۴۰۲۶۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش تیم مرسدس به گرندپری ژاپن

مرسدس برای سومین سال پیاپی قهرمان شد.

طرفداری: نیکو روزبرگ امروز با آغازی خوب خود را از دیگر رانندگان جدا کرد و پس از ناکامی در مالزی، روند پیروزی های خود را به دست آورد. لوئیس همیلتون در استارتی ضعیف به رده هشتم تنزل یافت و با استفاده از پیت استاپ ها و سبقت گیری ها موفق شد به رده سوم برسد. او موفق نشد مکس ورشتپن را پشت سر بگذارد. مصاحبه اعضای این تیم را پس از سومین قهرمانی پیاپی در فرمول یک به نقل از سایت رسمی فرمول یک مرور می کنیم.

نیکو روزبرگ

عجب آخر هفته فوق العاده ای. همه چیز از زمانی که چراغ های سبز روز جمعه روشن شدند درست پیش رفت. در تمرین ها ریتم خوبی پیدا کردم، تعیین خط قوی را داشتم و امروز هم شروع خیلی خوبی داشتم که پس از آن توانستم سرعت مسابقه را به خوبی کنترل کنم. کمی مجبور بودم تا از موتور محافظت کنم اما اختلافم با دیگران همواره اطمینان بخش بود. من برای برد به ژاپن آمدم و موفق شدم این کار را انجام دهم. پیروزی در این پیست افسانه ای حس خاصی دارد. به همکارانم در ژاپن تبریک های فراوانی می گویم. همین طور به برکلی و بریکسورث (شهر و روستایی در انگلستان که کارخانه فرمول یک مرسدس در آن قرار دارد) و کارمندان بسیاری در دایملر بابت سومین قهرمانی جهان. از تک تک افرادی که این اتفاق را ممکن کردند تشکر می کنم. آنها بهترینند و پس از تلاش های باور نکردنی شان طی سال های اخیر لایق این بوده اند. پس بیاید جشن بگیریم! من خودم زیاد در جشن شرکت نخواهم کرد. فصل هنوز تمام نشده و مسابقه هایی باقی مانده است، پس باید انرژی ام را ذخیره کنم. از همه هوادارن نیز تشکر می کنم. طرفداران همیشه جو خاصی را ایجاد می کنند و نمایش عالی را رقم می زنند. حالا باید روی چهار مسابقه باقی مانده تمرکز کنیم. در انتظار رفتن به آمریکا هستم، شما را آنجا خواهم دید!

لوئیس همیلتون

اول از همه می خواهم تبریکی بزرگ بگویم به تمام افرادی که در کارخانه ها و مجموعه مرسدس- بنز هستند. همه کار فوق العاده ای انجام داده اند و به دست آوردن این موفقیت سه سال پیاپی باورنکردنی است. این تلاش بی نظیر افراد بسیاری در سه سال اخیر است. ما نمی توانستیم بدون آنها چنین کاری انجام دهیم و من افتخار می کنم که جزئی از این باشم. همین طور افتخار می کنم که از سال ۲۰۰۷ همراه با مرسدس بنز و از سال ۲۰۱۳ با این تیم بوده ام. در مورد خود مسابقه نیز باید بگویم که مطمئن نیستم در ابتدا چه اتفاقی افتاد. باید ببینیم که مهندسان چه خواهند گفت اما احتمالا بدترین شروع ممکن را داشتم. آن بخشی از پیست که من در آن بودم کاملا خشک نبود و هرز گردی بسیاری برای تایرها رخ داد اما این تمام مسئله نبود. من کنترل نداشتم و این در حالی بود که دیگران با کشش مناسب راه افتاده بودند. این نا امید کننده است، اما گاهی این طور می شود. پس از آن در اولین قسمت مسابقه سرعت کیمی را نداشتم پس می دانستم که باید بیشتر جلو بروم و سعی نمی کردم به کیمی حمله کنم. بخش دوم اما بهتر بود و من توانستم با تایرهای هارد سرعت بیشتری به دست بیاورم. خودرو بهتر شده بود، من راحت تر بودم و می توانستم از دیگران سبقت بگیرم. با باله های جلو مشکل کم فرمانی بر طرف شده بود پس من می توانستم راهم را از بین دیگران پیدا کنم و اختلاف را کمتر کنم. متاسفانه نتوانستم دوم شوم اما این بهترین کاری بود که می توانستم انجام دهم. هر امتیاز مهم است و من با تمام وجود رفتم که بهترین کار ممکن را انجام دهم. نیکو عالی کار کرد و او حالا اختلاف خوبی دارد. من تمام تلاشم را خواهم کرد، مثل امروز و همیشه همین طور خواهم بود. این تنها کاری است که می توانم انجام دهم. باید ببینیم که چه خواهد شد. از تمام کسانی که امروز به اینجا آمدند نیز ممنونم. هواداران مثل همیشه عالی بودند. پس از اینجا به خانه خواهم رفت و سپس به مسابقه بعدی می روم.

توتو ولف

افتخار بزرگی است که امروز نماینده هزاران نفر در برکلی، بریکسورث و اشتوتگارت باشم که سومین قهرمانی ما را رقم زدند. این داستان شور و شوق، تعهد و کار مردم بی نظیری است که فراتر از حدشان برای پیروزی تلاش کرده اند. و نه فقط یک بار، بلکه خودشان را بر انگیخته اند تا هر سال دستاوردهایشان را تکرار کنند. این لحظه برای آنهاست که در پشت صحنه، هسته اصلی هستند و این تیم را این قدر خاص می کنند. اگر یک کلاه مثل نیکی داشتم به افتخار آنها آن را از سر برمی داشتم. این بدون حمایت همه آنهایی که روی چشم انداز ما و عزم ما برای پیروزی سرمایه گذاری کردند ممکن نبود. از همه آنها تشکر می کنم. در خصوص مسابقه امروز، ما در استارت کار تصمیم های زیادی اتخاذ کرده بودیم. این درحالی است که لوئیس شروع خوبی نداشت. ما می دانیم که کنار آمدن با کلاچ خودرو سخت است و آسان ترین سیستم ممکن را در اختیار رانندگان خود نگذاشته ایم. اولین نشانه ها می گویند که کلاچ امروز مشکل داشته است. اما پیش از نتیجه گیری تمام داده ها را بررسی خواهیم کرد. پس از آن نیکو رانندگی بسیار عالی داشت. او اختلاف ایجاد کرد، مسابقه را کنترل کرد و با شایستگی پیروز شد. برای لوئیس اما داستان برگشت به مسابقه بود و او آن را به همان خوبی که ما می دانیم انجام داد. با یک استراتژی بسیار خوب و در پیستی که سبقت گرفتن در آن سخت است او از رده هشتم به سوم رسید. فوق العاده بود که امروز با دو نفر روی سکو قهرمانی را به دست بیاوریم. حالا همه چیز بین رانندگان ماست. اختلاف ۳۳ امتیاز است و آنها آزاد هستند تا انتها به رقابت بپردازند. امسال اگر یک چیز ثابت شده باشد این است که هر چیزی ممکن است و بازگشت های بزرگ امکان دارند. هنوز ۱۰۰ امتیاز برای به دست آوردن وجود دارد و مسابقه های زیادی باقی مانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج