جاباما
۳۹۸۲۱۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«کد داوینچی» به منشا حیات می‌رسد؟

یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های معاصر در دنیای سرگرمی دن براون است. نویسنده‌ای که با خلق شخصیت رابرت لنگدان، استاد رشته نماد شناسی دانشگاه هاروارد، و نگارش رمان‌های «فرشتگان و شیاطین»، «کد داونیچی»، «نماد گمشده» و «دوزخ» به سراغ حقایق علمی و رازهای مذهبی رفته و خوانندگانش را حسابی تحت تاثیر قرار داده.

مجله دنیای تصویر: یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های معاصر در دنیای سرگرمی دن براون است. نویسنده‌ای که با خلق شخصیت رابرت لنگدان، استاد رشته نماد شناسی دانشگاه هاروارد، و نگارش رمان‌های «فرشتگان و شیاطین»، «کد داونیچی»، «نماد گمشده» و «دوزخ» به سراغ حقایق علمی و رازهای مذهبی رفته و خوانندگانش را حسابی تحت تاثیر قرار داده.
«کد داوینچی» به منشا حیات می‌رسد؟

در «فرشتگان و شیاطین» ماجرای تقابل سازمان مخفی ایلومیناتی با وایتکان را به زمان حال آورد، در «کد داوینچی» به سراغ دیر صهیون و میراث ناشناخته مسیح (ع) رفت، در «نماد گمشده» تصویری دیده نشده از فراماسونری ارائه داد و در «دوزخ» به رمزگشایی از اثر تاریخی دانته و شیوع طاعون در قرون وسطی پرداخت.

در حالی که اقتباس سینمایی از رمان «دوزخ» به زودی و باز هم به کارگردانی ران هاوارد و با حضور تام هنکس در نقش اصلی به روی پرده سینماها خواهد رفت، روز گذشته رسما اعلام شد که رمان بعدی براون پاییز آینده روانه‌ی کتاب‌فروشی‌ها می‌شود.

«منشا» یا Origin عنوان این کتاب است که هنوز جزئیاتی از داستان آن اعلام نشده و با توجه به شنیده‌‌ها و گمانه‌زنی‌ها احتمالا باز هم شاهد ماجراجویی‌های تازه و کشف حقایقی تکان‌دهنده درباره منشا حیات و آفرینش از سوی رابرت لنگدان خواهیم بود. سوژه‌ای که باز هم می‌تواند مناقشه‌برانگیز از آب در بیاید.

تمام کتاب‌های دن براون به فارسی ترجمه شده و در کتاب‌فروشی‌ها هم موجود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج