جاباما
۳۹۵۲۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لک: هنوز روی ضربات ایستگاهی مشکل داریم

کارشناس فوتسال کشورمان معتقد است شاگردان ناظم‌الشریعه روی ضربات ایستگاهی حریفان مشکل دارند.

خبرگزاری تسنیم: رضا لک ضمن بیان این مطلب درباره مسابقه تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی کلمبیا گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. هرچند دو بار در این مسابقه عقب افتادیم، ولی با توانایی کادرفنی و برنامه‌ریزی آنها، هر دو بار به بازی برگشتیم. پاراگوئه بازی فیزیکی را در دستور کار داشت و هر چه مسابقه پیش می‌رفت، بازیکنان این تیم کم‌تر وظایف خود را انجام می‌دادند. بازیکنان ایران توانستند با پاس‌های زیاد، تیم حریف را در زمین خود حبس کنند و از فضایی که در اختیار داشتند، نهایت استفاده را بردند. خدا را شکر توانستیم همان‌طور که خوب بازی را آغاز کردیم، به‌خوبی آن را به پایان رساندیم.

وی با اشاره به نقاط ضعف و قوت تیم ایران نیز عنوان کرد: تیم ما روی ضربات ایستگاهی حریفان مشکل دارد و در هر دیدار، این ضعف به چشم می‌آید. ضعف‌های دیگری نیز در دفاع داریم که باعث شده گل‌هایی بخوریم که می‌توانستیم آنها را دریافت نکنیم. در حمله نیز ما بازیکنان خلاقی داریم که در کارهای فردی و گروهی، بسیار توانا هستند. تیم ایران در کل، شکل خیلی خوبی دارد و این تعبیر که برخی می‌گویند این تیم، بهترین تیم سال‌های اخیر فوتسال کشورمان است، کاملاً درست است. بازیکنان جوان خوبی داریم که پخته شده‌اند و بازیکنان باتجربه ما هم شرایط خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه تیم‌های ایران و روسیه از هم شناخت خوبی دارند، تصریح کرد: تیم ملی روسیه نایب قهرمان یورو ۲۰۱۶ است و بازیکنان جوانی دارد که به مرز پختگی رسیده‌اند. این تیم در ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار می‌کند و پس از شکست اسپانیا، در شرایط روحی خوبی به‌سر می‌برد. به احتمال زیاد، برنده این مسابقه به مقام قهرمانی خواهد رسید، ولی بازیکنان تیم ایران باید فعلاً روی بازی مقابل روسیه تمرکز کند و پس از آن، می‌توانیم درباره قهرمانی هم صحبت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج