۳۹۷۷۴۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تهیه‌کنندگان «جیمز باند» دنیل کریگ را می‌خواهند

تهیه‌کننده اجرایی مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده است باربارا براکلی و مایکل جی ویلسن تهیه‌کنندگان اصلی این فرنچایز اکشن و پرطرفدار امیدوارند دنیل کریگ برای بازگشت به فیلم‌های بعدی مامور ۰۰۷ رضایت بدهد.

وب‌سایت آی ‌سینما: تهیه‌کننده اجرایی مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده است باربارا براکلی و مایکل جی ویلسن تهیه‌کنندگان اصلی این فرنچایز اکشن و پرطرفدار امیدوارند دنیل کریگ برای بازگشت به فیلم‌های بعدی مامور ۰۰۷ رضایت بدهد.
تهیه‌کنندگان «جیمز باند» دنیل کریگ را می‌خواهند

کالوم مک‌دوگال تاکید کرد بازیگر ۴۸ ساله انگلیسی «بی‌شک اولین انتخاب» تیم تهیه‌کننده برای ایفای نقش جیمز باند است. حدود یک ماه پیش بود که شایعاتی مبنی‌بر پیشنهاد ۱۵۰ میلیون دلاری تهیه‌کنندگان به کریگ برای حضور در دو فیلم بعدی جیمز باند سر زبان‌ها افتاد که بلافاصله چنین رقمی از سوی عده‌ای تکذیب شد.

به گزارش «گاردین»، مک‌دوگال در مصاحبه اخیر خود با شبکه رادیویی «بی‌بی‌سی» با اشاره به آرزوی قلبی تیم تهیه‌کننده «جیمز باند» نسبت به بازگشت بازیگر قدیمی‌شان گفت: «می‌دانم که امیدوارند او برگردد.» کریگ از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ در چهار قسمت از این مجموعه سینمایی شامل «کازینو رویال»، «ذره‌ای آرامش»، «اسکای‌فال» و «اسپکتر» در نقش مامور مخفی معروف انگلیسی جلوی دوربین رفته است. مک‌دوگال تاکنون تهیه‌کنندگی ۹ فیلم جیمز باند از جمله چهار فیلم یاد شده را برعهده داشته است.

در چند ماه اخیر، گمانه‌زنی درباره جانشین کریگ و این که چه کسی قرار است بعد از او در نقش مامور ۰۰۷ ظاهر شود بالا گرفته است - به‌ویژه بعد از تصمیم قطعی سم مندس سازنده آخرین فیلم‌های جیمز باند شامل «اسکای‌فال» و «اسپکتر» مبنی‌بر جدایی از این فرنچایز محبوب و قدیمی و همچنین ادعای خود کریگ که در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود ترجیح می‌دهد رگش را بزند اما دیگر جیمز باند بازی نکند.

تا امروز از بعضی بازیگران مطرح سینما از جمله تام هیدلستن، ادریس البا، جیمی بل و تام هیوز به عنوان گزینه‌های احتمالی برای حضور در نقش جیمز باند نام برده شده است. با این حال، به گفته تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه اقتباسی کریگ همچنان اولویت اصلی سازندگان برای ادامه ماجراجویی‌های مامور ۰۰۷ است و باید منتظر ماند و دید تلاش مصرانه تیم تهیه‌کننده برای بازگرداندن بازیگر ۴۸ ساله به کجا می‌انجامد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج