۳۹۳۹۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آثار جدید تئاتر شهر به صحنه می‌روند

برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که از هفته جاری چند اثر نمایشی جدید در تالارهای مختلف این مجموعه روی صحنه می رود.

خبرگزاری مهر: برنامه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که از هفته جاری چند اثر نمایشی جدید در تالارهای مختلف این مجموعه روی صحنه می رود.

آثار جدید تئاتر شهر به صحنه می‌روند

۶ اثر نمایشی هفته جاری در تالارهای اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و پلاتو میزبان علاقمندان تئاتر می‌شوند. در تالار اصلی با پایان گرفتن نمایش «سه خواهر و دیگران» به کارگردانی حمید امجد، نمایش «سردار» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی مرند از روز چهارم مهر ساعت ۱۹:۳۰ با قیمت بلیت ۲۰، ۲۵ و ۳۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز می کند. در این اثر نمایشی هدایت هاشمی، نسیم ادبی، احمد کاوری، نداکوهی، سید علی صالحی، فریدون محرابی، حسین پاکدل، ناهید مسلمی و میرطاهر مظلومی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار چهارسو هم با اتمام اجرای نمایش «اگر...» به کارگردانی وحید رهبانی، نمایش «درباره تصویرت از من تجدید نظر کن» اثری از النور اه ردر از روز یکشنبه چهارم مهر ساعت ۲۰:۳۰ با قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان و مدت زمان ۸۰ دقیقه و حضور آروند دشت‌آرای (ایران)، مارین ون هولک (هلند)، آروشا بیگی (ایران)، مالته شولتز (آلمان)، دیبا خاتمی (ایران)، میخائیل بلوس (هلند)، استوارت دنیسون (انگلستان)، آزاده میرزایی (ایران) میزبان دوستداران تئاتر می‌شود.

«فصل بهار نارنج» عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی محمود ناظری و غلامرضا عربی است که از روز ششم مهر جایگزین نمایش «سپنج رنج و شکنج فرخنده» به کارگردانی شهرام گیل آبادی می‌شود. در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸ به مدت زمان ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۲ هزار تومان در پلاتو اجرا به صحنه می رود، گروهی از بازیگران نابینا متشکل از ندا سلیمانی، علی بلبلی، مریم دیهیم بخت، حجت الله سنگانه، بابک محمد زاده، محسن رستمی، حمید رضا کیانی خواه و شیما شوری هنرنمایی می‌کنند.

در تالار قشقایی نیز نمایش «روایت عاشقانه» به کارگردانی بابک دقیقی در چارچوب جدیدترین پروژه مرکز مطالعات اجرایی قشقایی میزبان تماشاگران تئاتر می‌شود. در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۹ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان به صحنه می رود حسین محمد آبادی، علی نفیسی، مهدی خسروی، رسول نیازی و سجاد امیر مجاهدی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «صبح بخیر» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی هم ساعت ۱۹:۳۰ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان با بازی کامبیز امینی، علی برجی، آذر سماواتی، شهرام مسعودی، آزیتا نوری وفا، بهار همتی و نگار همتی در تالار سایه تئاتر شهر اجرا می شود.

«کلارینت» هم عنوان دیگر نمایشی به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی فرید یوسف پور است که ساعت ۲۱ به مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان و بازی مجید آهنگران، فریبا خادمی، سجاد دیرمینا، لیلا بوشهری، مرتضی کاظمی، امیر حسین ناصر، ستایش محمدآبادی در تالار سایه به صحنه می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج