۴۱۳۵۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مشخصات شیائومی ردمی ۴ منتشر شد

گوشی هوشمند شیائومی ردمی ۳ در ماه ژانویه به طور رسمی معرفی شد و پس از آن نیز نسخه های دیگری (۳ اس، پرو و پرایم) از این محصول به بازار عرضه شد.

وب سایت گجت نیوز - محمد صادق شاکری: گوشی هوشمند شیائومی ردمی ۳ در ماه ژانویه به طور رسمی معرفی شد و پس از آن نیز نسخه های دیگری (۳ اس، پرو و پرایم) از این محصول به بازار عرضه شد. حالا خبرهایی در مورد انتشار مشخصات شیائومی ردمی ۴ (Xiaomi Redmi ۴) به گوش می‌رسد.

مشخصات شیائومی ردمی 4 منتشر شد

این اطلاعات غیر رسمی که از یک منبع چینی سرچشمه می‌گیرند نشان می‌دهند که گوشی شیائومی ردمی ۴ از یک نمایشگر ۵.۰ اینچی با دقت فول اچ دی استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی حالا دارای یک عدد فلاش LED دیگر نیز بوده و دوربین سلفی آن نیز همانند قبل از همان حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

نام چیپست استفاده شده در گوشی ردمی ۴ هنوز دقیقا مشخص نیست؛ اما همین مقدار می‌دانیم که این تراشه دارای هشت هسته پردازشی در بخش CPU خواهد بود. از این رو ممکن است این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام استفاده کند.
در هر صورت وجود میزان حافظه رم سه گیگابایتی به همراه میزان حافظه داخلی پیشفرض ۳۲ گیگابایتی از دیگر مشخصات شیائومی ردمی ۴ خواهد بود. در این بخش ردمی ۴ شباهت بسیار زیادی به نسخه های ۳ و ۳ اس پرایم خواهد داشت. این گوشی از بدنه ای فلزی برخوردار خواهد بود و در نسخه های رنگی خاکستری، نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه خواهد شد. همانند نسخه های پیشین، ردمی ۴ از همان باتری با ظرفیت چهار هزار میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، این گوشی با قیمت ۱۳۰۰ یوآن (۱۹۰ دلار یا ۱۷۵ یورو) به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. جالب است بدانید که این میزان تقریبا دو برابر قیمت گوشی ردمی ۳ است. البته نسخه بین المللی گوشی شیائومی ردمی ۳ اس (مدل جدیدتر) هم اکنون با قیمت ۱۶۰ یورو در حال فروش جهانی است. در بخش زیر شاهد نمایش تصاویر مربوط به گوشی شیائومی ردمی ۴ در نماهای مختلف هستید:

مشخصات شیائومی ردمی 4 منتشر شد

مشخصات شیائومی ردمی 4 منتشر شد

مشخصات شیائومی ردمی 4 منتشر شد

مشخصات شیائومی ردمی 4 منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج