۳۹۱۷۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

درخواست برای بازگشت سیمرغ فیلم کوتاه به فجر

انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران در نامه‌ای به محمد حیدری درخواست خود را برای بازگشت دوباره‌ی سیمرغ بهترین فیلم کوتاه به جشنواره ی فیلم فجر مطرح کردند.

خبرگزاری ایسنا: انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران در نامه‌ای به محمد حیدری درخواست خود را برای بازگشت دوباره‌ی سیمرغ بهترین فیلم کوتاه به جشنواره ی فیلم فجر مطرح کردند.

در متن این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار ما قرار داده شده، آمده است:«با انتشار آیین نامه‌ی جدید جشنواره‌ی فیلم فجر، متاسفانه متوجه حذف مجدد سیمرغ بهترین فیلم کوتاه شدیم و نمی‌دانیم چرا این تصمیم مکرر شده است. سال قبل و با قول شفاهی ریاست محترم سازمان سینمایی امیدوار بازگشت سیمرغ بهترین فیلم کوتاه به جشنواره ی سی و پنجم فیلم فجر بودیم. اما در کمال ناباوری باز هم با جای خالی فیلم کوتاه در جشنواره‌ی فیلم فجر روبرو شدیم.

امروزه که بسیاری از جشنواره‌های معتبر سینمایی بخش فیلم کوتاه داشته و حتی تلاش بر توجه به فیلم‌های کوتاه موبایلی و مردمی دارند، و از طرفی توفیق حضور جهانی فیلم کوتاه ایرانی بیش از فیلم‌های بلند سینمایی است، اکنون که یکی از شرایط دریافت مجوز فیلم بلند سینمایی در ایران، ساخت فیلم کوتاه است و اکثر مدیران سینمایی و شخص شما به ورود نسل جدید فیلمسازان جوان همواره بالیده و از تغییر و امید به آینده و کشف استعدادهای جوان در فراخوان سی و پنجمین جشنواره ی فیلم فجر سخن گفته‌اید، اکنون که سیمرغ فیلم کوتاه در جشنواره ی جهانی فیلم فجر منظور شده است و انبوهی از ادله‌ی دیگر، چرا بازهم بر حضور فیلم کوتاه در جشنواره فیلم فجر چشم می‌بندید؟

انجمن فیلم کوتاه ایران که بی تردید حامی رشد و شکوفایی فیلم کوتاه است، با ابراز نگرانی از این تصمیم، به جد خواهان تجدید نظر و بازگشت سیمرغ فیلم کوتاه به جشنواره‌ی فیلم فجر بوده و انتظار دارد توضیح قانع کننده شما درباره‌ی این حذف را بشنود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج