جاباما
۳۹۳۲۱۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معرفی موبایل ۲۰۰ دلاری با رم ۴ گیگابایتی!

شرکت بلو (Blu) از آن دست برندهای تازه وارد دنیای موبایل است که سعی می کند با کمترین قیمت ممکن بهترین سخت افزار را به کاربران خود ارائه نماید. محصول تازه این کمپانی، «Life One X۲» نیز از همین قاعده پیروی می کند.

وب سایت دیجیاتو - محمد مافی‌ها: شرکت بلو (Blu) از آن دست برندهای تازه وارد دنیای موبایل است که سعی می کند با کمترین قیمت ممکن بهترین سخت افزار را به کاربران خود ارائه نماید. محصول تازه این کمپانی، «Life One X۲» نیز از همین قاعده پیروی می کند.
معرفی موبایل 200 دلاری با رم 4 گیگابایتی!

بلو را باید چینی ترین موبایل ساز آمریکایی دانست که تاکنون توانسته با استفاده از استراتژی مینیمالیستی خود بیش از ۳۵ میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به بازار عرضه نماید. موبایل Life One X این شرکت در سال گذشته با قیمت ۱۵۰ دلار روانه بازار شده بود، حالا Life One X۲ در دو نسخه و قیمت های ۱۵۰ و ۲۰۰ دلاری، با آپدیتی قابل توجه در زمینه سخت افزار مواجه شده است.

از جمله این موارد می توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت تمام اچ دی در کنار چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ با هشت هسته ۱.۴ گیگاهرتزی اشاره کرد. نسخه ارزان تر Life One X۲ از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است، در حالی که نسخه قوی تر از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

در این میان اما بزرگترین تغییر نسبت به نسل قبل را باید در بدنه پشتی این موبایل جستجو کرد، جایی که سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر با کیفیتی مناسب را بر عهده دارد. ضمن این که باید به دوربین ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی با لنز میدان دید وسیع نیز اشاره کرد، که نسبت به قبل تا حد قابل توجهی بهتر شده است.

از دیگر ویژگی های موبایل تازه بلو می توان به محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۳، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نسخه سوم کوالکام، سنسور اثر انگشت در زیر دکمه هوم و در نهایت پورت USB Type-C اشاره کرد.

شاید طراحی ظاهری موبایل Life One X۲، به خصوص در بخش پشتی، تا حدود زیادی تقلیدی به نظر برسد، اما به هیچ وجه زشت و ناخوشایند نخواهد بود.
معرفی موبایل 200 دلاری با رم 4 گیگابایتی!
معرفی موبایل 200 دلاری با رم 4 گیگابایتی!
معرفی موبایل 200 دلاری با رم 4 گیگابایتی!
معرفی موبایل 200 دلاری با رم 4 گیگابایتی!
معرفی موبایل 200 دلاری با رم 4 گیگابایتی!
معرفی موبایل 200 دلاری با رم 4 گیگابایتی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج