۳۹۰۶۰۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

باورش سخت است که تابستان مثل برق و باد گذشت و هم اینک در فصل پاییز هستیم و طبق عادت‌های مرسوم، با سیلی از بازی‌های ویدیویی و همچنین فیلم‌های سینمایی و سریال‌های جدید رو‌به‌رو خواهیم شد. در این مقاله سعی بر این داریم تا ۱۵ بازی ویدیویی مورد انتظار در فصل پاییز امسال را مرور کنیم.

وب‌سایت تک شات - رسول خردمندی: باورش سخت است که تابستان مثل برق و باد گذشت و هم اینک در فصل پاییز هستیم و طبق عادت‌های مرسوم، با سیلی از بازی‌های ویدیویی و همچنین فیلم‌های سینمایی و سریال‌های جدید رو‌به‌رو خواهیم شد. در این مقاله سعی بر این داریم تا ۱۵ بازی ویدیویی مورد انتظار در فصل پاییز امسال را مرور کنیم.

مسلما در این مقاله شاهد حضور بازی‌هایی مثل World of Warcraft: Legion و Southpark: The Fractured but Whole نخواهید بود چون در این فصل عرضه نمی‌شوند. دنیای وارکرفت که پیش از شروع پاییز منتشر شد و بازی South Park در دی ماه منتشر خواهد شد.

پاییز امسال شاهد بازی‌های بسیاری هستیم که هر کدام در سبک خود مدعیان بزرگی محسوب می‌شوند. از جوش و خروش الکترونیک آرتز با Battlefield ۱ و Titanfall ۲ و FIFA ۱۶ گرفته تا اکتیویژنی که Call of Duty: Infinite Warfare را مجهز به ریمستر Modern Warfare کرده و می‌خواهد خودی نشان دهد. در ادامه همراه ما باشید تا با برترین بازی‌های پاییزه آشنا شوید.

Destiny Rise of Iron

تاریخ انتشار: ۱ مهر

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

بازی تیراندازی اول شخص محبوب استودیو بانجی پس از عرضه‌ی اولین بسته‌ی الحاقی خود تحت عنوان The Taken King باز می‌گردد. در این بسته‌ی الحاقی، مسلما محتوای جدیدی نهفته است و در «خیزش آهن» شاهد محصولات و یورش‌های جدید خواهیم بود. همچنین شما قادر خواهید بود تا مسابقات خصوصی (PvP) در این بازی برگذار کنید.


NBA 2K17

تاریخ انتشار: ۱ مهر

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

بازی NBA ساخته‌ی استودیو 2K چندین سال است که توانسته در سبک ورزشی خودی نشان بدهد و مسلما هواداران این سبک باید منتظر این بازی در اول ماه مهر باشند. با تماشای تریلرها و عکس‌های جدید از این سری مسلما از بهبود بخش گرافیکی به وجد خواهید آمد.


FIFA ۱۷

تاریخ انتشار: ۶ مهر

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

لقب پرفروش‌ترین بازی ورزشی بدون شک و شبهه‌ای به سری بازی‌های فیفا تعلق می‌گیرد. چند سالی می‌شود که فرانچایز FIFA توانسته در بخش گیم‌پلی موفق ظاهر شود و صد البته ویژگی‌های جدید برای رقابت آنلاین در این بازی در نظر گرفته شد. با این حال، در هفدهمین عنوان از این بازی شاهد بخش داستانی تک‌نفره هستیم که تحت عنوان «ماجراجویی» معرفی شده و به نظر می‌رسد جالب باشد. این بخش برای جذب مخاطبین بیشتر به این فرانچایز طراحی شد. همچنین تجهیز این بازی به موتور گرافیکی فراست‌بایت که در سری بازی‌های Battlefield استفاده می‌شود، ویترین زیبایی از انیمیشن‌های واقعی و جلوه‌های بصری خیره‌کننده را اضافه کرده است.


Forza Horizon 3

تاریخ انتشار: ۶ مهر

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

برای بار سوم با دنیای Forza Horizon طرف هستیم ولی این بار در دنیایی گسترده در قاره‌ی استرالیا! در سری‌های پیشین شاهد بودیم که این بازی فروش خوبی پیدا کرده و از دیدگاه منتقدین و کاربرین توانسته موفق باشد. به نظر می‌رسد که سومین دنباله از این بازی نیز بتواند موفق‌تر از گذشته منتشر شود. می‌توانید به تماشای تریلرهای این بازی بنشینید تا از جلوه‌های بصری این بازی به وجد بیایید.

Paper Mario: Color Splash

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

در طول ۱۵ سال، فرانچایز ماریو دست خوش تغییرات بسیار زیادی شده است. با معرفی Color Splash گیمر در نبردی منحصر به فرد در دنیای بازی ماریو باید مشغول باشد و آیتم‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید را رنگ‌آمیزی کنید. با حس و حالِ طنز و شاد در این بازی حدس می‌زنیم که بازی ماریو بتواند خاطره‌های گذشته‌ی ما را زنده کند. به نظر می‌رسد این بازی مورد انتظارترین بازی برای Wii U باشد.


Gears of War 4

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

بر اساس مصاحبه‌های زیادی که با عوامل سازنده‌ی چرخ‌دنده‌های جنگ شده، به نظر می‌رسد که GeOW ۴ می‌خواهد بین برترین‌های امسال حرفی برای گفتن داشته باشد. این بازی می‌خواهد پیشرفت خود را داشته باشد کماکان که نمی‌خواهد اصالت خود را نسبت به نسخه‌های پیشین از دست بدهد. ظاهرا منتقدین رسانه‌های خارجی به نسخه‌ی آزمایشی این بازی دسترسی داشته‌اند و از انجام این بازی لذت برده‌اند. بی‌صبرانه منتظر ماجراجوییِ قهرمانان این بازی و مبارزه برای حفظ نسل بشر هستیم.


Battefield 1

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

سال گذشته شاهد بودیم که هر دو بازی بتلفید و ندای وظیفه بر جنگاوری مدرن تمرکز کرده‌اند. هر چند ندای وظیفه و چند فرانچایز دیگر چند سالی می‌شود که حال و هوای نبردهای فضایی را ایجاد کرده‌اند و به نظر می‌رسد که دیگر شاهد ماجراهای جنگ جهانی نباشیم و صد البته جنگ جهانی اول نیز زیر سایه‌ی جنگ جهانی دوم در ایده‌پردازی داستانی گم شده است. اما حال Battlefield 1 می‌خواهد این رویه را تغییر دهد و ثابت کند که همچنان می‌توان با قصه‌پردازی در جنگ جهانی موفق ظاهر شد. اولین جنگ بزرگ جهانی، میعادگاه سلاح‌های مخربی است که شاید بتوان فقط در بازی Battlefield 1 قدرت آنها را حس کنیم.


Civilization VI

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

ششمین نسخه‌ از سری بازی‌های «تمدن» در سبک استراتژی نوبتی در مهر ماه سال جاری منتشر خواهد شد. این بار دیگر شهرها به صورت یک کاشی در نقشه‌های بازی نیستند و شهرها می‌توانند پراکندگی‌هایی داشته باشند. همچنین گزینه‌های مدیریت شهرداری به نظر می‌رسد بهتر و آسان‌تر از قبل شده است. بازی تمدن می‌تواند یکی از برترین‌های سبک استراتژی در امسال تبدیل شود.


The Last Guardian

تاریخ انتشار: ۴ آبان
مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

بالاخره قرار است امسال بازی The Last Guardian منتشر شود. به جرئت می‌توان گفت بیشترین تأخیر در مدت زمان انتشار در یک دهه‌ی گذشته متعلق به این بازی است! این بازی توسط فومیتو یودا و تیمش نزدیک به ده سالی می‌شود که در دست ساخت است و پس از رونمایی در مراسم E۳ سال ۲۰۰۹ هر از گاهی دچار تأخیر می‌شود. باورش سخت است که بالاخره در ماه آینده می‌توانیم به این بازی دست پیدا کنیم و تجربه‌اش کنیم. شاید بد نباشد بدانید که سازنده‌ی این بازی همان کسی است که توانسته بازی ماندگار و خاطره‌انگیز Ico and Shadow of the Colossus را بسازد. در مراسم E۳ امسال با ۳۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی رو‌به‌رو بوده‌ایم. به نظر می‌رسد با یک بازی ماندگار دیگر طرف هستیم. امیدواریم این بازی ارزش این همه تأخیر و انتظار را داشته باشد.


Titanfall 2

تاریخ انتشار: ۷ آبان

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

اولین نسخه از بازی Titanfall توانست فروش بسیار خوبی بر کنسول ایکس‌باکس وان داشته باشد. بازی‌ای که توسط خالقان مجموعه‌های Call of Duty و Medal of Honor به وجود آمده، مسیر روشنی را از اولین قدم خود ترسیم کرد. حال در نسخه‌ی دوم با بهینه‌سازی بخش چند نفره و همچنین تعبیه بخش داستانی تک‌نفره قرار است که به یکی از عناوین بسیار مهم پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی تبدیل شود. امیدواریم که این بازی بتواند در بخش تک‌نفره حرفی برای گفتن داشته باشد.


Call of Duty: Infinite Warfare

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

جالب است که در امسال دو رقیب دیرینه می‌خواهند دو بازی در دو بازه‌ی زمانی متفاوت روایت کنند. بازی Battefield 1 در زمان گذشته روایت می‌شود. در حالیکه بازی ندای وظیفه قرار است ماجراجویی‌هایی در آینده به ما نشان بدهد. هر چند در نسخه‌ی Black Ops III و Advanced Warfare بازی در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شد و شاید به همین خاطر استودیو Infinity Ward تصمیم گرفت تا گیمرها را به مدارهای فضایی و نبردهای ستاره‌ای روانه سازد! با این حال بر اساس تریلرها و تصاویری که از استودیو منتشر شده، به نظر می‌رسد گیم‌پلی به صورت کامل عوض شده و با یک بازی جدید از ندای وظیفه رو‌به‌رو هستیم و مسلما می‌تواند یکی از بهترین‌های امسال در این سبک باشد ولی آیا می‌تواند در برابر Battefield 1 حرفی برای گفتن داشته باشد؟ باید منتظر ماند.


Dishonored ۲

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

شاید بی‌ سر و صداترین بازی امسال باشد که توسط استودیو Arkane‌ در دست ساخت است و در مراسم E۳ سال پیش معرفی شد. بر اساس تیزرها و تریلرهای معدودی که از این بازی منتشر شد به نظر می‌رسد قرار است این بازی بسیار قدرتمند ظاهر شود. قرار است که گیمر بتواند با شخصیت امیلی نیز به بازی بپردازد و بتواند از قدرت‌های جدید وی استفاده کند. انتظار برای ماجراجویی مجدد در این دنیا کار سختی است ولی باید منتظر ماند تا ببینیم Arkane از تجربه‌های گذشته‌ی خود توانسته درس بگیرد یا خیر.

Pokemon Sun and Moon

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!

بازی Pokemon Go توانسته این فرانچایز را تکانی بدهد و هم‌اکنون نزدیک به ۲۰ سالی می‌شود که این بازی در حالتی ایستا قرار دارد. نینتندو بالاخره تصمیم به توسعه‌ی این فرانچایز کرده و قرار است بازی خورشید و ماه از این بازی در پاییز منتشر شود. در این نسخه، گیمرها به منطقه‌ی Alola خواهند رفت. منطقه‌ای که شبیه به هاوایی است و سازندگان مسلما محتوای بسیار خوبی برای این قسمت فراهم کرده‌اند. شخصیت‌های جدید بر اساس قلعه‌های شنی تا دوباره طراحی کردن هیولاها همگی نوید یک بازی دلچسب را می‌دهند و گیمرها به احتمال بسیار زیاد از انجام این بازی لذت خواهند برد.

Final Fantasy XV

تاریخ انتشار: ۹ آذر

مراقب باشید این باز‌ی‌ها به درس‌تان لطمه نزنند!
پانزدهمین سری از بازی‌های فاینال فانتزی قرار است در پاییز امسال منتشر شود. گیمرها و منتقدین امیدوار هستند که این بازی دوباره به روزهای اوج خود برگردد و المان‌های از یاد رفته در این ۱۵ سال دوباره به این سری برگردد. به این خاطر که هاجیمه تاباتا کارگردان این بازی است. بر اساس مصاحبه‌ها،‌ تریلرها و تصاویری که از گیم‌پلی این بازی منتشر شد، به نظر می‌رسد که با یکی از ماندگارترین عنوان از این فرانچایز رو‌به‌رو خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      واقعا جای mafia 3 توی این لیست خالیه . متأسفم براتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج