۴۱۰۴۴۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سلیمانی: بانک سرمایه با کدام قانون بازیکن گرفت؟

مربی تیم والیبال بانوان گاز تهران می‌گوید مشخص نیست بانک سرمایه با کدام قانون توانسته ۵ بازیکن از تیم ما جذب کند.

خبرگزاری فارس: فریبا سلیمانی درباره اضافه شدن بانک سرمایه در لیگ برتر والیبال بانوان و با انتقاد از عدم رعایت قوانین اظهار داشت: بانک سرمایه ۵ بازیکن ما را از جمله شبنم علیخانی، نیلوفر حجتی، نیلوفر رشیدی، مهسا صابری و مهتاب رحمانی را گرفته و ۳ بازیکن هم از دانشگاه آزاد جذب کرده است. سؤال من این است آیا قانون لیگ برای همه یکسان است؟ آیا آئین‌نامه‌ای که می‌دهند اجرایی است یا فقط در کتاب‌ها ثبت شده است؟ چرا یک تیم ۸ بازیکن گرفته است؟

وی افزود: اگر هدف از اضافه شدن یک تیم تقسیم بازیکن و پویا شدن لیگ است،‌اشکالی ندارد. ما هم خوشحال می‌شویم لیگ به همان زمان ۱۲ تایی شدن برگردد و بازیکنان خارجی به تیم‌ها بیایند اما مشکل این است که بانوان مانند مردان بازیکن ندارند. نمی‌گویم چرا یک تیم جدید به لیگ آمده و حس حسادت ندارم اما سؤالم این است طبق کدام قانون بیش از ۵ بازیکن جذب کرده است؟

سلیمانی با اشاره به اینکه تیم گاز امسال قرارداد بازیکنان را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم و حتی مبالغ قرارداد را بیشتر کرده‌ایم و سعی‌مان این بود خواسته بازیکنان را برآورده کنیم اما نکته اینجاست پیش از این فدراسیون گفته بود نیلوفر ابراهیمی به شرطی می‌تواند مربی باشد که دیگر بازی نکند اما الان با بانک سرمایه قرارداد بسته است. مگر از شرایط والیبال بانوان خبر ندارند که می‌گویند بازیکن سرعتی کم است؟ مگر می‌شود فدراسیون آمار و اطلاعات نداشته باشد؟

مربی تیم والیبال بانوان گاز تهران افزود: ما دعا می‌کنیم تعداد تیم‌ها و اسپانسرها بیشتر شود و من حتی برای همکارانم دنبال اسپانسر رفته‌ام. ما پیشرفت بانوان را می‌خواهیم اما نه به قیمت قرارداد فضایی. من برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم و خوشحالم از اینکه اسپانسر این همه برای بانوان هزینه می‌کند. از دعای شب و روز ما بود که اسپانسر به والیبال بانوان اضافه شد! در نهایت اینکه باید بگویم گاز امسال در لیگ برتر اهست و این اتفاقات لطمه‌ای به خوشنامی‌های ما نمی‌زند. ما بیشتر از این نمی‌توانیم وعده دهیم و بازیکن بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با پول فرهنگیان بازیکن میخرن...والّا فرهنگیان راضی نیستن..!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج