۴۰۸۲۳۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اتفاق مشهد تکرار شود رحمتی و حیدری باید پاسخگو باشند؛

منصوریان: با رحمانی چکشی برخورد نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، این تیم فقط با بازیکنان ملی‌پوشان در ادامه مسابقات جام حذفی به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: درباره بازی فردا باید بگویم که با یک تیم خوب تهرانی بازی داریم که تأثیر زیادی در روند رو به رشد فوتبال پایتخت ایفا کرده است. سایپا تیم باثبات و با برنامه‌ای در ۱۰ سال اخیر بوده که صاحب کادر فنی خوبی نیز شده است.

وی در ادامه افزود: ما تلاش زیادی می‌کنیم تا مقابل حریف قدرتمند خود سه امتیاز را کسب کنیم. برای این دیدار برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده‌ایم و شرایط‌مان روزبه‌روز بهتر می‌شود.

منصوریان در پاسخ به این سؤال که آیا خسرو حیدری می‌تواند مقابل سایپا بازی کند یا نه؟، یادآور شد: من جا دارد در اینجا تشکری از گروه پزشکی تیم‌مان داشته باشم که قبل از تمرین امروز خسرو را در اختیار کادر فنی قرار دادند. ما امشب به اتفاق کادر فنی شرایط خسرو را مورد ارزیابی قرارداده و تصمیم خواهیم گرفت که از این بازیکن در بازی فردا استفاده کنیم یا نه. خسرو مهره کلیدی ماست. او به همراه مهدی رحمتی بازوهای کادر فنی نیز به حساب می‌آیند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این پرسش که آیا نگران این نیست که تعطیلی لیگ خللی در روند رو به رشد استقلال به وجود بیاورد، گفت: ما بعد از بازی فردا هفته آینده با فولاد بازی خواهیم داشت. بعد از آن هم به مصاف مس کرمان می‌رویم.

در ادامه خبرنگار دیگری در مورد عدم حضور ملی‌پوشان استقلال در جام حذفی سؤال کرد و منصوریان گفت: ما قطعاً مقابل مس کرمان با ملی‌پوشان خود ظاهر می‌شویم به این خاطر از سازمان لیگ خواسته‌ایم بازی‌مان را زودتر برگزار کنیم تا بتوانیم از ملی‌پوشان خود استفاده کنیم. به‌هر حال جام حذفی جام شگفتی‌هاست و تیم‌های لیگ یکی و دویی وارد مسابقات می‌شوند تا همه را سورپرایز کنند. واقعیت این است که ما نمی‌خواهیم در جام حذفی سورپرایز شویم. ضمن اینکه پرسپولیس هم تجربه خوبی برای تیم‌های دیگر شد و ما از این مسئله هم کمک گرفتیم. مطمئناً ملی‌پوشان خود را برای بازی مس کرمان می‌خواهیم.

وی در مورد اینکه آیا ملی‌پوشان تیمش در اردوهای بعدی تیم ملی افزایش پیدا خواهند کرد یا نه؟، خاطر نشان کرد: ما به تصمیم مربیان تیم ملی در هر زمانی احترام می‌گذاریم، اما با اطمینان می‌گویم این مسیر صعودی ما تا آنجا پیش خواهد رفت که ان‌شاءالله در اردوهای بعدی تیم ملی تعداد ملی‌پوشان ما از عدد دو به چهار یا پنج نفر خواهد رسید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا با بختیار رحمانی که در بازی با سیاه‌جامگان به تعویض خود اعتراض کرد، برخوردی خواهد داشت یا نه و به نظر می‌آید این موضوع نادیده گرفته شده است، تصریح کرد: نظر کادر فنی این است که ما تصمیماتی که می‌گیریم به سود تیم باشد. ما در مسیر رو به بالایی قرار گرفته‌ایم و باید این مسیر حفظ شود. ما حتماً به صرف نوع بازی و تاکتیک تیمی ترکیب ۱۱ نفره خود را می‌چینیم و نمی‌توانیم همه بازیکنان را به میدان بفرستیم.

وی افزود: ممکن است به بازیکنی بازی کمتر برسد و ناراحت شود، یا بازیکنی پس از تعویض از عملکرد خود ناراضی باشد. باید این سؤال را از خودش بپرسد که چرا خوب بازی نکرده است، اما حق اعتراض به داخل مجموعه ندارد، آن هم مجموعه‌ای که میلیون‌ها هوادار دارد. بختیار در تیم امید شاگرد خود من بوده و شرایط روحی و روانی او را به خوبی می‌شناسم. من خودم او را به استقلال آوردم و کاملاً در جریان هستم که به خاطر توقع بالایی که از او می‌رود و پیراهن با ارزشی که بر تن دارد، حسابی تحت فشار روحی و روانی است.

منصوریان خاطر نشان کرد: به این خاطر برای گرفتن هر تصمیم در مورد او باید همه شرایط را در نظر بگیریم، اما مطمئن باشید در ادامه راه دیگر چنین اتفاقی در تیم استقلال رخ نخواهد داد و چنانچه این اتفاق تکرار شود آن وقت خسرو حیدری و مهدی رحمتی اولین کسانی خواهند بود که باید جوابگو باشند.

وی در این باره ادامه داد: ما برای برخورد با بختیار همه شرایط را در نظر می‌گیریم و می‌خواهیم بهترین تصمیم را بگیریم. نمی‌خواهیم در مورد او چکشی برخورد کنیم. من حتی به خود بختیار گفتم ما خانواده هستیم اما خانواده‌ای با میلیون‌ها جماعت و هواداران بخش بزرگ این خانواده هستند. در نفت تهران خانواده ما 50 نفره بود، اما در استقلال میلیون‌ها طرفدار داریم. ما باید به هواداران خود جوابگو باشیم. نه می‌خواهیم خیلی با بخشش رفتار کنیم و نه اینکه دیسیپلین خشک داشته باشیم، اما در نهایت خواهید دید که چه تصمیم در مورد بختیار خواهیم گرفت.

منصوریان راجع به نیمکت‌نشینی مجید حسینی پس از عملکرد خوب او در دیدارهای گذشته استقلال عنوان کرد: ما خط دفاع خیلی خوبی داریم. مگویان بازیکن تیم ملی ارمنستان است، امین حاج‌محمدی این روزها خیلی خوب تمرین می‌کند و من امروز سخت در این فکر بودم که لیست ۱۸ نفره تیمم را چطور تنظیم کنم. لازم می‌دانم توضیح دهم که ما به دنبال این هستیم که ساختار تیم‌مان را درست کنیم. از این رو به دنبال راضی کردن بازیکنی نیستیم. به این فکر می‌کنیم که فردا روزی اگر بازیکنی آسیب دید بهترین جایگزین را برای او داشته باشیم و ساختار تیم ما آنقدر خوب باشد که نبود بازیکنی این را با مشکل مواجه نکند، کاری که دو سال پیش در نفت انجام دادم، اما در مورد حسینی باید بگویم که او با عملکرد خوبش نه تنها استقلال را امیدوار کرد بلکه تیم ملی را هم با داشتن یک مدافع آینده‌دار امیدوار ساخت. این ستاره ۲۰ ساله در دربی ما را سربلند کرد. قطعاً باید از این بازیکن ارزشمند خود مراقبت کنیم. این را در نظر بگیرید که ما در صورت پشت سر گذاشتن پلی‌آف و رفتن به لیگ قهرمانان آسیا باید چهار روز به چهار روز بازی کنیم و به این خاطر به همه نفرات خود نیاز خواهیم داشت. من از امروز به آن روزها فکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا بختیار رحمانی را در لیست 18 نفره تیمش برای بازی با سایپا قرار داده است یا نه؟، اظهار داشت: من شرایط الان بختیار را خیلی خوب درک می‌کنم اما در کنار این مسئله ما فضای ورود به حاشیه را در تیم ممنوع کرده‌ایم. ما باید برای تصمیم‌گیری آینده تیم را در نظر بگیریم و اینکه تیم وارد حاشیه نشود، مسئله‌ای که خیلی مهم است و ما آن را در تصمیم خود مدنظر قرار داده‌ایم ارزش طرفداران و بزرگی باشگاه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بگو آره مگه میتونم تاهستم تو ترکیب نگذارمش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج