۳۹۹۰۹۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

«پوکیمون‌گو» واحد درسی دانشگاه شد!

دانشجویان دانشگاه سالفورد انگلیس باید در بخشی از دروس خود برای گرفتن مدرک، بازی موبایلی "پوکیمون‌گو" را بازی کنند.

ایسنا: دانشجویان دانشگاه سالفورد انگلیس باید در بخشی از دروس خود برای گرفتن مدرک، بازی موبایلی "پوکیمون‌گو" را بازی کنند.
«پوکیمون‌گو» واحد درسی دانشگاه شد!

به گفته دانشگاه سالفورد، بازی پوکمون‌گو که در آن، بازیکنان باید به دنبال شخصیت‌های انیمیشنی مجازی در جهان واقعی بگردند،‌ می‌تواند درس فناوری اطلاعات کسب و کار را درک‌پذیرتر و دست‌یافتنی‌تر کند.

دیوید کرپس، استاد دانشگاه سالفورد اظهار کرد: این بازی از سیستم‌های اطلاعاتی مختلف قابل دسترسی از طریق اینترنت،‌ یک دوربین دیجیتالی و یک حسگر موقعیت جی‌پی‌اس استفاده می‌کند.

درس فناوری اطلاعات کسب و کار در مورد ارتباط بین کسب و کار، افراد و سیستم‌های اطلاعات است . پوکمون‌گو یک بازی عالی برای درک‌پذیرتر کردن این درس محسوب می‌شود.

دانشجویان در این کلاس به بررسی تغییر رفتار آموزش‌دهندگان در نتیجه انجام این بازی خواهند پرداخت. مربیان پوکمون‌گو مسیرهای طولانی‌تری را برای رسیدن به یک مقصد طی می‌کنند و در راه، آن‌ها ممکن است برای شکار پوکمون توقف کرده یا منابع را از پوک‌استاپ‌ها دریافت کنند.

دانشجویان همچنین استفاده از بازی پوکمون‌گو را در کسب‌وکارهای مختلف بررسی خواهند کرد. این کسب‌وکارها که در نزدیکی پوک‌استاپ‌ها قرار دارند، می‌توانند از ماژول‌های فریبنده برای جذابتر کردن آن موقعیت خاص برای مشتریان استفاده کنند.

این نخستین باری نیست که بازی پوکمون‌گو در دانشگاه استفاده شده است. دانشگاه آیداهو نیز یک کلاس با نام بازی‌های فرهنگ پاپ برگزار می‌کند که در آن باید بازی پوکمون‌گو را گذراند.

استیون برد،‌ استاد این درس اظهار کرد: این اپلیکیشن کارهای خیلی بیشتری از ضربه زدن به یک پوک‌بال را انجام می‌دهد. شما باید در محیط به جستجو پرداخته، چیزهای مختلف را ببینید، فعال باشید و خورشید را مشاهده کنید. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا در گروههای بزرگ و به شکل یک تیم حرکت کنید. در این بازی، نه تنها فعالیت فیزیکی می‌کنید، بلکه کار تیمی و رهبری را نیز یاد می‌گیرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونها پوگمون گو را واحد دزسی میکنن ما ان را غیلتر میکنیم حوب‌بین ما و انها باید فرق باشه چرا انها پیشرفت نکنن و ما اندر خم کوچه باشیم ؟

    • بدون نام

      بدون نام تعریف شما از پیشرفت چیه یه سرچ کن تو اینترنت ببین برای همین بازی چند نفر مردن چرا چون سرشون تو گوشی و جلو پاشونو نمیبینن یه پدر مادر رفتن دو دقیقه بازی کنن انقدر دیر کردن که بچه رفته بیرون ماشین بهش زده حالا اسم این پیشرفت هست مخصوصا ما ایرانیها که شور یه چیز رو در میاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج