۳۹۵۲۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش ناظم‌الشریعه به لباس‌های پاره

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به اینکه واقعا صحت دارد لباس‌های تیم پاره بوده و بچه‌ها آن را دوخته‌اند گفت: دوست ندارم در این باره صحبت کنم، اینها واقعیت‌هایی است که آقای تاج آمدند و گفتند خودشان آن را پیگیری می‌کنند.

نسیم: ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: کاری که ما انجام دادیم وظیفه مان بود. بچه ها کار بزرگی کردند بچه ها و امیدواریم لبخند روی لب مردم آورده باشیم.

وی ادامه داد: چهار تیمی که به نیمه نهایی آمده اند شاید هیچ وقت دوباره چنین فرصتی پیدا نکنند ولی برای ما از همه بیشتر چون چندین سال منتظر این لحظه بودیم و اگر بتوانیم به فینال برویم شرایط ویژه ای برای فوتسال پیش می آید و این روی نگاه ویژه به فوتسال خیلی تاثیرگذار است.

ناظم الشریعه گفت: ما واقعا دوست داریم برویم قهرمان جهان شویم ولی کاری که تا الان کردیم کارستان بوده است. بچه ها همه در اختیار تیم بوده اند و کاملا یکدست به تمام حرف های ما گوش کرده اند و این برای هر تیمی نعمت است.

سرمربی تیم ملی درباره پاداش کمی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده گفت: شما حرف دل ما را زدید. آقای تاج ریاست فدراسیون فوتبال به اینجا آمدند و جلسه خوبی با بازیکنان داشتند و قول هایی دادند. متاسفانه در داخل کشور صحبت هایی می شود و هرکس صحبتی می کند که باعث می شود هماهنگی وجود نداشته باشد. دیدم مقام محترم وزارت هم صحبت کردند و هرچه این صحبت ها از جاهای مختلف بیشتر شود نتیجه کمتر دارد. ما خیلی دنبال آن نیستیم که به پاداش برسیم و به آن فکر کنیم و بچه ها با روحیه به تمرین هایشان ادامه می دهند.

وی در پاسخ به این که آیا علی کفاشیان به کلمبیا آمد با شما دیدار کرد یا خیر گفت: آقای کفاشیان پیش ما نیامدند و به یک شهر دیگر رفتند. من در تماس با ایشان گله کردم و گفتم خیلی از شما توقع داشتیم که بیایید اما نیامدید. اما آقای افتخاری قرار هست به اینجا بیایند و دیدار با ایشان آرامش خاصی به تیم ما می دهد.

ناظم الشریعه در پاسخ به اینکه واقعا صحت دارد لباس های تیم پاره بوده و بچه ها آن را دوخته اند گفت: دوست ندارم در این باره صحبت کنم. اینها واقعیت هایی است که آقای تاج آمدند و گفتند خودشان آن را پیگیری می کنند و اصلا درباره آن صحبت نکنیم و قرار است پیگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج