جاباما
۳۸۹۹۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چالش بزرگ منصوریان برای این یازده نفر

علیرضا منصوریان می‌گوید فوتبال تک فوروارده را اساسا دوست ندارد اما عملا با این شیوه تیمش را به میدان می‌فرستد!

خبرآنلاین: یکی از دردسر های همیشگی استقلال منصوریان در لیگ شانزدهم بحث چینش نفرات فیکس تیم بوده است.بعد از تغییرات متعددی که در چند هفته ابتدایی شاهد آن بودیم در بازی پنجم مقابل ماشین سازی و بازی ششم مقابل پرسپولیس،استقلال با ترکیبی ثابت و بدون تغییر به میدان رفت.

این گونه به نظر می آید که منصوریان ترکیب ثابت خود را یافته اما همین ترکیب هم موارد قابل تاملی دارد که به آن می پردازیم:اولین مورد شاید استفاده از مگویان در دفاع چپ باشد.این بازیکن ارمنستانی یک مدافع مرکزی است که در پست غیر اختصاصی خود به بازی گرفته شده همچنین او از فاکتور سرعت که لازمه مدافعین کناری است کاملا بی بهره می باشد.در ضمن راست پا بودن مگویان این اجازه را به او نمی دهد که در سمت چپ حضوری با کیفیت داشته باشد.نکته عجیب دیگر در سمت چپ آبی ها این است که آن ها ۴ مدافع چپ تخصصی در تیم خود دارند اما ظاهرا هیچ کدام نتوانسته اند نظر مساعد منصوریان را به خود جلب کنند.

نکته دیگر شاید بحث میانه میدان باشد.بختیار رحمانی که عملکرد خوبی در بازی های ابتدایی نداشت برای دومین بار پیاپی در ترکیب ثابت قرار نگرفت تا فرصت بازی به دو فرشید استقلال در کنار امید ابراهیمی برسد.منصوریان در این فصل از بختیار در پست هافبک مرکزی استفاده کرده و شاید علت افت او نزدیکی بیش از حد به هافبک های دفاعی باشد که او را از دروازه حریف دور می سازد.

اگر در ادامه فصل از بختیار به عنوان مهاجم سایه یا حتی مهاجم دوم در کنار کاوه یا علی قربانی استفاده شود ستاره فصل گذشته تراکتور سازی در استقلال هم بتواند به درخشش خود ادامه دهد.ترکیب استقلال در دو بازی اخیر سیاه چاله های دیگری نیز دارد.از جمله قلب خط دفاعی که حال با اضافه شدن پادوانی می تواند چالش جدیدی برای مربی جوان استقلال باشد.

با همه این تفاسیر استقلال باید خودش را برای بازی مقابل تیم چغر و بد بدن ذوب آهن در روز سه شنبه آماده کند تا بلکه بعد از 6 هفته طعم شیرین پیروزی را بچشد.باید به انتظار نشست و دید در مسابقه پیش رو باز هم ترکیب تغییر نمی کند یا منصوریان بالاخره این آرایش را عوض می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج