۴۰۴۸۸۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

بازرسی اصناف از تجهیزات پزشکی و عطاری‌ ها

نماینده حقوقی بازرسان اتاق اصناف ایران با اشاره به آغاز بازرسی از واحدهای تجهیزات پزشکی و عطاری‌ها، گفت: در روزهای آینده بازرسان به صنف طلافروشان و لوازم‌آرایشی و بهداشتی مراجعه می‌کنند.

خبرگزاری مهر: نماینده حقوقی بازرسان اتاق اصناف ایران با اشاره به آغاز بازرسی از واحدهای تجهیزات پزشکی و عطاری‌ها، گفت: در روزهای آینده بازرسان به صنف طلافروشان و لوازم‌آرایشی و بهداشتی مراجعه می‌کنند.

محمداسماعیل قاسمی با اشاره به رو به پایان بودن نخستین روز بازرسی از واحدهای صنفی برای مبارزه با کالای قاچاق، گفت: امروز بازرسان اصناف به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، به واحدهای صنفی تجهیزات پزشکی و عطاری‌ها مراجعه کرده و مقداری کالای قاچاق در این واحدها کشف کردند.

وی با بیان اینکه به این واحدهای صنفی اعلام شد که ۲۴ ساعت فرصت دارند تا فاکتور این کالاها را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ارائه کنند، افزود: همه صنوف باید فاکتور قابل رهگیری داشته باشند تا به استناد به این فاکتورها، کالاهای آنها توقیف نشود.

نماینده حقوقی بازرسان اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه تعهداتی از برخی واحدها گرفته شد، اظهار داشت: امروز توقیفی در کالاها نداشتیم؛ اما تذکرهای لازم به واحدهای صنفی داده شد و برخی واحدها هم اعلام کردند که فاکتور را فردا به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه می‌کنند.

قاسمی با اشاره به ادامه بازرسی از اصناف در روزهای آینده، گفت: احتمالا از روزهای آینده بازرسان به بازار صنف طلافروشان و لوازم آرایشی و بهداشتی می‌روند تا در مورد کالاهای قاچاق در این اصناف هم بازرسی‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز بازرسی‌ها از تجهیزات پزشکی و عطاری‌ها، وزارت جهاد کشاورزی نیز امروز(شنبه) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد رشد قارچ‌گونه عطاری‌ها سبب شده تا ۳۰ نوع گیاه سمی غیردارویی به مردم فروخته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصرف کننده

      ای خداپدرتونو بیامرزه مثل اینکه داریم میرسم به ازکجا اورده ای بعد معلوم میشه از کجا وچگونه امده بشرطی که مقطعی نباشه وتداوم همیشگی بخصوص گوشی وتبلت ولوازم ارایش ولوازم خودرو

    • بدون نام

      اگه سرزده تشریف ببرین بهتره مخصوصا عطاریا که قرص متادون میفروشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج