جاباما
۴۰۴۸۳۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز ۲۰۱۶

حس خوبی به آدم دست می دهد وقتی برای گشت و گذار در فصل پاییز برنامه ریزی کند چرا که دیگر از گرمای تابستان خبری نیست.

برترین ها: حس خوبی به آدم دست می دهد وقتی برای گشت و گذار در فصل پاییز برنامه ریزی کند چرا که دیگر از گرمای تابستان خبری نیست.


چه شما برای یک تعطیلی آخر هفته کوتاه و چه برای تعطیلات بلندتری بخواهید برنامه ریزی کنید، پیشنهاد میکنیم مقصدهایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم را از دست ندهید.

مائوریتیوس

آب و هوای مائوریتیوس اکنون در اکتبر بهاری است، چرا که در این ماه از سال دمای هوا شروع به بالا رفتن می کند و هنوز مرطوب و بارانی نشده است.
نه تنها سواحل سفید بکر جزیره این فرست را برای شما فراهم می کند تا در کنار دریا آفتال بگیرید، بلکه می توانید در امتداد رود سیاه در پارک ملی جرج قدم زده و به تماشای بیش از 300 گونه گیاه و پرنده در معرض انقراض بپردازید.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016

سویل اسپانیا

اکتبر بهترین زمان برای دیدن سویل است.خیابانهای بادگیر آن خلوت تر از همیشه است و هوا نیز به اندازه کافی برای لذت بردن از تاپاس در عصر مطبوع است.
یکی از مکانهایی که حتما باید ببینیدکاخ رئال الکازار است؛ جایی که در آن شاهکارهای معماری معروف این کاخ زیبا برای طرفداران سریال Games of Thrones به واسطه صحنه های فیلمبرداری در آن بسیار آشنا است.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016

Lake District انگلستان

بازدید کنندگان از این مکان زیبا بدون توجه به هر فصلی از سال که به دیدن این مکان می آیند، به بارش باران عادت دارند.اما با فرا رسیدن پاییز و اکتبر، رنگهای پاییزی طبیعت این منطقه را فرا می گیرد و به هر طرف که نگاه می اندازیم زرد و قرمز و نارنجی می بینیم.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016
پارک ملی لونگاوای جنوبی در زامبیا

پایان فصل گرم و خشک تابستان در این منطقه بهترین زمان برای سیاحت در سرزمین دیوید اتنبورگ در سافاری های زامبیا است. با نزدیک شدن به پر شدن آب رودخانه ها در پاییز پس از فصل خشک تابستان،تعداد بسیاری از حیوانات در اطراف رود لونگاوا جمع می شوند و این یک فرصت استثنایی برای توریستها فراهم میکند تا بزرگترین گستره از حیات وحش دنیا را در پارک جنگلی معروف لونگاوا به نظاره بنشینند.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016
مونیخ آلمان

با اسم مونیخ یک کلمه فقط به ذهنمان می آید: اکتوبرفست(Oktoberfest) .فستیوالی که در آن انواع نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه سرو می شود.
این فستیوال معمولا در اوایل اکتبر برگزار می شود و پس از فستیوال نیز کگان های دیدنی بسیاری در این شهر باواریایی برای گشت و گذار وجود دارد و در این حین با قیمتهای نجومی و کمی شلوغی در مراکز خرید هم احتمالا مواجه خواهید شد.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016

جزایر گالاپاگوس

حیات وحش بی نظیر در این مجمع الجزایر آتشفشانی در طول سال وجود دارد. از ماه ژوئن تا آخر اکتبر دقیقا فصل دیدن ماهی های خال دار و پرندگان مهاجر است و در طول سال هم همیشه آبشارهای زیبای این جزیره روان و جاری هستند و می توانید از دیدن آنها لذت ببرید. در ماه اکتبر، آب دریا کمی گرم می شود و به افراد این اجازه را می دهد تا تنی به آب نیز بزنند.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016

باگان میانمار

بهترین فصل دیدن باگان فصل موسمی است چرا که در این فصل پوشش گیاهی سبز در همه مناطق دیده می شود و درختهای عریان در ان دیده نمی شوند.
پیشنهاد میکنیم اگر به این منطقه سفر کردید، حتما به دیدن ۳۰۰۰ معبد بودایی این خطه بروید و اینکار را پس از اینکه اولین باران های پاییزه شروع به باریدن کرد و زمین نرم تر شد انجام دهید چرا که در غیر اینصورت با زمینی سفت و گردوغبار باید دست و پنجه نرم کنید.
اگر هوا خیلی مرطوب شد، سوار بر قایقی شوید و در مسیر رودخانه ایراوادی به سیاحت بپردازید و یا یک بالن اجاره کنید تا از بالا معابد بوداییان را ببینید.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016

پاریس فرانسه

پاییز یکی از فصول رویایی در پاریس محسوب می شود. درختانی که در کناره های بلوارهای پاریس وجود دارند همگی به رنگ قرمز در آمده اندو خیابان های شلوغ مونتمارته با برگهای نازک درختان در سطح خیابان سنگ فرش شده اند.
با اتمام اوج فصل مسافرت به پاریس در اکتبر، صفها کوتاه تر و قیمت هتلها ارزان تر خواهد شد که به معنای این است که پول بیشتری برای خوردن غذاهای خوشمزه فرانسوی خواهید داشت.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016

قبرس

با وجود اینکه آب و هوای بیشتر مناطق اروپا سرد و بارانی است اما می توانید آب و هوای استوایی و گرم را در این جزیره در جنوبی ترین نقطه اروپا تجربه کنید.
سواحل آبی رنگ و خوش رنگ قبرس شما را به آب تنی ترغیب می کند و این در حالی است که با گشت و گذار در مناطق مختلف این جزیره می توانید کوه های تورادوس که پر از رستوران های سنتی و باغ های انگور است را نیز مشاهده نمایید.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016

مراکش مغرب

آب و هوا در مراکش در اکتبر ایده آل است. دمایی که به یکباره از گرمای طاقت فرسا و بالای آگوست پایین می آید ولی نه آنقدر که به سرمای وحشتناک ژانویه برسد. چه بخواهید در بازارهای مختلف این شهر سنتی به گشت و گذار بپردازید یا به دیدن گالری های هنری در ویل نویل بروید، این شهر مکانهای زیادی برای دیدن دارد.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016

اونتاریو کانادا

اکتبر در کانادا ماهی است که سرخپوستان کانادایی به رقص و پایکوبی می پردازند. هوایی دلچسب و مطبوع با پالتی از رنگهای مختلف بر طبیعت که این فصل از سال را رویایی ترین زمان در این استان از کانادا می کند.
در این شهر زیبا از آبشار نیاگارا دیدن کنید تا مادر طبیعت را در اوج شکوه خود ببینید؛ پس از ان میتوانید به دیدن پارک الگونکین بروید تا برگهای قرمز زیبای افراهای پارک ملی را ببینید و در نهایت به تپه پارلمان بروید تا ترکیب زیبای مناظر شهری و طبیعی را مشاهده نمایید.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016
مومبئی هند

بهترین زمان برای دیدن مومبئی حدفاصل اکتبر تا مارس است. چرا که در این فاصله زمانی نه از گرمای طاقت فرسا خبری است و نه بارانهای سیل آسا.
این شهر محل سکونت بسیاری از هنرپیشه های بالیوودی است و پایتخت مد و فشن و فرهنگ هند نیز محسوب می شود. در این شهر فاصله زیاد طبقاتی را در نزدیک ترین حد خود می بینید به طوری که گران قیمت ترین خانه ها در کنار کپرها و کپرنشین های فقیر بنا شده اند.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016

کاتماندو نپال

با پایان یافتن طوفان های موسمی آسیا، اکتبر بهترین زمان برای تجربه فرهنگ کاتماندویی است.به منطقه تامل سفر کنید و کوهپیمایی کنید. حتی اگر یک نفر باشید در طول مسیر افراد دیگری به شما ملحق می شوند.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016

پترا اردن

یکی از پر محاطب ترین کشورهای خاورمیانه اردن است . اردن در اکتبر آب و هوای خنک تری دارد و این کشور را به مقصدی دلپذیر برای سفر تبدیل می کند به طوری که هنوز بسیاری از افراد شانس دیدن این کشور را نداشته اند.این شهر شنی زیبا در هنگام غروب بسیار زیبا و حیرت انگیز می شود چرا که مجسمه قدیمی این شهر که الهامی از جغد است به رنگ نارنجی متمایل به قرمز در می آید.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016

کانبرا استرالیا

اکتبر در استرالیا موسم بهار است به طوری که شکوفه های درختان باز می شوند و گل وسبزه به دامان طبیعت باز می گردند.در این برهه هیچ جایی بهتر از بازدید از فستیوال گل فلوراید کانبرا نیست . این فستیوال از اواسط سپتامبر شورع شده و تا اواسط اکتبر ادامه دارد.
مکان های دیدنی دنیا به وقت پاییز 2016
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      عه پَ نیویورک کو؟ قشنگی نیویورک تو پاییز بی حد و اندازست باید یه عکس از سنترال پارک منهتن میزاشتین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج