۴۱۰۷۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تیونینگ دیوانه‌وار لامبورگینی اوراکان

تیونر DMC متخصص در انجام تیونینگ‌های دیوانه‌وار و افزایش فوق‌العادهٔ توانایی خودروها است. DMC این بار سراغ یک لامبورگینی اوراکان اسپایدر رفته و علاوه بر تجهیز آن به یک کیت بدنهٔ جدید، پیشرانهٔ آن‌را هم تا سر حد جنون تقویت کرده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: تیونر DMC متخصص در انجام تیونینگ‌های دیوانه‌وار و افزایش فوق‌العادهٔ توانایی خودروها است. این شرکت در جدیدترین پروژهٔ خود هم به‌هیچ‌عنوان این استعداد و شهرت خود را فراموش نکرده است. DMC این بار سراغ یک لامبورگینی اوراکان اسپایدر رفته و علاوه بر تجهیز آن به یک کیت بدنهٔ جدید، پیشرانهٔ آن‌را هم تا سر حد جنون تقویت کرده است. DMC نام این خودرو را اوراکان Edizione-GT اسپایدر گذاشته است.

تیونینگ دیوانه‌وار لامبورگینی اوراکان

قلب تپندهٔ ۵.۲ لیتری V۱۰ تنفس طبیعی اوراکان مجهز به دو توربوشارژر شده و حالا ۱۰۸۸ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. علاوه بر افزودن بای‌توربو به پیشرانهٔ تنفس طبیعی اوراکان، DMC خودِ موتور را هم تقویت کرده است تا توانسته چنین قدرتی از آن استخراج کند. به‌تناسب افزایش قدرت موتور، گیربکس هم مورد تقویت قرار گرفته است تا توانایی انتقال این قدرت عظیم را داشته باشد.

تیونینگ دیوانه‌وار لامبورگینی اوراکان

کیت تقویت این خودرو در چهار مرحله تنظیم شده است و نتایج آن کاملاً قابل‌توجه است به‌گونه‌ای که این اوراکان تقویت‌شده می‌تواند در تنها ۲.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد درحالی‌که اوراکان استاندارد برای این کار به ۳.۴ ثانیه زمان احتیاج دارد. همچنین حداکثر سرعت آن‌هم از ۳۲۵ کیلومتر استاندارد کارخانه‌ای به ۳۵۵ کیلومتر در ساعت افزایش پیدا کرده است.

تیونینگ دیوانه‌وار لامبورگینی اوراکان

تیونینگ دیوانه‌وار لامبورگینی اوراکان

کیت بدنهٔ این اوراکان شامل طراحی مجدد قسمت جلو و جایگزینی کامل سپر عقب با نمونه‌ای جدید می‌شود. این کیت به‌صورت ماجولار طراحی شده و مالکین به‌راحتی می‌توانند قطعات اصلی اوراکان را نیز روی نمونهٔ تیونینگ شده نصب کنند. در قسمت جلوی خودرو، فرم جدید سپر با ورودی‌های هوای عظیم و بالچه‌های عمودی که در گوشه‌های سپر نصب شده‌اند بلافاصله نگاه بیننده را به خود جلب می‌کنند. رکاب‌های جانبی بزرگ‌تر نیز نمایی فوق‌العاده به خودرو بخشیده‌اند.

تیونینگ دیوانه‌وار لامبورگینی اوراکان

در قسمت عقب اوراکان Edizione-GT اسپایدر، یک بال بسیار بزرگ کاملاً جلب‌توجه می‌کند. DMC می‌گوید این بال با الهام از بالی یکی از نسخه‌های لامبورگینی کانتاش طراحی شده است. این اسپویلر بزرگ در سه حالت GT، کروز و سرگرم‌کننده قابل تنظیم هستند که با توجه به انتخاب هر یک از این حالات، زاویهٔ آن تغییر می‌کند.

تیونینگ دیوانه‌وار لامبورگینی اوراکان

DMC هنوز قیمت این اوراکان فوق‌العاده را اعلام نکرده است اما قطعاً چنین تغییرات گسترده‌ای هرگز نمی‌تواند ارزان باشد. بااین‌حال اگر خواهان یک اوراکان اسپرت‌تر از خود کارخانهٔ لامبورگینی هستید باید کمی صبر کنید چراکه این سازندهٔ ایتالیایی هم‌اکنون در حال کار بر روی ساخت نسخهٔ قدرتمندتر اوراکان یعنی مدل سوپرلگرا است.

تیونینگ دیوانه‌وار لامبورگینی اوراکان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج