۴۰۲۵۹
۵ نظر
۶۴۲۴
۵ نظر
۶۴۲۴
پ

دکتر ایمان اشراقی - مرکز ایمانمهر رویال (باغ شاطر)

کويتيشن، کاهش سایز ۵-۳ cm دور شکم در یک جلسه

کویتیشن، آخرین متد مورد تایید FDA است که برای از بین بردن سلولیت و چربی های زاید به کار می رود. این دستگاه به غشای سلول چربی حمله کرده و موجب انهدام و از بین رفتن سلول چربی می شود...

کويتيشن، کاهش سایز 5-3 cm دور شکم در یک جلسه

کويتيشن، کاهش سایز 5-3 cm دور شکم در یک جلسه

کويتيشن، کاهش سایز 5-3 cm دور شکم در یک جلسه

کویتیشن چطور کار می کند؟

کویتیشن، آخرین متد مورد تایید FDA است که برای از بین بردن سلولیت و چربی های زاید به کار می رود. این دستگاه به غشای سلول چربی حمله کرده و موجب انهدام و از بین رفتن سلول چربی می شود، در نتیجه تعداد سلول های بافت چربی کم می شوند. (مبارزه با افزایش تعداد (هایپرپلازی) سلول های چربی). کویتیشن یکی از معدود دستگاه هایی است که به طور متوسط در یک جلسه 45 دقیقه ای می تواند حدود 3 تا 5 سانتی متر از دور کمر فرد را کم کند. این دستگاه یک فرم دهنده موثر برای بدن و جایگزین مناسبی برای لایپوساکشن و لیپولیز است برای درک بهتر مطالب دکتر اشراقی در این باره توضیح می دهند.

لایپو اسکالپ کویتیشن و مکانیسم اثر آن

جدیدترین متد لاغری بدون عمل جراحی است که از طریق امواج فراصوتی با فرکانس پایین و قدرتمند (با اشعه دوگانه) و بدون خطر جانبی سبب حفر کردن سلول های چربی می شود. مکانیسم اثر دستگاه اینگونه است که امواج فراصوتی ضربان دار از طریق یک وسیله دستی از سطح پوست به سمت بافت چربی فرستاده می شوند. این امواج انرژی خود را بر روی چربی زیر جلدی متمرکز کرده و از طریق ایجاد حرارت سبب لرزش سلول های چربی و در نهایت پاره شدن دیواره سلول چربی می شوند . وقتی سلول های چربی شکسته شدند، چربی آزاد شده وارد سیستم لنفاتیک شده و در نهایت از طریق ادرار از بدن دفع می شود .

کاربردها و فواید لایپو اسکالپ کویتیشن

در دید کلی؛ این روش ایمن، مناسب برای خانم ها و آقایان و غیر تهاجمی است و به عمل جراحی دردناک نیاز ندارد و پر هزینه نیست و می تواند فواید زیر را به دنبال داشته باشد:

• از بین برنده و کاهنده چربی های زاید و موضعی شکم، پهلوها، باسن، شانه ها و ران ها

• موثر در درمان سلولیت

• محو کننده و از بین برنده خط ها و چین و چروک های پوست

• محو کننده و از بین برنده خطوط ناشی از زایمان

• موثر در استحکام و کشیدگی پوست بدن

• موثر در کشیدگی و جوان سازی پوست صورت (face lift)

• فرم دهنده بدن

+ استفاده از یک رژیم غذایی کم کالری همراه با نوشیدن 5/1 لیتر آب، قبل و بعد از هر مرحله درمان در این روش توصیه می شود .


کويتيشن، کاهش سایز 5-3 cm دور شکم در یک جلسه

دکتر ایمان اشراقی: لایپواسکالپ کویتیشن یک روش برای کاهش سایز و فرم دهی بدن است و به عنوان یک متد کاهش وزن در درجه اول به کار نمی رود .

آیا لایپو اسکالپ کویتیشن عارضه جانبی دارد؟

همان طور که گفته شد لایپو اسکالپ کویتیشن یک روش غیر تهاجمی ، ایمن و بدون نیاز به عمل جراحی است که از سوی FDA مورد تایید قرار گرفته است. پس از پایان هر جلسه درمان با این روش، فرد مورد نظر به راحتی می تواند فعالیت های روزانه خود را بلافاصله از سر بگیرد و هیچ دوره استراحتی مورد نیاز نیست. تنها کمی قرمزی بلافاصله پس از جلسه در منطقه تحت درمان ممکن است دیده شود که اهمیت خاصی نداشته و حداکثر بعد از یک ساعت از بین خواهد رفت.

چند جلسه درمان مورد نیاز است؟

برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن لازم است که هر فرد یک دوره کامل ۸ تا ۱۲ جلسه ای را پشت سر بگذارد. شایان ذکر است که جلسات به صورت هفتگی یا ۲ بار در هفته خواهند بود. نتایج پیشرفت از جلسه سوم به شکلی محسوس قابل مشاهده است.

توصیه های طلایی قبل و بعد از درمان

استفاده از یک رژیم غذایی کم کالری همراه با نوشیدن ۵/۱ لیتر آب، قبل و بعد از هر مرحله درمان در این روش توصیه می شود. دریافت کافی آب، ضروری ترین قسمت برای دفع چربی های زاید آزاد شده از این روش و دفع آنها از طریق ادرار از بدن است.

مدت زمان و نحوه درمان با لایپو اسکالپ کویتیشن

سایز منطقه تحت درمان، تعیین کننده مدت زمان هر جلسه بوده و معمولا می تواند از ۳۰ دقیقه تا یک ساعت متغیر باشد. یک وسیله دستی که منتقل کننده انرژی فراصوتی با فرکانس پایین است به آرامی روی منطقه تحت درمان سر می خورد و یک پالس ملایم را متصاعد می کند. این روش درمانی نیاز به بی حسی ندارد و غیر تهاجمی است.

آیا لایپو اسکالپ کویتیشن سبب کاهش وزن می شود؟

لایپو اسکالپ کویتیشن یک روش برای کاهش سایز و فرم دهی بدن است و به عنوان یک متد کاهش وزن در درجه اول به کار نمی رود. هر چند با ادامه درمان و کاهش سایزهای محسوس و همچنین رعایت یک برنامه غذایی مناسب در کنار این روش، کاهش وزن هم اتفاق می افتد .

آیا لایپو اسکالپ کویتیشن موارد منع مصرف دارد؟

این روش موارد منع مصرف خاصی ندارد، اگرچه توصیه می شود بیماران قلبی - عروقی، افرادی که از باتری های ضربان ساز قلبی استفاده می کنند و زنان باردار و شیرده از این روش خودداری کنند. همیشه توصیه می شود قبل از هر روش درمانی با پزشک مشاوره شود.

کويتيشن، کاهش سایز 5-3 cm دور شکم در یک جلسه

این یک رؤیا نیست؛ در کوتاهترین زمان ممکن لاغر شوید

مسئله چاقی یکی از مهمترین مشکلاتی است که گریبانگیر بیشتر افراد به خصوص نوجوان ها و جوان ها شده است. در این شرایط افراد به ۲ دسته عمده تقسیم می شوند؛ دسته اول افرادی هستند که سعی می کنند از طریق انواع رژیم های غذایی وزن خود را کاهش دهند و دسته دوم افرادی هستند كه به علت کمبود وقت یا نداشتن حوصله کافی از کاستن وزن خود قطع امید کرده و ترجیح می دهند در جامعه جزو افراد چاق محسوب شوند تا اينكه با صرف زمان زیاد وزن خود را کاهش دهند، اما ملیکا اسکندری كه ۱۶ سال دارد جزو هیچ یک از این افراد نیست. ملیکاي شاگرد اول ما نه تنبل است و نه بی اهمیت به وزن و سایز خود بلکه به دلیل داشتن درس زیاد دچار مشکل اضافه وزن شده است. به همین دليل او برعکس دخترهای هم سن و سال خودش دست روی دست نگذاشت و به دنبال پیدا کردن راه چاره رفت.

شاگرد اولی هم دردسرهایی دارد

مادر ملیکا صحبت خود را از اینجا آغاز می کند: «ملیکا از نظر وزنی هیچگاه با مشکل اضافه وزن روبه رو نبود، حتی در دوران کودکی اش هم جزو بچه هایی بود که اندام متناسبی داشت یا بهتر بگویم: نه چاق و تپلی بود و نه لاغر و شکننده. مشکل اضافه وزنش زمانی آغاز شد که وارد دوره دبیرستان شد. تنها دلیلش هم زرنگ و باهوش بودن ملیکا بود. زيرا ملیکا بیشتر وقت خود را صرف درس خواندن می کند و طی این ساعت ها مجبور است روی صندلی و پشت میز وقت خود را سپری کند.»

راه نهایی را در مجله سیب سبز یافتم

ملیکا برای مدتی سعی کرد با رژیم های خودسرانه مقدار وزن خود را کاهش دهد اما نتیجه بخش نبود و بیشتر اوقات این کم خوریها او را اذیت می کرد. در این حین یک روز خاله ملیکا با شوق فراوان به خانه ما آمد و به او نوید داد که راه چاره کاهش وزن او را با بهترین و موثرترین شیوه یافته است. خواهرم مجله سیب سبز را جلوي ملیکا گذاشت و صفحه کلینیک ایمانمهر را باز کرد. ملیکا بعد از خواندن مطلب ایمانمهر کمی به فکر فرو رفت و تصمیم گرفت این راه را هم امتحان کند. قبل از هر اقدامی در مورد روش کویتیشن تحقیق هایی را انجام دادیم و متوجه شدیم این روش می تواند یکی از بهترین روشها برای کاستن از وزن باشد.

وزن و سایز خود را کم کنید

ملیکا با این روش توانست در کوتاهترین مدت زمان ممکن از وزن ۷۰ کیلوگرم به وزن ۶۱ کیلوگرم و از سایز ۴۳ به سایز ۳۸ برسد. مادر ملیکا می گوید: «بايد از دکتر ایمان اشراقی و همكارانشان تشکر کنم. همچنین من و پدرش از امکانات کلینیک ایمانمهر بی بهره نماندیم زيرا از نزدیک خدمات ایشان و بیمارانی که از این روشها بهره مند شده بودند را دیدیم و ترغیب شدیم که بیشتر خدمات زیبایی مان از جمله، بوتاکس و ژل را در اين کلینیک انجام دهیم.»

کویتیشن چه می کند؟

دکترایمان اشراقی می گوید: «خوشبختانه پیشرفتهای علمی امروز، تازه های پرمزایایی را برای جامعه بشری به ارمغان می آورد که معضلات گذشته را حل می کند. در روند زیبایی اندام و کاهش وزن خوشبختانه با تخریب اختصاصی بافت چربی توسط دستگاه لایپواسکالپ کویتیشن به این مهم نائل آمده ايم.»

تمیزی و زیبایی کلینیک ایمانمهر

مادر ملیکا اسکندری می گوید: «اولین چیزی که توجه ما را در این مرکز به خود جلب کرد، یکی تمیزی بیش از اندازه محیط و زیبایی غیرقابل وصف بود و دوم اینکه این مرکز وابسته به بیمارستان فرمانیه است که این مورد از دیدگاه ما یک نکته مثبت و قابل توجه بود. روز اول ملاقات بسیار خوب پیشرفت و دکتر تمام توضیحات لازم را در مورد روش کویتیشن داد و آگاهی ما را نسبت به این موضوع بیشتر کرد تا این عمل با آگاهی کامل صورت پذیرد. بعد از توضیح مقدمات لازم و بررسی پرونده پزشکی ملیکا، برایش ۱۰جلسه کویتیشن آن هم هر هفته جلسه ای دوبار به مدت ۴۵ دقیقه را تجویز کردند.»

لاغر شوید و سایزتان را کاهش دهید

دکتر اشراقی در کنار کویتیشن یک برنامه رژیم غذایی را هم برای ملیکا مد نظر قرار داد. به گفته دکتر اشراقی: «رژیم غذایی هنگامی که با دستگاه کویتیشن همراه باشد، دو اتفاق مهم روی می دهد. رژیم غذایی به تنهایی فقط سایز سلولها را کوچک می کند و از طرفی دستگاه کویتیشن سلولها را از بین می برد و تعداد سلولها را کاهش می دهد. زمانی که این دو روش با یکدیگر تلفیق شوند، هم از نظر ظاهری لاغر خواهید شد و هم از لحاظ سایز. لازم به ذکر است که فرد مراجعه کننده باید روزی ۱.۵ لیتر آب بنوشد تا چربی ها از بدنش دفع شود. »


کويتيشن، کاهش سایز 5-3 cm دور شکم در یک جلسه

خدمات مرکز ایمانمهر رویال (باغ شاطر)

کويتيشن (کاهش سایز 5-3 cm دور شکم در یک جلسه)

خدمات زیبایی لاغری (Body Sculp Turing 2013)

اسـتخر، ســونا، جکوزی Turkish Bath

Spa و باشگاه ورزشی Techno Gym

TRXو پیــلاتــس

کويتيشن، کاهش سایز 5-3 cm دور شکم در یک جلسه

کويتيشن، کاهش سایز 5-3 cm دور شکم در یک جلسه

شعبه1: میدان تجریش، خیابان دربند، خیابان اسدالهی، پلاک 2، ایمانمهر رویال (باغ شاطر)

22701751 - 22701750


شعبه۲: خیابان فرمانیه، خیابان دیباجی

۲۲۸۲۱۹۱۳ - ۲۲۸۲۱۹۱۲


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب و عالی

    • بدون نام

      چه خوب

    • سولماز

      هزینش چقد میشه

    • احسان علیمحمدی

      سلام من فقط شکم وپهلوم چربی اضافه داره. اگه 3تا5کیلو ازچربی شکم وپهلوم کم بشه کافیه میخوام بدونم چند جلسه باید بیام وچقدر هزینش میشه

      پاسخ ها

      • فاطمه

        خیلی خوب بود چند جلسه باید بیام برای شکم و پهلو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج