۴۱۵۳۹۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چگونه گلکسی S۷ تقلبی را تشخیص دهیم؟

گلکسیS۷ گوشی بسیار موفقی بوده که رکوردهای فروش را جا بجا کرده است، ولی همیشه این موفقیت پیامدهایی نیز دارد. در حال حاضر شرکت های زیادی به کپی کردن این محصول یا ساخت نمونه های تقلبی آن رو آورده اند.

وب‌سایت دیجی رو - وحید علیپور: چه طرفدار سامسونگ باشید یا نه باید قبول کنید گلکسیS۷ گوشی بسیار موفقی بوده که رکوردهای فروش را جا بجا کرده است، ولی همیشه این موفقیت پیامدهایی نیز دارد.
در حال حاضر شرکت های زیادی به کپی کردن این محصول یا ساخت نمونه های تقلبی آن رو آورده اند. در ادامه شما را راهنمایی می کنیم تا گرفتار این محصولات غیراصل نشوید.
چگونه گلکسی S7 تقلبی را تشخیص دهیم؟

گوشی های مشابه گلکسی S7

به قول یک ضرب المثل چینی: بهترین تعریفی که از رقیبتان می توانید بکنید این است که کار او را کپی کنید.

اینطور که به نظر می رسد خیلی از تولید کنندگان چینی این ضرب المثل را سرلوحه ی کار خود قرار داده اند، به نحوی که از زمان عرضه گالاکسی S7 و S7 Edge نمونه های مشابه زیادی از این دو دستگاه تولید کرده اند. می توانیم Elefone S7 یا Goophone S7 را سرآمد گوشی های مشابه گلکسی S7 محسوب کنیم.

چگونه گلکسی S7 تقلبی را تشخیص دهیم؟
Elephone S۷

معمولا با مقایسه مشخصات فنی یا توجه به درست بودن نشان سامسونگ روی گوشی و جعبه به راحتی می توان گلکسی S7 اصل را از نمونه های مشابه تشخیص داد. نکته ی دیگر که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید قیمت دستگاه است، در صورتی که قیمت گوشی خیلی پایین تر از قیمت بازار باشد باید به اصل بودن دستگاه شک کرد. در جدول زیر مقایسه سامسونگ گلکسی S7 اصلی با Elefone S7 آورده شده:
چگونه گلکسی S7 تقلبی را تشخیص دهیم؟

گوشی های تقلبی گلکسی S۷

از طرف دیگر گوشی های گلکسی S۷ تقلبیِ زیادی در بازار، شبکه های ماهواره ای و سایت های نامعتبر تبلیغ و فروخته می شوند. شرکت های سازنده این گوشی ها هر سال به کیفیت محصولات خود اضافه می کنند، بطوریکه در بعضی مواقع تشخیص اینکه دستگاه اصل است یا کپی بسیار مشکل می شود.

این شرکت ها علاوه بر ظاهر گوشی، بسته بندی، شارژر و حتی دفترچه و لوازم اضافه ای که با دستگاه اصلی ارائه می شود را دقیقا همانند نمونه اصلی می سازند که باعث سردرگمی خریدارانی می شود که زیاد با این محصولات آشنا نیستند، مخصوصا که این دستگاه ها معمولا به صورت آنلاین یا تلفنی فروخته می شوند و خریدار نمی تواند از نزدیک گوشی را ببیند.

چند روش برای تشخیص تقلبی بودن گوشی

  • اول جعبه ی دستگاه را چک کنید. حتی در بهترین کپی ها هم اشتباهاتی مثل متفاوت بودن رنگ، کم و زیاد بودن نوشته های روی جعبه، درست نبودن جای عکس و لوگو شرکت و حتی نحوه ی باز شدن درب جعبه وجود دارد.
  • خود گوشی را چک کنید. مطمئن شوید که لوگوی سامسونگ در جای درست قرار داشته باشد یا رنگ و اندازه ی آن بدون مشکل باشد.
  • در صورت امکان گوشی را تست کنید. نور صفحه، منوها، رابط کاربری و ویژگی های خاص دستگاه را آزمایش کنید. در صفحه تنظیمات به قسمت مشخصات گوشی رفته و شماره مدل، نسخه ی اندروید و رابط کاربری را چک کنید و مطمئن شوید که درست باشند. حتی در صورتی که فرصت دارید می توانید از اپلیکیشن هایی مثل AnTuTu یا CPU-Z برای مشاهده مشخصات کامل گوشی استفاده کنید.
  • به قیمت توجه کنید. در صورتی که گوشی با قیمت خیلی پایین تری نسبت به سایر نمونه ها فروخته می شود به اصل بودن آن شک کنید.
  • به شما پیشنهاد می کنم که از فروشنده های مطمئن و سابقه دار خرید کنید. در صورتی که هر مشکلی با گوشی داشته باشید بهتر است که آن را از یک فروشگاه معتبر خریده باشید تا راحت تر به مشکلات رسیدگی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج