۴۰۹۳۱۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

قیمت سهام مایکروسافت رکورد زد

روز گذشته ارزش سهام شرکت مایکروسافت به بیشترین میزان خود در طول تاریخ این شرکت رسید. مایکروسافت موفق شد رکورد قبلی خود را که متعلق به سال ۱۹۹۹ بود بشکند، رکوردی که در زمان ایجاد حباب دات-‌کام به دست آمده بود.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: روز گذشته ارزش سهام شرکت مایکروسافت به بیشترین میزان خود در طول تاریخ این شرکت رسید. مایکروسافت موفق شد رکورد قبلی خود را که متعلق به سال ۱۹۹۹ بود بشکند، رکوردی که در زمان ایجاد حباب دات-‌کام به دست آمده بود.
قیمت سهام مایکروسافت رکورد زد

روز گذشته قیمت سهام این شرکت در ۶۰٫۳۱ دلار آغاز به کار کرد که پنج درصد نسبت به قیمت دیروز افزایش یافته بود و پیش از تمام شدن معاملات هم در قیمت ۶۰٫۴۵ دلار به کار خود پایان داد.

قیمت سهام مایکروسافت رکورد زد

شاید یکی از دلایل مهم رشد قیمت سهام مایکروسافت تغییر تصور سهام‌داران از کسب و کار این شرکت است. پیش از این مایکروسافت را عمدتا به دلیل فروش ویندوز و مجوزهای برنامه آفیس می‌شناختیم اما در حال حاضر و تحت مدیریت ساتیا نادلا این شرکت به فروشنده نرم‌افزارها و سرویس‌های ابری (Cloud Service) تبدیل شده است. سهام‌داران هم این موضوع را دریافته‌اند و کاملا به این تغییر، روی خوش نشان داده‌اند.

در واقع خوش‌بینی سهام‌داران بی‌دلیل هم نیست. گزارش‌های جدید مایکروسافت نشان می‌دهد کسب و کار ابری این شرکت در حال رشد است. کسب و کار رایانش ابری این شرکت نسبت به سال گذشته ۱۱۶ درصد رشد داشته است.

از طرفی اوضاع آفیس هم بهتر شده و گوگ داکس باعث از بین‌ رفتن بازار آن نشده است. اما به هر حال نگرانی‌های همیشگی هنوز برای مایکروسافت آزاردهنده‌اند. نگرانی‌هایی درباره رقابت با گوگل، درباره کم شدن نیاز به ویندوز و کمرنگ شدن استفاده از کامپیوترهای شخصی و مشکلاتی دیگر. باید دید در ادامه راه این غول بزرگ دنیای تکنولوژی چطور خود را با شرایط جدید وفق می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج