۳۹۳۱۸۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوئینت پالترو به امپراتوری لباس پیوست

گوئینت پالترو بازیگر برنده اسکار جدیدترین بازیگری است که وارد امپراتوری صنعت مد و لباس شد.

روزنامه بانی فیلم: گوئینت پالترو بازیگر برنده اسکار جدیدترین بازیگری است که وارد امپراتوری صنعت مد و لباس شد.

گوئینت پالترو به امپراتوری لباس پیوست

به نقل از هالیوود ریپورتر، گوئینت پالترو با انتشار تصویری از خودش با پیراهن و کتی راحت اعلام کرده این‌ لباس‌ها متعلق به برند جدیدی است که او به راه انداخته و قصد دارد تا با این خط تولید لباس‌هایی راحت و سالم را به علاقه‌مندان عرضه کند.

پالترو برنده اسکار که این روزها به عنوان کارآفرین نیز شناخته می‌شود با انتشار این تصویر امپراتوری «گوپ» را افتتاح کرد.

این برند که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند، سایت فروش الکترونیکی خودش را نیز از دوشنبه آغاز کرد و اعلام کرد تولیدات محدودی را هر دفعه برای فروش عرضه می‌کند که هر ماه عوض می‌شوند و جای خود را به محصولات جدیدی می‌دهند. نسخه سپتامبر این مجموعه شامل یک کت راحتی، یک پیراهن مردانه جین از جنس کتان، یک کلاه و یک کیف است. قیمت این چهار تکه از ۱۹۵ تا ۶۹۵ دلار تعیین شده است.

این بازیگر گفته است : قصدم این بود که چیزی تولید کنم که کیفیت بالایی داشته باشد و ارزش زیادی برای دارنده داشته باشد. فکر می‌کنم هنوز جای خالی عظیمی در این صنعت وجود دارد و جای اجناس لوکس خالی است.

پالترو با گروه کوچکی از طراحان روند طراحی لباس‌هایش را آغاز کرد و از کارخانه‌های ایتالیایی برای تولید این اجناس بهره گرفته است. پالترو می‌گوید لباس‌های کلاسیک و راحتی را تولید می‌کند که هرگز قدیمی نمی‌شوند و خود او در کمدش کلی از آن‌ها را دارد.

وی افزوده است می خواست تولیداتی داشته باشد که مورد علاقه خودش باشند؛ همان سبکی که طراحان ایتالیایی مورد علاقه او خلق و در کارخانه‌های حرفه‌ای به زیبایی تولید می‌کنند. جزییات نیز از نظر او اهمیت زیادی دارند که در این لباس‌ها هم به آنها توجه شده است.

برند «گوپ» البته در دنیا مد بیگانه نیست و این برند از سال ۲۰۰۸ کار خودش را شروع کرد و پلتفرم آن فروش آنلاین بود و از برندهای شاخصی چون والنتینو و استلا مک کارتنی بهره می‌گرفت. با این حال در سال ۲۰۱۵ این کمپانی تصمیم گرفت راه مستقل خودش را برود و توانست با همکاری پالترو به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران اصلی، وارد این مسیر شود.

گوئینت پالترو ماه پیش اعلام کرده بود این برند به زودی کار خود را به صورت مستقل آغاز می‌کند و محصولاتش را به بازار می‌فرستد. در همین حال مرکز مدیران این کمپانی نیز از نیویورک به لس آنجلس تغییر مکان داده است.

گوئینت پالترو ۴۳ ساله متولد لس‌آنجلس است و از ۱۹۹۰تا کنون به عنوان بازیگر فعالیت می‌کند. او که بازیگر فیلم‌های مشهوری چون «هفت» است برای بازی در فیلم «شکسپیر عاشق» جایزه اسکار و گلدن گلوب را دریافت کرده است.

او به تازگی از همسر مشهورش کریس مارتین خواننده جدا شد. آنها که سابقه ۱۰ سال زندگی مشترک داشتند این جدایی را آگاهانه و دوستانه خواندند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج