۴۱۱۷۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هشدار! شیشه محافظ دوربین ال جی V۲۰ میشکند

کاربرانی که همواره دوست دارند اولین کسانی باشند که از یک محصول و یا تکنولوژی نو استفاده کنند، احساس برتر بودن دارند، اما برخی مواقع نیز با مشکلاتی پیش بینی نشده روبرو می‌شوند.

وب سایت دیجی رو - حسین محمود زاده: کاربرانی که همواره دوست دارند اولین کسانی باشند که از یک محصول و یا تکنولوژی نو استفاده کنند، احساس برتر بودن دارند، اما برخی مواقع نیز با مشکلاتی پیش بینی نشده روبرو می‌شوند.
هشدار! شیشه محافظ دوربین ال جی V20 میشکند
گوشی ال جی V20 نیز از جمله محصولات اخیر در بازار گوشی‌های هوشمند بوده و با توجه به اتفاقات ناگواری که برای فبلت کمپانی هموطن این شرکت کره‌ای، یعنی سامسونگ پیش آمد، ال جی این پرچمدار خود را تحت تست‌های شدیدی قرار داده است تا از عملکرد صحیح آن مطمئن شود. اما با این حال به نظر می‌رسد، ال جی V20 هم نتوانسته محصولی بی‌نقص باشد و برخی کاربران گزارشاتی مبنی بر مشکل شکننده بودن شیشه محافظ دوربین پشتی این محصول و خرد شدن آن با وارد شدن کوچک‌ترین ضربه، منتشر کرده‌اند.
هشدار! شیشه محافظ دوربین ال جی V20 میشکند

گوشی هوشمند ال جی وی ۲۰البته هنوز خیلی زود است که در مورد همه گیر بودن این مشکل قضاوت کنیم و یا آن را یک حادثه اتفاقی و انگشت شمار قلمداد نماییم. با این حال چندی قبل یکی از کاربران وب سایت یوتیوب با نام کاربری JerryRigEverything، اقدام به انجام تست‌هایی بر روی گوشی ال جی V۲۰ نمود و این طور که در ویدیوی منتشر شده توسط وی نشان داده شده بود، شیشه محافظ دوربین پشتی این محصول پس از وارد کردن چند خراش جزئی، خود به خود ترک برداشت و شکست. خوب شاید با خود بگویید چه کسی بر روی گوشی خود خراش می‌اندازد تا با چنین مشکلی مواجه شود، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که خراش برداشت شیشه به صورت تصادفی، مثلاً در تماس با کلیدهای درون جیب کاربر نیز می‌تواند اتفاق افتاده و موجب شکستن آن شود.
هشدار! شیشه محافظ دوربین ال جی V20 میشکند

از طرف دیگر بر اساس گزارش‌هایی که در سایت Reddit منتشر شده است، برخی کاربران ادعا کرده‌اند گوشی ال جی V۲۰ خود را به صورت ترک برداشته تحویل گرفته‌اند و حتی قبل از اینکه از آن استفاده کنند این مشکل وجود داشته است. برخی دیگر نیز خبر از مواجهه با آسیبی مشابه، پس از تنها چند روز استفاده از گوشی و بدون اینکه ضربه‌ای به آن وارد شده باشد یا به زمین افتاده باشد، داده‌اند.

مشکل شکستن شیشه محافظ دوربین ال جی وی ۲۰گوشی هوشمند ال جی V۲۰ یکی از بهترین محصولاتی است که کمپانی کره‌ای ال جی در چند سال اخیر عرضه کرده است. اما اگر چنین مشکلاتی در مورد این محصول همه گیر باشد، می‌تواند صدمه‌ای جدی به این برند و پرچمدار جدید این شرکت وارد کند. در حال حاضر بهتر است دارندگان ال جی V۲۰ و یا کسانی که قصد خرید این محصول را دارند، با خرید یک قاب محافظ مناسب تاحدودی از روی دادن چنین مشکلاتی جلوگیری نمایند.

توجه: در تماسی که وب سایت phonearena با یکی از نمایندگان ال جی داشته است، وی خبر از پیگیری مشکل اخیر توسط این کمپانی کره‌ای داده است و باید منتظر ماند و دید نتیجه این تحقیقات و پیگیری‌ها به کجا خواهد انجامید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج