۴۰۳۰۵۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آیفون ۶ هنگام شارژ ترکید

بنا به گزارش برخی منابع، آیفون۶ هنگام شارژ شدن با شارژ اصلی خود ناگهان منفجر شد.

وب سایت کلیک: بنا به گزارش برخی منابع، آیفون۶ هنگام شارژ شدن با شارژ اصلی خود ناگهان منفجر شد. این خبر برای اولین بار توسط ABC۳۰ منتشر شد. این گوشی که متعلق به ویتی استرادا از اهالی فرسنو کالیفرنیا بود، پس از انفجار در زمان شارژ، به طور کامل غیرقابل استفاده شده است. این حادثه در صبح پنج شنبه همین هفته اتفاق افتاده است.

این آیفون ۶ پلاس به آداپتور برق اصلی همراه با خود متصل بوده است. در حدود ساعت ۳ صبح، استرادا با سر و صدای بلند و بوی پلاستیک سوخته از خواب بیدار شد، آیفون هم دود غلیظ و سیاه و سفیدی را از خود ساطع کرده بود.

بنا به گزارش ها، استرادا این آیفون را سه ماه پیش خریداری کرده بود. او روز بعد اقدام به برقراری تماس با اپل کرد و جزئیات حادثه را با آن ها در میان گذاشت. پس از این که استرادا تصاویر مربوط به آتش گرفتن گوشی خود را نشان داد، اپل یک گوشی جدید به او اهدا کرد. اگر چه خود استرادا در این حادثه آسیبی ندید، اما میز کنار تخت او، یک جفت عینک و اپل واچ در این حادثه نابود شدند.

اوایل این هفته هم یک دستگاه آیفون۶ پلاس در جیب عقب دانشجویی سوخت. علت آتش سوزی در هر دو حادثه هنوز مشخص نیست، اگر چه ممکن است دلایل آن مربوط به باتری معیوب و یا یک اتصال کوتاه اشتباه باشد. اپل جزئیات حوادث گفته شده را اعلام نکرده است، اما در حال بررسی هر دو دستگاه می باشد و گفته که به زودی نتایج تحقیقات خود را منتشر می کند. اپل هم چنین به کاربران گفته است که نگران شارژ گوشی خود نباشند، چرا که گوشی ها هیچ ایرادی نداشته و بدون شک دلایل این حادثه ربطی به سخت افزار (باتری) دستگاه ندارد.

انتظار می رود اپل نتایج تحقیقات خود را تا پایان هفته منتشر کند. پیش از این اعلام شده بود که اپل به ازای آیفون۶ های آتش گرفته، آیفون۷ به کاربراه هدیه داده است، اما این خبر رد شده و کاربران همان آیفون۶ دریافت کردند. به نظر این که کاربران آیفون۶ دریافت کردند یا آیفون۷ مهم نیست، مهم حسن نیت، مشتری مداری و حمایت از حقوق کاربران توسط اپل است که به سرعت گوشی های منفجر شده را با گوشی های سالم تعوض کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج