۳۹۸۰۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

با چند میلیون می‌توان در شمال ویلا خرید؟

فقط کافی است نگاهی به آگهی‌های ویلاهای فروشی در برخی از شهرها یا دهکده‌های شمالی بخصوص در محدوده نور، چمستان و سیسنگان بیندازید. در این صورت با کلی قیمت‌های پیشنهادی فروش کمتر از ۵۰ میلیون تومان مواجه خواهید شد.

روزنامه دنیای اقتصاد : فقط کافی است نگاهی به آگهی‌های ویلاهای فروشی در برخی از شهرها یا دهکده‌های شمالی بخصوص در محدوده نور، چمستان و سیسنگان بیندازید. در این صورت با کلی قیمت‌های پیشنهادی فروش کمتر از ۵۰ میلیون تومان مواجه خواهید شد.

شاید در گذشته خرید ویلا برای عده‌ای از متقاضیان به عنوان یک آرزو تلقی می‌شد، اما حال قیمت‌های پیشنهادی همچون سابق از ارزش بالایی برخوردار نیست، چراکه وجود وام خرید از یک سو و پرداخت بخشی از قیمت تعیین شده به صورت اقساط از سوی دیگر اقدام به خرید ویلا را برای متقاضیان آسان کرده است.

با توجه به این تفاسیر عده‌ای از بنگاهداران یا دلالان مسکن که در این شهرها به مشتری یابی مشغول هستند، اظهار می‌کنند که در اغلب آگهی ها تله وجود دارد تا متقاضی وسوسه بازدید از ویلای معرفی شده شود، اما به محض درخواست بازدید مستقیم از ویلا، واسطه ها اظهار می‌کنند که ویلای مورد نظر فروش رفته است.

علاوه براین شواهد نشان می‌دهد که آب و تابی که در فایل آگهی برخی از ویلاهای فروشی داده می‌شود در واقعیت اصلا این چنین نیست زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان پس از بازدید تاکید می‌کنند: برای مصرف‌کننده‌هایی که به محل و کیفیت واحد سکونت اهمیت می‌دهند انتخاب مناسبی برای سکونت حتی برای چند روز در سال نیست.

چراکه عده‌ای از مشتریان که برخی از ویلاها را مورد بازدید قرارداده‌اند به این نکته اشاره می‌کنند: یا متریال به‌کار رفته قدیمی هستند یا اینکه استانداردهای نقشه ساخت در نظر گرفته نشده است و سازنده سعی داشته سقف یک چهار دیواری را با امکانات ضروری مثل سرویس بهداشتی تحویل مشتری دهد.

در بین کلیه ویلاهای آماده فروش آگهی شده فقط تعداد ‌اندکی از آنها در فایل‌های شان از برخورداری ویلا از سند اشاره شده است.

یک ویلا با ۶۰۰ متر مربع زمین و ۱۴۲ متر مربع بنا در سرخرود واقع در محمودآباد به خریداران معرفی شده است.

مالک این ویلا عنوان کرده است: قیمت کارشناسی این ملک ۱۰۵ میلیون تومان برآورد شده است، اما وی به دلایل نا معلوم تصمیم دارد واحدش را ۶۹ میلیون تومان به متقاضی تحویل دهد!

شاید قیمت واقعی این ویلا همان ۶۹ میلیون تومان باشد و مالک برای بازار گرمی چنین مساله‌ای را عنوان کرده باشد.

نرخ‌های پیشنهادی ستون نبض بازار در هر شهر ممکن است به ضعیف‌ترین یا با کیفیت‌ترین ویلا مربوط شود که البته درجه کیفیت محله هم بر این امر تاثیر بسزایی دارد.

با چند میلیون می‌توان در شمال ویلا خرید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      khob ke chi ? hala be nazare shoma che rabti dare ? vaqean cheshmatono bastid ya bebakhshid kollan kor tashrif darid ke injor mataleb baraton mohem shode? sayteton kheili az lahaze keifiyat sathesh paeen omade man shakhsan har roz ye sari be saite shoma mizadam ama modatiye ke sar nazadam emroz ham ba ekrah in karro kardam agar enteqad pazir bashid ke midonam hastid be in matlab be onvane naqde delsozane negah mikonid . dar akhar mamnonam az hamaton piroz bashid

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج