۴۰۲۲۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حمله‌ی هکرهای هندی به شبکه‌های دولتی پاکستان

ارتش سایبری هند به زیرساخت‌های پاکستان حمله کرد. هند ادعا کرده این حمله، زیرساخت‌های مورد استفاده ی تروریست ها در این کشور را مورد هدف قرار داده است.

وب سایت سایبربان: آخرین گزارش‌ها حاکی از حمله‌ی گسترده‌ی هکرهای هندی، به شبکه‌های دولتی پاکستان هستند. در آخرین تحرکات، ارتش سایبری هند به زیرساخت‌های پاکستان حمله کرد. هند ادعا کرده این حمله، زیرساخت‌های مورد استفاده ی تروریست ها در این کشور را مورد هدف قرار داده است.

حمله‌ی هکرهای هندی به شبکه‌های دولتی پاکستان

کارشناسان هندی ادعا می‌کنند، هکری به نام ووپالا دهانی (Vuppala Dhani) موفق به آلوده کردن شبکه‌ها و کنترل بیش از صدها رایانه‌ی دولتی پاکستان شده است. وی با کمک یک باج‌افزار اطلاعات موجود در این شبکه‌ها را از دسترسی خارج کرده است.

تنش سایبری بین هند و پاکستان از ۱۰ روز پس از حمله‌ی یوری (Uri) - حمله‌ی چهار تروریست مسلح به شهر یوری در نزدیکی کشمیر و کشته شدن ۱۹ نفر در روز ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۱۶ - آغاز شد.

پس از حمله‌ی یوری، بسیاری از حساب‌های شبکه‌های اجتماعی از پاکستان تحت بررسی آژانس امنیت ملی هستند؛ این در حالی است که کارشناسان اظهار می‌دارند، بعد از حمله‌ی پاکستان به 7 هزار وبگاه هندی، هکرهای این کشور به شبکه‌های پاکستان حمله کردند.

طبق گزارش‌ها، گروهی از هکرها به نام «کادر هاکسورز پاکستان» (Pakistan Haxors Crew)، مسئولیت حمله به ۷ هزار و ۵۱ وبگاه هندی را برعهده گرفته‌اند. وبگاه‌های مورد هدف، شامل وبگاه‌های رسمی «محکمه‌ی سبز ملی و شرکت توسعه‌ی الکترونیک دولتی بیهار» می‌شود.

در پاسخ، هکرهای هندی نیز سیستم‌های رقبای پاکستانی خود را هک کرده‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هکرهای پاکستانی راضی به پرداخت بیت‌کوین برای آزاد کردن اطلاعات سیستم‌ها شده‌اند؛ گرچه، هکرهای هندی، هر نوع معامله ای برای رمزگشایی اطلاعات را رد کرده‌اند.

درگذشته نیز اخباری در مورد حمله‌ی هکرهای پاکستانی به سازمان‌های تجاری هند منتشر شده بود. در این حملات هکرها درخواست بیت‌کوین کرده بودند.

از سویی دیگر، بسیاری از هکرهای هندی ادعا می‌کنند، آماده‌ی آغاز یک حمله‌ی گسترده به فضای سایبری پاکستان هستند. یکی از هکرهای هندی به خبرنگاران گفت: «هکرهای هندی به‌طور فنی سالم هستند و می‌توانند به‌راحتی اطلاعات هر کشوری را به سرقت ببرند؛ اما هنوز هیچ‌کس سعی نکرده این استعدادهای جوان را در یکجا جمع کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج