۳۹۳۴۳۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

از این به بعد توییت ها را علامت‌گذاری کنید

توییتر اعلام کرد که قصد دارد به زودی نحوه قرارگیری پست‌ها در تایم لاین این شبکه اجتماعی را تغییر دهد.

وب سایت تک شات: اوایل سال جاری توییتر اعلام کرد که قصد دارد به زودی نحوه قرارگیری پست‌ها در تایم لاین این شبکه اجتماعی را تغییر دهد، به این ترتیب به جای اینکه پست‌ها به ترتیب اولویت زمانی نمایش داده شوند از ساختاری مشابه با الگوریتم‌های مورد استفاده در فیسبوک و اینستاگرام پیروی می کنند و پست‌هایی که از دید این الگوریتم اهمیت بیشتری برای کاربر دارند و به موضوعات مورد علاقه او مرتبط هستند، در صدر تایم لاین نمایش داده خواهند شد. این تصمیم توییتر با ناراحتی کاربران همراه بود.
از این به بعد توییت ها را علامت‌گذاری کنید

در هر حال خبر خوش برای آن دسته از کاربرانی که مجبور به پذیرش این قابلیت بوده‌اند اما از قرار گرفتن برخی توییت‌ها در ابتدای تایم لاین خود ناراضی هستند این است که توییتر به صورت سروری قابلیتی را فعال کرده است که به کاربران امکان می‌دهد توییت‌هایی که دوست ندارند را مشخص کنند. این قابلیت توسط یکی از سخنگویان توییتر تایید شده است.

همان طور که در تصویر اسکرین شات پایین مشاهده می‌کنید، کاربران می‌توانند توییتی که به آن علاقه ندارند را با انتخاب گزینه‌ای به نام "I don't' like this Tweet" مشخص کنند.

به نظر می‌رسد هرچه کاربران تعداد توییت‌هایی که مورد علاقه آنها نیست را بیشتر گزارش کنند، الگوریتم توییتر هوشمندتر عمل خواهد کرد و برای تشخیص علاقه‌مندی‌های کاربر بهتر تصمیم ‌گیری می‌کند. به این ترتیب وظیفه کاربر خواهد بود تا با کمک به توییتر، موجب نمایش پست‌هایی شود که بیشتر به آنها اهمیت می‌دهد.

از این به بعد توییت ها را علامت‌گذاری کنید

این قابلیت در حال عرضه برای کاربران است گرچه به نظر می‌رسد در مرحله اولیه تنها در اختیار کاربران پلتفرم iOS قرار گرفته است اما اندرویدی‌ها و کاربران نسخه دسکتاپ توییتر نیز باید به زودی منتظر مشاهده چنین قابلیت جدیدی باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج