۳۹۹۸۷۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آذری: به قولم درباره ذوب آهن عمل کردم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت:یک اصفهانی کاربلد می تواند سرمربی ما باشد.

کاپ: سعید آذری امشب در دیدار با نمایندگان رسانه ها اظهار داشت: لازم است که تسلیت عرض کنم ایام سوگواری سیدالشهدا را و تشکر ویژه هم می کنم از تمام رسانه های استان که خیلی خوب تمام اتفاقات و خبرهای باشگاه را در سطح کشور منعکس می کنند. فکر می کنم اصفهان یکی از قوی ترین و سالم ترین و فنی ترین رسانه های خبرنگاری کشور است.
وی ادامه داد: حرکت روبه جلوی باشگاه ذوب آهن به عنوان یک باشگاه فرهنگی و ورزشی همیشه در سطح استان و کشور زبانزد بوده و افرادی که در این ساختار باشگاه حضور دارند به صورت خیلی اصولی و حرفه ای تمام وظایف خود را انجام داده اند و می دهند. ما سه سال با برنامه پشت سر گذاشتیم و توانستیم باز هم تیم را به سطح اول کشور و در حد یک مدعی قرار دهیم. در فصل قبل در بازی فینال جام حذفی یک نبرد و یک جنگ را با غیرت بچه ها پشت سرگذاشتیم و در پایان فینال شاید ۷۰درصد تیم مان دچار مصدومیت شده بودند. یکی از دلایل پیشرفت باشگاه ذوب آهن وجود افراد کاربلد در سطح مدیریت و افراد دلسوز در بخش کارخانه ذوب آهن بوده است.افرادی که با زحمات زیاد کمک کردند ما در سطح اول کشور قرار بگیریم و یکی دیگر از عناصر ویژه پیشرفت باشگاه، هواداران خوب ما بودند که تاثیر زیادی در پیشرفت باشگاه ذوب آهن داشتند.

آذری اذعان داشت: از برنامه های مهم باشگاه ذوب آهن استفاده از تیم های بانوان و رشته های دیگر در سطح کشور و شرکت دادن این تیم ها برای پیشرفت ورزش استان است. ما خوشحال هستیم که با برنامه ریزی ای کرده ایم و به خود می بالیم که دو تا از طلاهای کاروان المپیک ما دستاورد بچه های تیم وزنه برداری ذوب آهن آقای کیانوش رستمی و سهراب مرادی بودند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر من اصفهان از همه نظر چه اقتصادی و چه ورزشی در سطح اول کشور قرار دارد. گلایه ای که من از مسوولان استانی دارم این است که از ما حمایت کنند و از نظر الگویی گذاری برای کشور از ما هیچ وقت قدردانی به عمل نیامده است. ما باشگاهی بودیم که در سطح کشور زبانزد بودیم و هستیم. بنده حقیر افتخاراتی را در سایه کمک همکاران عزیزم به دست آوردم و این را من که مدیرعامل ذوب آهن هستم نمی گویم. این را رزومه کاری تیم ما و باشگاه ما نشان می دهد. الان که روبه روی شما نشسته ام خیلی خوشحال هستم و قولی که به شما دادم و گفتم ذوب آهن را برمی گردانم را عمل کردم و همانجا هم گفتم که با وجود امکاناتی که وجود دارد عملی است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود مربیان و مدرسین خوب در سطح استان از این مربیان استفاده نمی شود و از مربیان غیربومی بهره گرفته می شود گفت: من یک فلش بک بزنم به چند سال گذشته. زمانی که بیژن ذوالفقار نسب نتایج خوبی را برای ما گرفت و در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم و در نیم فصل دوم امتیازاتی از دست دادیم و به رده ششم اکتفا کردیم در آن سال از من پرسیدند سال بعد با ذوالفقارنسب ادامه همکاری می دهید با توجه به نتایج خوبی که به دست آوردند من همانجا گفتم سال بعدذوالققار نسب سرمربی ما نخواهد بود و یک اصفهانی به نام منصور ابراهیم زاده مربی ما خواهد بود و ما با این مربی اصفهانی به روزهای اوج برگشتیم و نتایج خوبی در سطح کشور و حتی آسیا به دست آوردیم..من به شخصه به این خیلی اعتقاد دارم که یک اصفهانی کاربلد و متخصص می تواند سرمربی تیم ما باشد ولی خب از طرفی می شود گفت که در فوتبال حرفه ای امروز این صحبت ها زیاد جایی نخواهد داشت.

آذری درباره وضعیت ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: من روزی که از نقش جهان بازدید کردم اعتقاد داشتم که آذرماه می شود ورزشگاه را بهره برداری کرد و هنوز هم این اعتقاد را دارم. در آن زمان یکسری از آدم ها عکس العمل خوبی نشان ندادند و من اهمیت خاصی به این آدم ها نمی دهم . من اظهارنظری کردم از نظر خودم کارشناسانه بود و کاری به گفته های کسی دیگری ندارم. داده های ورزشی در سراسر جهان مهندسی خاصی دارند و تابع اصول مهندسی هستند و پدیده ورزش هم یک پدیده اختصاصی و کارشناسی شده ای است. اگر فولاد مبارکه وارد عمل نمی شد و زحمات مدیر اداره کل ورزش جوانان استان نبود فکر نمی کنم به این زودی آماده می شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیــــد

      در جام حذفی سال قبل کارگران کارخانه سهم داشتند و کادر مدیریت تیم و باشگاه و مدیرعامل و تماشاگران و بازیکنان باغیرت،
      گل محمدی این وسط ”هیچ” نقشی نداشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج