۴۰۴۸۸۶
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

جدیدترین ارزیابی کیفی خودروها

بر اساس جدیدترین ارزیابی کیفی از خودروهای سواری تولید داخلی، تمام خودروهای با قیمت کمتر از ۲۵ میلیون تومان تنها توانستند یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کنند.

خبرگزاری مهر: جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای داخلی حکایت از آن دارد که در شهریورماه امسال، تعداد ۵۶ هزار و ۹۴۳ دستگاه خودرو سبک تولید شده که ۹۳ درصد از حجم تولیدات، به خودروهای سواری و ۷درصد دیگر به خودروهای وانت اختصاص دارد. خودروهای سبک تولیدی کشور در این ماه، شامل ۳۵ مدل خودرو در گروه سواری و ۶ مدل خودرو در گروه وانت است.

در بخش خودروهای سواری، خودروهای پژو ۲۰۶ و برلیانس H۳۳۰ به ترتیب بیشترین و کمترین میزان تولید خودرو در این ماه را به خود اختصاص داده‌اند.

در جدول کیفی خودروهای سواری در کلاس قیمتی بالاتر از صد میلیون تومان، خودروهای نیومزدا۳ وگرند ویتارا هر یک سه ستاره کیفی از ۵ ستاره و در کلاس قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز تنها خودروی کیاسراتو موفق به دریافت سه ستاره کیفی از ۵ ستاره کیفی شده‌اند.

در کلاس قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان نیز، خودروی جک جی۵ و برلیانس H۳۲۰ با دو ستاره کیفی از ۵ ستاره، در بالاترین رده کیفی قرار داشته و مابقی تنها یک ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. در کلاس قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان نیز تندر ۹۰ اتومات، پارس تندر، تندر ۹۰، تندر ۹۰ پارس‌خودرو و رانا سه ستاره کیفی از ۵ ستاره را به خود اختصاص داده‌اند.

در کلاس قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان نیز همه خودروها از جمله تیبا، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۳۱ پارس‌خودرو تنها یک ستاره کیفی از ۵ ستاره را کسب کرده‌اند.

این جدول حکایت از آن دارد که کیفیت خودروی کیا سراتو در شهریورماه نسبت به مردادماه افزایش یافته، اما کیفیت خودروی آریو نسبت به مردادماه یک ستاره کاهش یافته است. کیفیت سایر انواع خودرو نیز بدون تغییر باقی مانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      دنا چی پس؟ معلومه که ارزیابی تون جامع نیست.

    • یونس امیری

      بابا با همین پولی که ما میدیم میشه بهترین برندهای اروپاییو وارد کرد چرا اینقدر انحصار طلبی که 100 هزار نفر بیکار نشن بزار بشن عوضش سالی 50 هزار کشته تو جاده نمیدیم بخدا اون دنیا باید جواب بدین

    • بدون نام

      نشون ميده محصولات سايپا همش مزخرفه مخصوصا پراید میگن خدا جون آدمو میگیره پراید وسیله است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج