۳۹۷۵۰۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شارپ برای اپل نمایشگر می سازد

با وجود اینکه تنها کمتر از یک ماه از عرضه سراسری آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس اپل در سراسر جهان می‌گذرد، فضای وب پر شده است از اخبار و شایعات مربوط به آیفونی که در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی خواهد شد که مطابق با آخرین شایعات، آیفون ۸ نامیده می‌شود.

وب سایت تک شات: با وجود اینکه تنها کمتر از یک ماه از عرضه سراسری آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس اپل در سراسر جهان می‌گذرد، فضای وب پر شده است از اخبار و شایعات مربوط به آیفونی که در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی خواهد شد که مطابق با آخرین شایعات، آیفون ۸ نامیده می‌شود. یکی از شایعات مربوط به آیفون سال آینده از مجهز شدن این گوشی به نمایشگر اولد خبر می دادند و اکنون به نظر می‌رسد که شارپ یکی از اصلی‌ترین تامین کنندگان نمایشگرهای سال آینده اپل خواهد بود.
شارپ برای اپل نمایشگر می سازد

مطابق با گزارشی که در وب سایت بلومبرگ منتشر شده است، اپل و شارپ در حال مذاکره هستند تا شارپ پنل های اولد آیفون سال ۲۰۱۷ اپل را تولید کند. در هر حال در این گزارش به این موضوع اشاره نشده است که شارپ تنها تامین کننده اپل خواهد بود یا نه. اپل اغلب اوقات در صورت امکان با بیش از یک تامین کننده همکاری می کند، به این ترتیب مشخص نیست که شارپ تولید انبوه نمایشگرهای اولد اپل را بر عهده خواهد داشت یا اینکه اپل با سایر شرکت‌ها از جمله سامسونگ، ال جی یا Japan Display نیز وارد همکاری می‌شود.

با فرض اینکه این شایعات صحت داشته باشند و اپل آیفون‌های سال آینده خود را به نمایشگرهای اولد مجهز کند، آیفون ۲۰۱۷ اولین گوشی هوشمند با نمایشگر اولد خواهد بود که توسط اپل تولید می‌شود. ساعت هوشمند اپل واچ تنها محصول اپل است که دارای نمایشگر اولد است. از سوی دیگر مطابق با سایر شایعات، انتظار می‌رود که مک بوک پرو جدید نیز با پنل تاچ اولد به بازار عرضه شود.

با وجود اینکه نمی توان به صورت ۱۰۰ درصد به این اخبار مطمئن بود، کاملا آشکار است که آیفون ۸ در مقایسه با آیفو‌های امسال اپل با تغییرات بسیار هیجان انگیزی همراه خواهد بود، دست کم از لحاظ طراحی ظاهری که از جمله مهم ترین آنها می توان به شایعاتی همچون بدنه شیشه ای با حاشیه‌های فلزی و حذف کامل دکمه هوم فیزیکی و جایگزین شدن آن با یک دکمه مجازی اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج