جاباما
۴۱۲۱۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عطایی: یک سوت اشتباه سرنوشت بازی را تغییر داد

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: توقع داشتیم که داور بازی در خانه خودمان سوت اشتباه برای ما نزند. فکر می‌کنم یک سوت اشتباه سرنوشت بازی را تغییر داد.

خبرگزاری فارس: بهروز عطایی پس از شکست ۳ بر ۲ تیم کاله آمل مقابل پیکان، درخصوص این بازی اظهار داشت: بدون شک پیکان از جمله تیم هایی است که در مثلث قهرمانی حضور دارد و بازیکنان خیلی خوبی بهره می برد. تیم ما هم بازیکنان جوانی دارد و نمی توان توقع خیلی زیادی از آنها داشت.

وی درمورد قضاوت داور گفت: توقع داشتیم که داور بازی در خانه خودمان سوت اشتباه برای ما نزند. فکر می‌کنم یک سوت اشتباه سرنوشت بازی را تغییر داد.

عطایی خاطرنشان کرد: بدون شک تنها یک توپ نمی‌تواند عامل باخت تیم ما قلمداد شود. ما با فاصله خوبی در ست پنجم از پیکان پیش بودیم اما بی تجربگی و اشتباهات مکرر بازیکنان ما این پیروزی را از ما گرفت.

سرمربی تیم والیبال کاله با اشاره به قرعه بدی که شامل حال تیمش شده است، اظهار داشت: متاسفانه قرعه بدی به تیم ما خورد و ما در سه بازی متوالی باید به مصاف پیکان، شهرداری ارومیه و بانک سرمایه برویم. سه تیمی که بدون شک 3 سکوی نخست مسابقات را از آن خود می‌کنند.

وی تاکید کرد: تیم ما نسبت به پیکان تیم جوانی است و نمی‌توان توقع زیادی از این تیم آن هم در مقابل تیمی مانند پیکان داشت. پیکان از بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش که هر کدام یک وزنه محسوب می‌شوند بهره مند است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عطایی بهترین مربی ایران
      با این جوان ها عالی بودی
      از بازی های کاله لذت می برم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج