۳۸۹۹۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ اصل، بی‌برنامگی است!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

اسفندیار رحیم مشایی گفته که آقای احمدی نژاد برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد (مگه قبلا داشتن؟!).این جملات در حالی بیان می‌شوند که بنده شخصا از اسفندیار رحیم مشایی توقع داشتم که این بار حرف تازه تری بزند.چون اساسا آقای احمدی نژاد برنامه خاصی نه برای قبل و نه برای بعد از انتخابات دارد (کلا!).همه ما می‌دانیم که برای حضور در انتخابات نیازی به داشتن برنامه نیست، یک احساس مسئولیت باریکه‌ای است که گریبان افراد را بر خلاف میل باطنی شان می‌گیرد و باعث می‌شود که آنها کاندیدا شوند.
اصلا در سالیان گذشته و در همین مقطع از سال(یعنی چند ماه مانده به انتخابات) تمام گروه‌های سیاسی رسما اعلام می‌كنند برای انتخابات هیچ برنامه‌ای ندارند.اصلا برنامه و برنامه‌ریزی مربوط به یك عده آدم بیکار و الکی خوش است كه شكر خدا در کشورمان از این دست جماعت اصلا نداریم (این برای کشورهای عقب‌مانده دیگر است!).
اما اینکه آقای مشایی بیاید و یک چیزی که اظهر من الشمس است و واقعی بودن آن را ما هشت سال با تمام اعضای بدن مان لمس کردیم را مجددا تکرار کند کار درستی نیست.جالب است بدانید که دکتر پیش از انتخابات دور اول هم برنامه خاصی نداشتند، جالب‌تر است بدانید که حتی پس از انتخابات و روی کار آمدن دولت نهم هم برنامه‌ای نداشتند، از همه اینها جالب‌تر پیش از انتخابات و پس از آغاز به کار دولت دهم هم برنامه خاصی نداشتند، همین امروز هم که به سخنرانی می‌روند برنامه خاصی ندارند، مگر آدم تلویزیون است که برنامه داشته باشد؟!
چیزی که بنده استنباط می‌کنم (تازگی‌ها خیلی باکلاس شدم، استنباط هم می‌کنم!) این است که برنامه‌ریزی مانند سرودن شعر است، باید خودش بیاید، یعنی شعرا نمی‌گویند «الان برم یه شعر بگم و برگردم!» یک دفعه شعر به ذهن آنها می‌رسد، دولت‌های نهم و دهم هم همینطوری بودند، برنامه باید خودش می‌آمد که خب نیامد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج