جاباما
۴۰۶۶۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیام احساسی داور بازنشسته به نویدکیا

علی خسروی داور قدیمی فوتبال ایران در یادداشتی نسبت به خداحافظی محرم نویدکیا واکنش نشان داد.

ورزش سه: علی خسروی داور قدیمی فوتبال ایران در یادداشتی نسبت به خداحافظی محرم نویدکیا واکنش نشان داد. خسروی در این نوشته از محرم حلالیت هم طلبیده است:

مطلع شدیم محرم نوید کیا اسوه اخلاق و استقامت فوتبال اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر با عشقش وداع کرد. کاری با نوع مراسم عجیب خداحافظی محرم ندارم اما وظیفه دانستم به عنوان عضوی بسیار ریز در خانواده فوتبال ایشان را مورد تکریم قرار داده و از فوتبالی های اصفهانی ورسانه ها خواهش کنم محرم را قهرمانانه تودیع کنند.

براستی آن مراسم در شان کاپیتان بزرگ تیم سپاهان نبود. برایش زیاد سوت زده بود و اقرار می‌کنم هرگز حتی یک لحظه از وی نرنجیده بودم. هم بسیار فنی بود هم بسیار ساده. اهل ژل مو و خط ریش و مدل موی ترانسفری از جنوب فرانسه و شاخ آفریقا نبود. در میدان یک فرمانده کامل و یک سپهسالار تمام عیار بود.

از محرم هم همانند جواد نکونام حلالیت می‌خواهم که اگر احیانا در قضاوت‌هایم برایش سهوا اشتباهی کردم. خصوصا در آن بازی معروف سپاهان و پرسپولیس که گل زدن با بازوی افشین پیروانی را همه دنیا دیدند جز من و رضا سخندان که باید زودتر از همه میدیدیم. محرم عزیز خسته نباشی و خدا به همراهت. شک ندارم فوتبال اصفهان هرگز چون تو را به خود نخواهد دید.

از دوستان عزیزم مجید بصیرت و جلال امیدیان درخواست می‌کنم با تشکیلات رسمی کاری نداشته باشند خودشان خودجوش مراسمی در خور شخصیت و مرام این بزرگمرد برپا کرده تا حقیر هم با افتخار حضور یافته تا این عزیز کرده فوتبال ایران را خیلی بزرگ و صمیمی بدرقه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج