۴۱۳۲۴۷
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

سقف خورشیدی تسلا معرفی شد

شرکت تسلا تنها خودروی الکتریکی نمی‌سازد؛ این شرکت در زمینه‌ی استفاده از انرژی خورشیدی و تولید باتری‌ها و پنل‌های خورشیدی هم بسیار فعال است و به همین دلیل روز گذشته از نسل جدید باتری‌ها و پنل‌های خورشیدی رونمایی کرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت تسلا تنها خودروی الکتریکی نمی‌سازد؛ این شرکت در زمینه‌ی استفاده از انرژی خورشیدی و تولید باتری‌ها و پنل‌های خورشیدی هم بسیار فعال است و به همین دلیل روز گذشته از نسل جدید باتری‌ها و پنل‌های خورشیدی رونمایی کرد. پنل خورشیدی این شرکت که Powerwall ۲ نام دارد، برای استفاده در خانه‌ها طراحی شده و نقش سقف خانه را ایفا می‌کنند. با این پنل‌ها به راحتی می‌توان انرژی مورد نیاز یک خانه را تامین کرد.
سقف خورشیدی تسلا معرفی شد

در این روش سقف خانه‌ها از متریال‌های شیشه مانندی تشکیل می‌شوند که سلول‌های خورشیدی را در خودشان قرار داده‌اند. این باتری‌ها ظاهر جذابی هم دارند و خانه‌‌ها را زیبا می‌کنند. در حالت عادی ظاهری کاملا شبیه به یک سقف معمولی دارند؛ اما در برابر نور خورشید کاملا شفاف به نظر می‌رسند. ایلان ماسک رییس شرکت تسلا با معرفی پنل خورشیدی جدید گفت که این محصولات با استفاده از فناوری Hydrographics پرینت شده‌اند و به همین دلیل هیچ کدام‌ آن‌ها شبیه به هم نیستند.

سقف‌های خورشیدی تسلا در چهار مدل مختلف طراحی شده‌اند. مدل‌هایی که Textured Glass Tile، Slate Glass Tile، Tuscan Glass Tile و Smooth Glass Tlie نام دارند. تسلا به این موضوع اشاره کرده که پنل‌های خورشیدی جدید این شرکت از مدل‌های معمولی مقاوم‌تر هستند. در ادامه می‌توانید تصاویری از این چهار مدل را مشاهده کنید:

سقف خورشیدی تسلا معرفی شد

سقف خورشیدی تسلا معرفی شد

سقف خورشیدی تسلا معرفی شد

شرکت تسلا این پنل‌های خورشیدی و باتری‌های جدید را با همکاری شرکت SolarCity ساخته است. البته از قبلا شایعه شده بود که تسلا می‌خواهد این شرکت را با قیمت ۲٫۶ میلیارد دلار خریداری کند.

پنل‌های خورشیدی شرکت تسلا که Powerwall ۲ نام دارند می‌توانند ۱۴ کیلووات انرژی تولید کنند و ضمانت شده که این پنل‌ها تا ۱۰ سال بدون مشکل کار می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج