۳۸۷۱۹۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

با عدم شمارش تصاویر، فیلم و یوزرنیم

توییتر محدودیت ۱۴۰ کاراکتر را کاهش می‌دهد

قبلا شنیده بودیم که توییتر قصد دارد تا از محدودیت ۱۴۰ کاراکتر برای هر توییت فراتر رود و به نظر می‌رسد حالا زمان عملی کردن آن وعده فرا رسیده و این شرکت از هفته آینده این تنظیم جدید را اعمال میکند.

وب سایت آی تی ایران: قبلا شنیده بودیم که توییتر قصد دارد تا از محدودیت ۱۴۰ کاراکتر برای هر توییت فراتر رود و به نظر می‌رسد حالا زمان عملی کردن آن وعده فرا رسیده و این شرکت از هفته آینده این تنظیم جدید را اعمال میکند.
توییتر محدودیت 140 کاراکتر را کاهش می‌دهد

محدودیت 140 کاراکتری البته به طور عام حفظ خواهد شد اما تغییر صورت گرفته در این است که یوزرنیم‌ها(ی منش شده در داخل پست‌ها) و همچنین عکسها و ویدیوهای الصاق شده به توییت مورد محاسبه تعداد کاراکتر قرار نخواهند گرفت به این ترتیب 140 کاراکتر به طور کامل در اختیار کاربر قرار دارد.

عرضه این امکان جدید در توییتر را یک منبع نزدیک به شرکت به سایت ورج گفته و هنوز این شرکت به طور رسمی آن را تایید نکرده است.

با این حال بنا بر این گزارش لینک‌ها شامل موضوع حذف کاراکتر نمی‌شوند به این معنی که همچنان لینک‌ها 23 کاراکتر را در داخل هر توییت به خود اختصاص خواهند داد.

جک دورسی پیش ازاین با تکذیب امکان 1000 کاراکتری شدن توییت‌ها گفته بود که محدودیتی 140 کاراکتری یک محدودیت خوب است که دلیلی برای برداشتن آن وجود ندارد با این حال به نظر می‌رسد توییتر با حذف شمارش تصاویر و ویدیوها و یوزرنیم عملا این محدودیت را کمی سبک کرده تا جا برای اظهار نظر بیشتر کاربران باز شود.

محدودیت 140 کاراکتری از زمان عرضه سرویس توییتر در سال 2006 به کار گرفته شده وبه نوعی وام گرفته از محدودیت 160 کاراکتری SMS بوده است. گفته شده که این امکان جدید از دوشنبه هفته آینده به اجرا در خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج