۴۰۶۸۹۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مک بوک جدید هوشمندترین لپ تاپ جهان

خیلی ها از امکان رونمایی مک بوک ۲۰۱۶ در اواخر این ماه ناامید هستند. اما یک کاربر در توئیتر اعلام کرد که اپل قصد دارد نسل جدید مک بوک را در تاریخ ۲۷ اکتبر رونمایی کند.

خبرآنلاین: خیلی ها از امکان رونمایی مک بوک ۲۰۱۶ در اواخر این ماه ناامید هستند. اما یک کاربر در توئیتر اعلام کرد که اپل قصد دارد نسل جدید مک بوک را در تاریخ ۲۷ اکتبر رونمایی کند.
مک بوک جدید هوشمندترین لپ تاپ جهان

پس از انتشار این خبر، باز هم موج جدیدی از شایعات در مورد ویژگی های این لپ تاپ منتشر شد. اما با وجود تمام این حرف ها و شایعات، اپل هیچ گونه اعلام نظری نکرده است. بنابراین بهتر است بیشتر صبر کنیم.

یک توئیت همه چیز را دوباره مشتعل کرد

زی ام. کین، که در توئیتر با نام @Zee فعالیت می کند، مشاور رسانه های دیجیتال و مدیرعامل پیشین The Next Web، که یک وب سایت مبتنی بر تکنولوژی است، بود. او در اوایل امروز با ارسال توئیتی گفت: "ایمیلی از سوی یک شرکت واسطه دریافت کرده ام که پیشنهاد داد تا کاورهای مخصوص و طراحی شده برای مک بوک جدید اپل را که در تاریخ ۲۷ اکتبر رونمایی می شود، پیش خرید کنم."

کاور های مک بوک جدید

این کاورهای مک بوک توسط یک کارگاه کوچک به نام واترفیلد در خانه اپل یعنی سانفرانسیسکو، کالیفرنیا تولید شده است. به گفته منابع بیشتری که درگیر این ماجرا شده اند، این کاورها ماکسول نام دارند و به احتمال فراوان پیش از تاریخ ۲۷ اکتبر امکان پیش خریدشان وجود دارد. در مجموع ۴ رنگ از این کاور وجود خواهد داشت: سیاه، آبی، قرمز و سبز. هم چنین بندی وجود دارد که بستن آن اختیاری است. با تمام این گمانه زنی ها و رواج شایعات، باید اعتراف کنیم که در مورد عرضه آخرین نسخه از جدیدترین مک بوک بسیار هیجان زده هستیم، که هم چنین گفته می شود باهوش ترین لپ تاپ تاکنون ساخته شده است.

اکتبر ۲۷ - تقویم خود را علامت گذاری کنید

بسیاری بر این باورند که اپل در حال تدارک رویدادی جدید در تاریخ ۲۷ اکتبر برای رونمایی از نسل جدید مک بوک است. اگر این حرف درست باشد، پیش بینی می شود که تا چند روز آینده دعوت نامه ها برای افراد فرستاده شود.

چه چیزی باعث می شود مک بوک ۲۰۱۶ باهوش ترین لپ تاپ جهان باشد؟

آن چه که بیشتر طرفداران هیجان زده درباره آن امیدوارند، تغییر ظاهر مک بوک است، چرا که شایعه شده مک بوک جدید با طراحی مجدد و اساسی عرضه می شود. احتمالا یکی از شایعات مهم در مورد مک های آینده صفحه کلید آن ها است. گفته شده است که کلید های تابع ردیف بالا با یک نوار بسیار مدرن لمسی از جنس OLED جایگزین شده اند، که امکان تنظیم دکمه ها و نوتیفیکیشن ها برای آن وجود دارد. شایعات هم چنین از وجود یک درگاه یو اس بی سی و کارت گرافیک جدید AMD به نام "ستاره قطبی" صحبت کرده اند. اگر همه این ویژگی ها صحت داشته باشند، مک بوک پرو ۲۰۱۶ قطعا باهوش ترین لپ تاپ به روز جهان خواهد بود. اما همان طور که گفتیم، بهتر است بیشتر صبر کنیم.

اپل هیچ گونه تاییدی نکرده است

با وجود تمام این شایعات اغراق آمیز، اپل هیچ کدام از آن ها را تایید نکرده است، بنابراین به خوانندگان این گزارش توصیه می کنیم که زیاد به آن چه در مورد ویژگی های مک بوک ۲۰۱۶ گفته شد، امیدوار نباشند. به تمام این سوالات در زمان رونمایی پاسخ داده خواهد شد. البته، وجود شایعه پیرامون محصولات اپل به امری رایج و طبیعی تبدیل شده، و انگار اگر شایعه وجود نداشته باشد، جای تعجب است. به هر حال تا تاریخ ۲۷ اکتبر زمان زیادی باقی نمانده است و بهترین کار صبر کردن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج