۴۱۵۳۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تصاویر دیده‌ نشده از «دانکرک» کریستوفر نولان

فیلم تاریخی «دانکرک» (Dunkirk) جدیدترین ساخته کریستوفر نولان دو روز پیش از اکران عمومی، با دو فرمت ۳۵ میلی‌متری و ۷۰ میلی‌متری در سینماهای امریکای شمالی روی پرده خواهد رفت.

وب‌سایت آی ‌سینما: فیلم تاریخی «دانکرک» (Dunkirk) جدیدترین ساخته کریستوفر نولان دو روز پیش از اکران عمومی، با دو فرمت ۳۵ میلی‌متری و ۷۰ میلی‌متری در سینماهای امریکای شمالی روی پرده خواهد رفت. این درام پرهزینه که با محوریت جنگ جهانی دوم از ماه مه امسال جلوی دوربین رفته است، از ۲۱ ژوییه ۲۰۱۷ (سی‌ام تیر ۹۶) توسط استودیوی «برادران وارنر» به طور گسترده اکران می‌شود.
تصاویر دیده‌ نشده از «دانکرک» کریستوفر نولان

به گزارش «ایندی‌وایر»، ظاهرا نولان که از عشاق معروف سینمای سنتی است در نظر دارد دو روز زودتر از موعد مقرر، «دانکرک» را در سالن‌هایی که مجهز به نمایش فیلم‌های ۷۰ میلی‌متری هستند روی پرده ببرد.

این اقدام دقیقا مشابه همان حرکتی خواهد بود که نولان به هنگام اکران اولیه ساخته قبلی خود - «بین ستاره‌ای» - انجام داد و فیلمش را پیشاپیش در اختیار سینمادارانی گذاشت که مایل و قادر بودند فیلم او را با فرمت سنتی به نمایش بگذارند.

هرچند، همان زمان نیز چنین تصمیمی از سوی فیلمساز سرشناس با مخالفت سینمادارانی روبه‌رو شد که سالن‌هایشان را کامل دیجیتالی کرده‌اند. نولان دو سال پیش در یکی از گفت‌وگوهای خود تاکید کرده بود: «من جز به نوستالژی سینما تعهدی ندارم. از ابداع هرگونه فناوری جدید حمایت می‌کنم اما باید پا را فراتر از آنچه در گذشته بوده بگذارد و تاکنون هیچ‌چیز نتوانسته به پای آنچه در گذشته به دست آمده، برسد.»

تام هاردی، کیلین مورفی، کنت برانا، مارک رایلنس، جیمز دارسی و هری استایلز گروه بازیگران اصلی فیلم جدید نولان را تشکیل می‌دهند. فیلمساز انگلیسی امریکایی سناریوی «دانکرک» را به تنهایی و بدون مشارکت همکار همیشگی‌اش - برادرش جاناتان نولان - نوشته است.

نولان با ۳۲۵ نفر سیاهی لشکر عملیات تاریخی «دانکرک» را در ساحل شهر بندری فرانسه به تصویر کشیده است. در جریان این عملیات تاریخی، بیش از ۸۰۰ قایق نظامی ارتش بریتانیا جان دست‌کم ۳۳۵ هزار سرباز انگلیسی و فرانسوی را که در محاصره ارتش آلمان‌ها گرفتار شده بودند، نجات دادند.

در ادامه می‌توانید بعضی از تصاویر دیده نشده مربوط به پشت صحنه این پروژه عظیم و پرهزینه را تماشا کنید.
تصاویر دیده‌ نشده از «دانکرک» کریستوفر نولان
تصاویر دیده‌ نشده از «دانکرک» کریستوفر نولان
تصاویر دیده‌ نشده از «دانکرک» کریستوفر نولان
تصاویر دیده‌ نشده از «دانکرک» کریستوفر نولان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج