۳۹۶۰۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کارخانه: نباید فقط سرمربی را فدای نتایج کرد

سرمربی تیم بانک سرمایه گفت: اصلاً درست نیست که بعد از هر تورنمنتی، سرمربی را عوض کنیم چون او در همه موارد مقصر نیست.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی کارخانه در مورد حضور بازیکنان جدید در تیم مای والیبال پس از المپیک اظهار داشت: معیار دعوت و حضور بازیکنان در تیم ملی والیبال باید منطق و شایسته‌سالاری باشد. همواره بازیکنانی باید در تیم ملی حضور داشته باشند که شرایط ایده‌آل و لیاقت دارند. در این بین سن و سال در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

کارخانه ادامه داد: مشکل والیبال ما این است که با وجود موفقیت‌های جهانی ولی هنوز به ثبات لازم نرسیده‌ و نمی‌توانیم بعد از المپیک ۶ بازیکن را کنار بگذاریم چون پشتوانه قوی برای آنها وجود ندارد.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: به تکامل رسیدن در والیبال،‌ بسیار سخت و زمان‌بر است و نمی‌توان بازیکنان جوان را بلافاصله به تیم بزرگسالان تزریق کرد. در گذشته چنین کاری انجام دادیم ولی نتیجه نگرفتیم. در مجموع می‌توان یک یا دو بازیکن را از تیم اصلی حذف کرد تا بازیکنانی که در لیگ آبدیده می‌شوند به تدریج جایگزین آنها شوند. ما همیشه باید ۲۰ بازیکن آماده برای تیم ملی داشته باشیم.

سرمربی پیشین تیم جوانان ایران تصریح کرد: حضور در تیم ملی تا سن ۳۳ و ۳۴ سالگی جایز است و بهتر است بازیکنانی که این سن را رد می‌کنند، خودشان تیم ملی را کنار بگذارند. بهترین نمونه این موضوع، محمد ترکاشوند است که در سن ۳۱ سالگی با احترام و در اوج توانایی از تیم ملی خداحافظی کرد.

مصطفی کارخانه در مورد تأثیر تیم ملی والیبال «ب» گفت: این تیم در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا نتایج خوبی گرفته و می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد. بازیکنان این تیم در مسابقات و همچنین در لیگ به اعتماد به نفس لازم می‌رسند.

سرمربی پیشین تیم ملی در مورد سرمربی آینده تیم ملی ایران گفت: من اعتقادی به تغییر مکرر سرمربی تیم ملی ندارم. در واقع اصلاً درست نیست که بعد از هر تورنمنتی، سرمربی را عوض کنیم چون او در همه موارد مقصر نیست. تیم ملی و عملکرد سرمربی باید به صورت دقیق ارزیابی و ایرادهای موجود برطرف شوند. نباید به عنوان اولین راه حل، سرمربی را تغییر داد و در واقع او را فدا کرد. به این ترتیب، شیرازه تیم از هم پاشیده می‌شود. این موضوع مهمی است و نباید مورد غفلت واقع شود.

کارخانه در پایان گفت: داورزنی، مدیر لایقی است و توانایی گرفتن تصمیم مناسب در مورد سرمربی تیم ملی را دارد. در این بین باید از تفرقه افکنی پرهیز و نقدهای منصفانه پذیرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج