۴۰۱۶۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«بی نامی» به تیتراژ رسید

علیرضا صمدی کارگردان فیلم «بی نامی» ضمن بیان آخرین خبرها از روند تولید اثر درباره داستان فیلم توضیح داد.

خبرگزاری مهر: علیرضا صمدی کارگردان فیلم «بی نامی» ضمن بیان آخرین خبرها از روند تولید اثر درباره داستان فیلم توضیح داد.
«بی نامی» به تیتراژ رسید

علیرضا صمدی کارگردان سینما در گفتگو با ما درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «بی نامی» بیان کرد: صداگذاری این فیلم به پایان رسیده و مراحل پایانی میکس آن در حال انجام است، البته ساخت تیتراژ «بی نامی» هم توسط حسین جمشیدی گوهری که پیش از این تیتراژ «ایستاده در غبار» را انجام داده بود در حال انجام است همچنین مراحل تصحیح رنگ آن نیز قرار است در استودیو روشنا توسط امیر سحرخیز انجام شود، با این اوصاف فکر می کنم این فیلم تا اواخر مهر ماه آماده نمایش باشد.

وی با اشاره به داستان «بی نامی» گفت: این فیلم روایتگر قصه شخصی است که بین گذشته و حال در مانده و انتخاب هایش در گذشته او را به این مرز کشانده است. برای مثال هنگامی که به گذشته اش فکر می کند همواره این موضوع که آیا انتخاب همسرش درست بوده است و یا اینکه باید نامزد سابقش را برای زندگی بر می گزید، او را درگیر می کند. در قسمتی از فیلم یکی از کارمندان کافه‌ای که او مدیرش است و از نامزد سابق او خبر دارد، گم می شود و همین موضوع منشا سرک کشیدن او به گذشته اش می شود، به همین دلیل تلاش می کند تا خودش را پیدا کند.

صمدی عنوان کرد: در ساخت «بی نامی» نگاهی به آثار سال های گذشته ایران داشته ایم، برای مثال توجه ما به آثار دوره اول عباس کیارستمی، کیانوش عیاری و ناصر تقوایی بوده است و از تجارب آنها استفاده کرده ایم.

وی بیان کرد: با وجود اینکه «بی نامی» اولین تجربه بلند سینمایی من است تمام تلاشم را کردم تا یک فیلم خوب از آب دربیاید برای مثال فیلمنامه آن ۲ سال زمان برد، بارها آن را مورد بازنویسی قرار دادیم، بارها دست به تدوین مجدد «بی نامی» زدیم و از نظرات مختلف صاحب نظران کمک گرفتیم.

صمدی در پایان با اشاره به نام این فیلم خاطرنشان کرد: «بی نامی» نام یک فیلم دیگر را در ذهن تداعی می کند به همین دلیل سعی داریم نام آن را تغییر دهیم و با یک نام دیگر آن را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ببریم.

باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی سام، هوشنگ قوانلو، شهروز دل افکار، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار، محمود نظرعلیان و… بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج