جاباما
۳۸۷۲۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بررسی «FATF» به‌ صورت ویژه در مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: درحال حاضر کمیسیونهای تخصصی مجلس توافق FATF را به‌صورت ویژه در دست بررسی و پیگیری قرار دادند.

خبرگزاری تسنیم: امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به حضور ایران در توافق FATF اظهار کرد: این توافق نامه اطلاعات و حسابهای شهروندی ما را در اختیار دشمنان نظام قرار می‌دهد و کاملاً بر گردشهای پولی و بانکی کشور تسلط پیدا می‌کنند.

وی درباره مشکلات این توافق، افزود: FATF تقریباً تمامی اشخاصی که در بازارهای آزاد، تجارت بین‌الملل دارند را با مشکلات جدی مواجه می‌کند و دشمنان انقلاب بدنبال این هستند که با اجرای این توافق سپاه و حزب‌الله لبنان را مورد تهدید و تهاجم قرار دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرفی این توافق مشکلات داخلی بسیاری را هم برای کشور بوجود می‌آورد و به‌عنوان نمونه می‌توان به اقدامی که بانک سپه و ملت در قبال قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه شروع کردند اشاره کرد.

قاضی‌زاده با اشاره به امضای توافق FATF توسط وزیر اقتصاد، عنوان کرد: دولت باید نظر نمایندگان ملت را در این زمینه مهم و کلان کشور اخذ می‌کرد که متأسفانه آقای طیب‌نیا با امضاء پای این توافق نامه، کار را پیچیده کرده و باید فکر اساسی برای رد این توافق نامه صورت پذیرد.

وی تأکید کرد: درحال حاضر کمیسیونهای تخصصی مجلس این موضوع را به‌صورت ویژه در دست بررسی و پیگیری قرار دادند و از طرفی شورای عالی امنیت ملی باید هوشیارانه در جهت حفظ منافع ملی و امنیتی کشور FATF را سریعاً بررسی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج