جاباما
۳۹۴۷۶۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

توضیحات کارگردان فیلم «Transformers ۵»

فیلم «تبدیل شوندگان ۵» (Transformers ۵) که با عنوان «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» (Transformers: The Last Knight) نیز شناخته می‌شود، علاوه بر قرون وسطی (دوران فرمانروایی شاه آرتور) به دوره‌های تاریخی دیگری نیز سفر می‌کند.

وب‌سایت تک شات: فیلم «تبدیل شوندگان ۵» (Transformers ۵) که با عنوان «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» (Transformers: The Last Knight) نیز شناخته می‌شود، علاوه بر قرون وسطی (دوران فرمانروایی شاه آرتور) به دوره‌های تاریخی دیگری نیز سفر می‌کند. یکی از سکانس‌های این فیلم که در کشور انگلستان فیلمبرداری شده است، پرچم نیروهای آلمان نازی را بر روی کاخ بلنهایم (محل تولد وینستون چرچیل) به تصویر می‌‎کشد. فیلمبرداری این سکانس، اعتراض‌های گسترده‌ای را از سوی کهنه سربازان بریتانیایی به دنبال داشته است. مایکل بی (کارگردان این فیلم) در پاسخ به این جنجال‌ها توضیحاتی را ارائه کرده است.

توضیحات کارگردان فیلم «Transformers 5»

به گفته مایکل بی، از آنجائیکه بینندگان در مورد داستان این قسمت از فیلم «تبدیل شوندگان» اطلاعات چندانی را در اختیار ندارند، خبر جنجالی اخیر آنقدر که به نظر می‌رسد، حائز اهمیت نیست. او در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌‍سی نیوز خاطر نشان کرد که به هیچ وجه قصد توهین به کهنه سربازان بریتانیایی را نداشته است. او همچنین اظهار داشت که وینستون چرچیل یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم محسوب می‌شود. مایکل بی در این باره می‌گوید:

مردم آنقدر خوش شانس نبوده‌اند که فیلمنامه جدید ترین قسمتِ «تبدیل شوندگان» را بخوانند. آنها نمی‌دانند که چرچیل در این فیلم یک قهرمان بزرگ به حساب می‌آید. او لبخند پیروزی به لب خواهد داشت. پس از دیدن این فیلم متوجه این موضوع خواهید شد.

چهارشنبه شب، مایکل بی و دست اندرکاران فیلم «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه»، ناحیه‌ای از شهر آکسفورد انگلستان را برای فیلمبرداری به شکل قلمرو تحت تصرف نیروهای آلمان نازی در آورده بودند. آنها همچنین لباس نیروهای ضربت آلمانی را به عده‌ای سیاهی لشکر پوشانیدند و آنها را در تانک‌های پانزر آلمانی قرار دادند. مسلماً مایکل بی می‌توانست مدت زمانی بیشتری را صرف کند و ساختمان مناسب‌تری را بعنوان محل استقرار نیروهای آلمانی پیدا کند. در عوض، او محل زندگی نخست وزیر سابق بریتانیا در زمان جنگ جهانی دوم را به این منظور انتخاب کرد. بعید به نظر می‌‎رسد که اظهارات اخیر او بتواند خشم و نگرانی بریتانیایی‌های معترض را فرو بنشاند. از نظر داستان سرایی، حضور وینستن چرچیل در پنجمین قسمت از سری فیلم‌های «تبدیل شوندگان» عجیب به نظر می‌رسد. به تازگی دست اندرکاران این فیلم، برای شروع اولین مرحله فیلمبرداری عازم میدان رادکلیفِ شهر آکسفورد شده اند.

ظاهراً در قسمتی از فیلم «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه»، نازی‌ها کشور بریتانیای کبیر را به تصرف کامل خود در می‌آورند. هر چند که این موضوع هنوز تایید نشده است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، به این نتیجه می‌رسیم که این سکانس‌ها فلش‌بک نیستند، زیرا با واقعیت‌های تاریخی جور در نمی‌آیند. آیا شخصیت‌های این فیلم به گذشته سفر می‌کنند یا اینکه سایر احتمالات تاریخی در این فیلم به تصویر کشیده می‌شوند؟ پاسخ این سوال هر چه که باشد، شاید بتواند توضیح دهد که چگونه پای افسانه شاه آرتور به این فیلم باز شده است. اگر نازی‌ها کنترل کشور انگلستان را در اختیار می‌گرفتند، شاید وینستون چرچیل هنگام جنگ با غاصبان کشته می‌شد و یا اینکه به مقابله با آنها ادامه می‌داد. بر این اساس، مایکل بی از او با عنوان "قهرمان بزرگ" یاد کرده است. حال باید ببینیم که ربات‌های غول پیکرِ تبدیل شونده در داستان این فیلم چه نقشی بر عهده دارند؟

فیلم «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) در سینماها اکران خواهد شد. باید تا آن زمان صبر کنیم تا تکلیف شخصیت خیالی وینستون چرچیل در کشاکش نبرد ربات‌های غول پیکر مشخص شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج