکرد سرویس جستجوی موسیقی این موتور جستجو تصریح کرده است: «سرویس آوا با پوشش انبوهی از فایل‌ های صوتی قادر است در کمترین زمان، آهنگ مورد نظر را در اختیار کاربر قرار دهد بی‌ آنکه جستجو کننده درگیر صفحات و تبلیغات مزاحم شود».

وی اظهار داشته است: «با گستردگی دنیای وب به نظر می‌ رسد برای یافتن و یا دانلود موسیقی و فایل صوتی چندان کار دشواری پیش رو نیست اما هرگاه که کاربر برای یافتن موزیک مورد نظر خود تلاش می‌ کند با انبوهی از نتایج نامرتبط و سایت‌ های تبلیغاتی روبرو می‌ شود که زمان و انرژی زیادی می‌ گیرد. به همین دلیل تلاش شده با خزش های هوشمند، این نقیصه در جستجوگر ملی به صفر برسد».

زارع بیدکی در ادامه افزوده است: «به روز بودن موزیک ها، انتخاب کیفیت های پخش، جستجو بر اساس نام، خواننده، متن موزیک و نام آلبوم و ساختن لیست موزیک های مورد علاقه از جمله ویژگی های این سرویس جستجوگر است».

به گفته مدیر طرح این موتور جستجوگر بومی، فرآیند خزش در جستجوگر به نحوی است که در هر ساعت به منابع تازه ای از فایل های صوتی دسترسی پیدا می کند. وی تصریح کرده است پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بالغ بر ۳۰۰ هزار فایل صوتی دیگر به این سرویس افزوده شود.

زارع بیدکی تأکید کرده است: «سرویس آوا به‌ طور کامل با جستجوگر پارسی‌ جو یکپارچه شده به طوری که اگر کاربر در خود جستجوگر نیز به‌دنبال موسیقی مورد نظر خود باشد، در صفحه نتایج، علاوه بر نمایش سایت‌، لینک پخش و دانلود آن موسیقی در باکس مجزایی نمایش داده می‌ شود».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جویشگر دیگه چه صیغه ایه!!!بهتر نبود معادلشو میگفتن نان داغ جستجوی داغ:)))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج