۴۱۴۰۵۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ظریف: دنیا بدون پیش شرط با تروریسم مبارزه کند

وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی در جمع خبرنگاران ابعاد سفر موگرینی به ایران را برشمرد.

خبرآنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی در جمع خبرنگاران ابعاد سفر موگرینی به ایران را برشمرد.

محمد جواد ظریف در جمع خبرنگاران گفت: " خانم موگرینی بصورت ویژه برای تبادل نظر ـ و نه مذاکره ـ در مورد سوریه، پایان دادن به درگیری ها و پیدا کردن راه حل سیاسی برای سوریه به ایران آمده بود. ما هم نظرات خودمان را هم در مورد ضرورت مبارزه با تروریسم و هم درمورد نحوه رسیدن به راه حل سیاسی که همانا توجه و اعتماد به خواست مردم سوریه است، با جزئیاتی که پیش از این در دیدگاه های جمهوری اسلامی بیان شده بود مطرح کردیم.

ظریف افزود: در ملاقات جناب آقای رئیس جمهور در مورد اجرای برجام و تلاش هایی که نیاز است از سوی اروپایی ها برای اجرای بهتر برجام صورت بگیرد گفتگو شد و بحث های خوبی هم در این زمینه صورت گرفت.

ما معتقدیم همه دنیا باید با تروریسم بدون پیش شرط مقابله کند. سیاست هایی دیگری را که اروپایی ها در گذشته به اشتباه داشتند، بجای خود با آنها در آن خصوص بحث و تبادل نظر خواهیم کرد. ما به عنوان یک نظام مردمسالار و نظامی که همواره بر اساس رای مردم در صحنه بین المللی حضور داشته و همین رای مردم هم مهمترین عامل قدرت ما بوده و حمایت مردم است که باعث شد تحریم ها شکست بخورد، معتقدیم این نظام از اینکه در سایر حوزه ها هم نظراتش را مطرح کند نگرانی ندارد.

وزیر خارجه کشورمان بیان داشت: سیاست خارجی و روابط خارجی یک مجموعه ای از اقدامات است که توسط دستگاههای مختلف شکل می گیرد و این اقدامات در سایه یک نظام منسجم ملی می تواند در جهت اهداف کشور باشد. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران

      جناب وزیر محترم آقای ظريف به عنوان یک ایرانی به همچنان وزیر خارجه کشورمان افتخار میکنم تشکر وقدردانی دارم با احترام فراوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج