جاباما
۴۰۴۸۸۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ساخت یادبودهای زنده با درخت

ساخت یک یادبود از سنگ و بتن یکی از راه های ادای احترام به یک شخص است اما یک راه واقعا منحصربفرد و نمادین برای یابود کسی بزرگداشت یک رویداد، کاشت درخت است.

برترین ها: ساخت یک یادبود از سنگ و بتن یکی از راه های ادای احترام به یک شخص است اما یک راه واقعا منحصربفرد و نمادین برای یابود کسی بزرگداشت یک رویداد، کاشت درخت است. یک یادبود سنگی شاید ماندگارتر باشد اما درختان میراث زنده هستند که پس از سال ها بزرگتر، قوی تر و بالغ تر خواهند شد. در اینجا هشت نمونه یادبود زنده از بخش های مختلف جهان را خواهید دید.

جنگل کاج به شکل ایتالیا

این جنگل کاج کوچک، به شکل نقشه ایتالیا در دامنه های کوه های مشرف به دشت های بزرگ Castelluccio در کوه های آپنینی ایتالیای مرکزی قرار دارد. این کاج ها در سال ۱۹۶۱ به مناسبت صدمین سالگرد وحدت ایتالیا کاشته شد.
ساخت یادبودهای زنده با درخت
جنگل مینه سوتا

در اعماق دریاچه وود کانتری در ایالت مینه سوتا یک جنگل دقیقا به شکل این ایالت قرار دارد. این جنگل در سال 1990 کاشته شد. با استفاده از یک نقشه ساده و قطب نما، مهندس بیل لاکنر نقشه طرح را کشید و اطراف آن درخت کاشت تا شکل این ایالت ایجاد شود.

ساخت یادبودهای زنده با درخت
جنگل قلبی

در نزدیکی ویکوار در انگلستان این جنگل بلوط به شکل قلب توسط یک کشاورز به نام وینستون هاوز برای ادای احترام به همسرش که در اثر سکته قلبی در سال 1995 فوت کرد، کاشته شد. ماه ها بعد از مرگش هاوز یک جنگل قلب به سمت خانه ای که همسرش در کودکی زندگی می کرد ایجاد کرد و در آن نهال های بلوط کاشت. اکنون درختان رشد کرده اند و شکل قلب تنها از بالا دیده می شود. علفزار کوچک به شکل یک راز خانوادگی باقی مانده بود تا اینکه چهار سال پیش توسط یک بالن سوار کشف شد.
ساخت یادبودهای زنده با درخت
جنگل گیتار

این جنگل به شکل گیتار در دشت های حاصلخیز آرژانتین، اثر دیگری از عشق است. این جنگل توسط کشاورزی به نام پدرو مارتین یورتا در سال 1979 در مزرعه اش به عنوان ادای احترام به همسرش که این ساز را دوست داشت کاشته شد. این گیتار حدود یک کیلومتر طول دارد و جاذبه ای برای خلبانان و مسافران هواپیما به شمار می رود.
ساخت یادبودهای زنده با درخت
یادبود موسولینی

در دامنه کوه مشرف به شهر آنترودوکو در ایتالیا حروف DVX با حدود بیست هزار درخت نوشته شده است. این حروف از واژه لاتین duce به معنی رهبر گرفته شده است. این درختان در سال ۱۹۳۹ به افتخار دیکتاتور فاشیست ایتالیایی موسولینی کاشته شد. این حروف به وضوح از بزرگراه قابل مشاهده هستند و هنوز هم فعالانه از آن محافظت می شود.
ساخت یادبودهای زنده با درخت
جنگل استودبیکر Studebaker

در سال ۱۹۳۷ تولید کننده اتومبیل امریکایی استودبیکر حدود ۸ هزار درخت کاج را در پارک بندیکس وودز در ساوت بند در ایندیانا کاشت که کلمه Studebaker را با حروف درشت نشان می دادند. درختان در ثبت ملی مکان های تاریخی به عنوان یکی از بزرگترین تبلیغات زنده جهان هنوز هم به رسمیت شناخته می شود.
ساخت یادبودهای زنده با درخت
مزرعه Luecke

یک زمین دار در خارج آستین، تگزاس در چند مایلی شرق بستراپ این علامت بزرگ را که از هواپیما و ماهواره ها به راحتی قابل مشاهده است ایجاد کرد. این کلمه نام صاحب زمین را به نمایش می گذارد.

ساخت یادبودهای زنده با درخت
جنگل صلیب شکسته

هرسال پاییز به مدت چند هفته که رنگ درختان تغییر می کند، یک صلیب شکسته بزرگ که از درختان کاج اروپایی ساخته شده در جنگل کاج در 60 مایلی شمال برلین ظاهر می شود. این صلیب در سال 1938 توسط حامیان نازی کاشته شد اما تا اوایل سال 1990 که بررسی های هوایی از زمین انجام شد ناشناخته مانده بود. دولت آلمان تلاش زیادی برای از بین بردن این صلیب شکسته کرده است. کارگرانی به جنگل فرستادند که درختان را قطع کردند آن ها اشتباه کردند و درختان مجددا پنج سال بعد رشد کردند. این نماد نهایتا در سال 2000 نابود شد.
ساخت یادبودهای زنده با درخت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج