جاباما
۴۰۹۲۶۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آیا کوروت C۸ موتور وسط این شکلی است؟

چندی پیش پروتوتایپی از کوروت C۸ موتور وسط شکار دوربین جاسوسان صنعتی شد و با توجه به این تصاویر مشخص شده که این مدل دارای دماغه‌ای کوتاه‌تر و قسمت عقبی کشیده‌تر جهت نصب موتور است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: درحالی‌که شورولت هم‌اکنون در حال کار بر روی نسخهٔ نهایی و پرچم‌دار ZR۱ از نسل فعلی کوروت C۷ است، همزمان در حال آماده‌سازی نسل آینده یا همان کوروت C۸ هم هست که تغییری چشمگیر و رادیکال در آن ایجاد شده است.
آیا کوروت C8 موتور وسط این شکلی است؟
کوروت در این مدل به خودرویی موتور وسط تبدیل شده است. چندی پیش پروتوتایپی از کوروت C8 موتور وسط شکار دوربین جاسوسان صنعتی شد و با توجه به این تصاویر مشخص شده که این مدل دارای دماغه‌ای کوتاه‌تر و قسمت عقبی کشیده‌تر جهت نصب موتور است. البته هنوز مشخص نیست که این مدل موتور وسط به‌عنوان نسل جدید کوروت معرفی شده و جایگزین نسل موتورجلوی فعلی خواهد شد یا اینکه به‌عنوان مدلی مکمل به‌طور همزمان در کنار مدل موتورجلو به تولید خواهد رسید.

آیا کوروت C8 موتور وسط این شکلی است؟

درهرحال، پروتوتایپی که بیش از یک ماه پیش دیده شد تا حد زیادی توسط پوشش‌های استتاری پنهان شده بود اما بااین‌وجود می‌توان به طرح کلی آن پی برد. به همین دلیل سعی کرده‌ایم با طراحی رندری تا حدودی نشان دهیم که چه چیزی در زیر استتار کوروت موتور وسط جدید پنهان شده است. سقف شیب‌دار کوروت C۸ به همراه گلگیرهای عریض‌تر عقب، ظاهری تهاجمی‌تر به خودرو بخشیده و آن‌را به یک سوپراسپرت تمام‌عیار تبدیل کرده است. همچنین در قسمت عقب نیز کوروت بار دیگر به اصالت و ریشه‌های اولیهٔ خود یعنی استفاده از چهار چراغ گرد بازگشته است.

آیا کوروت C8 موتور وسط این شکلی است؟

گفته می‌شود نیروی موردنیاز کوروت C۸ از یک پیشرانهٔ V۸ بای‌توربو با نام تجاری جدید LT۵ تأمین خواهد شد که با کوروت C۷ ZR۱ مشترک است. انتظار می‌رود این موتور بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد. اگر این گفته‌ها درست باشد بدین معنی است که این موتور جدید حداقل ۵۰ اسب بخار قوی‌تر از موتور ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ LT۴ فعلی کوروت Z۰۶ خواهد بود.
در نسل آیندهٔ کوروت نیروی موتور تنها توسط یک گیربکس ۷ سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه که به‌تازگی توسعه یافته است انتقال پیدا می‌کند و گفته می‌شود که شورولت علیرغم ناامیدی طرفداران برنامه‌ای جهت ارائهٔ گیربکس دستی برای کوروت C۸ ندارد. علاوه بر سوئیچ کردن به طرح موتور وسط و ارائهٔ تنها یک گیربکس دوکلاچه، همچنین انتظار می‌رود که کوروت جدید جهت بهبود عملکرد برای اولین بار به قطعات آئرودینامیکی فعال مجهز گردد.

آیا کوروت C8 موتور وسط این شکلی است؟

آیا کوروت C8 موتور وسط این شکلی است؟

بازهم گفته می‌شود که کوروت C۸ در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ رونمایی شده و چند ماه بعد با مدل ۲۰۱۹ به بازار خواهد آمد. برخی گزارشات نشان می‌دهند که کوروت‌های C۷ و C۸ برای چندین سال در کنار هم تولید خواهند شد درحالی‌که منابع نزدیک به جنرال موتورز میگویند تنها مدل‌های گرند اسپرت و Z۰۶ از نسل C۷ کوروت تا سال ۲۰۲۱ و در کنار نسل جدید C۸ تولید خواهند شد. در همین حال شورولت قرار است به‌زودی در ماه ژانویه در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ مدل ZR۱ کوروت C۷ را رونمایی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج